op
×

Στο twitter το... κίνημα νίκησε το 2014!

Διαβάστηκε
Στο twitter το... κίνημα νίκησε το 2014!

Στο twitter το... κίνημα νίκησε το 2014!


Τι τουίταραν περισσότερο οι Έλληνες το 2014; Μεταξύ άλλων antireport, nromanos, skouries, rbnews, ertopen, syrianrefugeesgr

twitter_h.jpg


Το κοινό φαίνεται ότι έχει αρχίσει να περιορίζει το «επουσιώδες τιτίβισμα», αφού παρά την αύξηση του αριθμού των χρηστών του Twitter και των αναφορών σε φλέγοντα θέματα, παρατηρείται μείωση των tweets. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την ανάλυση του trending.gr που δημοσιεύει την ανασκόπηση του ελληνικού twitter, με συγκριτικά στοιχεία για τις αναρτήσεις των χρηστών, αλλά και φωτογραφίες, βίντεο και θέματα, που έχουν αναφερθεί τις περισσότερες φορές.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα hashtag, που χρησιμοποιούνται ανάλογα με τη θεματολογία στα tweets των χρηστών, και τα οποία σκιαγραφούν και περιγράφουν την ειδησεογραφία, όπως διαμορφώνεται και συζητιέται στο twitter και τα social media γενικότερα.

Με τη βοήθεια του trending.gr και του Monitor που καταγράφει και αναλύει δημοσιεύσεις, που γίνονται στο ελληνικό internet, το in.gr προδημοσιεύει τα πιο δημοφιλή hashtag, όπως προέκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων όλης της χρονιάς.

Ελλάδα

    antireport - 145.484
    aggeliesergasias - 102.990
    nromanos - 92.825
    athens - 89.592
    skouries - 67.454
    rbnews - 56.327
    ertopen - 49.470
    panellinies2014 - 44.737
    thessaloniki - 43.021
    syrianrefugeesgr - 20.925

Κόσμος

    greece - 582.325
    cyprus - 433.729
    gaza - 86.827
    turkey - 46.760
    ukraine - 45.892
    eu - 33.198
    israel - 24.884
    ferguson - 24.372
    russia - 22.336
    isis - 21.183
    Πολιτική
    vouli - 43.646
    za - 39.960
    oges14 - 31.606
    samaras - 30.823
    topotami - 29.595
    baltakos - 21.326
    gr2014eu - 17.638
    tsipras - 15.975
    anasximatismos - 14.672
    psifizo - 13.736

Αθλητικά

    wc14gr - 255.467
    paok - 89.166
    paobc - 60.994
    worldcup2014 - 47.173
    worldcup - 41.803
    paofc - 28.031
    olympiacos - 26.739
    f1 - 26.446
    mb14gr - 17.991
    apoel - 16.254
    ΜΜΕ & events
    thevoicegr - 215.419
    sokfm - 204.602
    yfsf - 152.848
    kalokairipantou - 123.150
    eurovisiongr - 112.001
    stratoeimastediplasou - 84.871
    dwts5 - 79.829
    j2us - 76.257
    katipsinetai - 75.231
    eleni – 55.578

Γενικά

    ff - 145.425
    love - 77.423
    news - 73.177
    selfie - 66.980
    android - 66.423
    rt - 62.990
    travel - 61.268
    free - 52.616
    summer - 50.492
    art - 50.040

Όπως δηλώνει ο Δημήτρης Γιαννίτσαρος, συνιδρυτής της Sidebar-Monitor, «η ανάλυση και επεξεργασία των αποτελεσμάτων μάς έδειξε ότι το 2014 ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά όσον αφορά το twitter, καθώς καταγράφηκαν 160 εκατ. tweets σε σχέση με 190 εκατ. tweets πέρσι, είχαμε λιγότερα hashtag και βίντεο, αλλά αντίθετα οι χρήστες αυξήθηκαν κατά 80.000. Αυτό μας δείχνει ότι ο κόσμος αν και έχει λογαριασμό στο twitter, έχει σταματήσει να τουιτάρει τόσο 'φανατικά', σε σχέση με παλαιότερα». Το 2013 καταγράφηκαν 1.697.000 hashtags και 1.322.000 βίντεο έναντι 1.085.000 και 860.000 φέτος, αντίστοιχα.

