op
×

Το καλύτερο Χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό σας

Διαβάστηκε
Το καλύτερο Χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό σας

Τώρα τις γιορτές, καθιερώστε μια υγιεινή συνήθεια. Αναφερόμαστε στο περπάτημα, το οποίο εκτός από χαρά και ευεξία που προσφέρει η άσκηση, έχει πολύ σημαντικά οφέλη και για την υγεία σας.


Όσοι από εσάς βρίσκεστε στην επαρχία ενόψει των Χριστουγεννιάτικων διακοπών σας, ξεκινήστε από μικρές βόλτες στο βουνό και την ύπαιθρο, οι οποίες θα είναι και πιο ευχάριστες και θα φτιάξουν τη διάθεση σας. Όταν επιστρέψετε από τις διακοπές, εντοπίστε το κοντινότερο σε εσάς πάρκο και συνεχίστε την υγιεινή σας συνήθεια που μόλις αποκτήσατε.

Εάν δεν είσαστε από τους τυχερούς που έχουν φύγει για το χωριό ή κάποιον άλλον προορισμό, οι φωτισμένοι δρόμοι και οι στολισμένες βιτρίνες, αποτελούν ιδανικό πόλο έλξης  για να αρχίσετε από εκεί τη γυμναστική σας. 

Μια ώρα την ημέρα έντονου βαδίσματος, αντιστοιχεί σε περίπου μισή ώρα ελαφρού τρεξίματος. Φορέστε λοιπόν τα αθλητικά σας παπούτσια και βάλετε στόχο από το νέο έτος να περπατάτε όσο πιο τακτικά μπορείτε. Ακόμα όμως και μισή ώρα βαδίσματος την ημέρα, είναι αρκετή για τη διατήρηση του σωματικού βάρους και την αποτροπή της παχυσαρκίας.

TIPS: Πάρτε μαζί σας και ένα φίλο. Η γυμναστική με παρέα είναι πάντα πιο ευχάριστη...


Μερικά από τα οφέλη που θα σας χαρίσει το περπάτημα, είναι τα παρακάτω: 

Μείωση του σωματικού λίπους: Αυτό περιλαμβάνει απώλεια του κοιλιακού λίπους, το όποιο είναι σημαντικό για την υγεία της καρδιάς.

Οφέλη καρδιάς: Το περπάτημα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης του αίματός σας και να αυξήσει τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης HDL.

Πίεση: Πολλές μελέτες δείχνουν ότι το τακτικό περπάτημα μπορεί να μειώσει την πίεση.

Ευεξία: Ακόμη και μικρό περίπατοι μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση σας.

Πνευματική διαύγεια: Το βάδισμα μειώνει το κίνδυνο εμφάνισης άνοιας σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.

Δυνατότερα οστά: Το περπάτημα είναι μια καλή άσκηση που συνδυάζει κίνηση και άρση βάρους (του σώματός σας), που μπορεί να σας βοηθήσει να καθυστερήσετε ή να αποτρέψετε την απώλεια οστικής μάζας.

Αποφυγή του διαβήτη: Πολλές μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση και το περπάτημα βοηθά να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης του διαβήτη.

organiclife.gr

Σχετικά άρθρα

Αθήνα: Δωρεάν προγράμματα για την προαγωγή της υγείας

Ξεκινούν στις 16 Μαρτίου από το δήμο Αθηναίων δύο νέα προγράμματα προαγωγής και αγωγής υγείας πραγματοποιεί ο δήμος Αθηναίων στους τομείς «Διατροφή και υγεία» και «Σωστή στάση του σώματος σε καθημερινές δραστηριότητες και διατροφή».

Το καλύτερο νερό είναι αυτό που τρώμε και όχι αυτό που πίνουμε!

Ο ρόλος του νερού για το ανθρώπινο σώμα είναι σημαντικός όσο και απλός. Όταν τα κύτταρά μας δεν είναι αρκούντως ενυδατωμένα, αρχίζουν να εκφυλίζονται, να παθαίνουν φθορές και να μη μπορούν να λειτουργήσουν στο ανώτατο επίπεδο που μπορούν. 

ΜΚΙΕ: Αυτά είναι τα αποτελέσματα της λιτότητας

Οι αναφορές μας συστηματικά τα τελευταία 3 χρόνια αναδείκνυαν τις συνέπειες των απάνθρωπων πολιτικών λιτότητας που εφαρμόζονταν στον πληθυσμό, όπως τις διαπιστώναμε καθημερινά με τους ασθενείς μας, τόσο στο τομέα της υγείας αλλά και σε τομείς όπως της διατροφής, της θέρμανσης, της ηλεκτροδότησης ή της ύδρευσης.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×