«Παρ' όλα αυτά παρατηρούμε ότι οι αναφορές σε σημαντικά θέματα της ειδησεογραφίας (Ελλάδα και πολιτική) έχουν αυξηθεί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το hashtag #vouli, που πέρσι συγκέντρωσε 39.000 αναφορές και φέτος 43.600, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 12% στις αναφορές» σημειώνει ο κ. Γιαννίτσαρος.

Αυξημένες σε σχέση με το 2013 είναι και οι αναφορές στα hashtags #ertopen (112%), #syriza (27%), #aggeliesergasias (24%) και #samaras (13%). Αντίθετα, μείωση κατά 50% και 44% εμφάνισαν τα #rbnews και #skouries, αντίστοιχα.

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά την πολιτική θεματολογία του 2014, στο top 10 βλέπουμε αρκετά hashtags, που αφορούν τις εκλογές (#ekloges14, #gr2014eu και #psifizo) και φυσικά την εμφάνιση του νέου κόμματος #topotami. Το 2013, στην ειδησεογραφία είχε κυριαρχήσει το θέμα της Χρυσής Αυγής.

Στα διεθνή, κάτω από την Ελλάδα και την Κύπρο, βρίσκονται περιοχές, όπου σημειώθηκαν σφοδρές συγκρούσεις, καθώς και η Ευρωπαϊκή Ένωση (#eu) λόγω Ευρωεκλογών. Το 2013, στην κορυφή βρίσκονταν οι συγκρούσεις στην Τουρκία (#occupygezi , #taksim κτλ).

Στην πρώτη δεκάδα των αθλητικών hashtags συναντάμε τρεις φορές το Μουντιάλ και μία το Μουντομπάσκετ (#mb14gr), καθώς και τις πιο πολυσυζητημένες ελληνικές ομάδες (ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός) αλλά και την κυπριακή ΑΠΟΕΛ.

Στα MME και events, σταθερά ψηλά βρίσκεται το #eurovisiongr, φέτος αυξημένο κατά 120% σε σχέση με πέρσι, καθώς και διάφορα άλλα shows, όπως το #dwts, #yfsf και #j2us.

Τέλος, στα Γενικά tweets, βλέπουμε τα πιο συνηθισμένα hashtags, που χρησιμοποιούν οι χρήστες, όταν τουιτάρουν. Μεταξύ αυτών και το πολυσυζητημένο #selfie. Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το επί χρόνια δημοφιλές και κραταιό #ff (συντόμευση για το Follow Friday, που εμφανίζεται κάθε Παρασκευή στο twitter και το χρησιμοποιούν χρήστες, για να προτείνουν ενδιαφέροντες λογαριασμούς για παρακολούθηση) έχει αρχίσει πλέον να «παρακμάζει» καθώς εμφανίζει μείωση αναφορών κατά 82% σε σχέση με πέρσι.

Στο http://trending.gr/2013 μπορείτε να δείτε την περσινή ανασκόπηση και στο http://trending.gr/2014 τα φετινά στατιστικά.


left.gr

Λέξεις Κλειδία - Tags
Twitter
91
κίνημα αλληλεγγύης
7
Σχετικά άρθρα

Διεθνές κίνημα αλληλεγγύης για τον Νίκο Ρωμανό [βίντεο-φωτογραφίες]

Διεθνές διαστάσεις παίρνει το κίνημα συμπαράστασης προς τον απεργό πείνας Νίκο Ρωμανό, καθώς και οι εκδηλώσεις μνήμης για την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Πορείες, συγκεντρώσεις και άλλες δράσεις πραγματοποιούνται σήμερα σε πολλές πόλεις της Ευρώπης αλλά και της Τουρκίας.

Η αλληλεγγύη στο twitter: Το χάσταγκ #nromanos έχει γίνει το νούμερο 1 trend στο twitter #‎NRomanos‬

Μία ημέρα πριν την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και με το Νίκο Ρωμανό να διανύει την 26η ημέρα απεργίας πείνας, πληθαίνουν οι καταλήψεις δημαρχείων,  δημοσίων κτιρίων και πανεπιστημίων σε ένδειξη αλληλεγγύης, ενώ το χάσταγκ #NRomanos έχει γίνει το νούμερο 1 trend στο twitter.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×