op
×

Πώς να διαλέξεις ένα αβοκάντο;

Διαβάστηκε
Πώς να διαλέξεις ένα αβοκάντο;

Πώς να διαλέξεις ένα αβοκάντο; Προβλήματα θα πείτε τώρα... Δεν είναι όμως άδικο να πετάξεις τα λεφτά σου και να είναι ή σκληρό σαν κούτσουρο ή χαλασμένο, μαύρο;

Το βίντεο σου λέει πως θα το καταλάβεις πριν το κόψεις...

Α... και είναι μια πλούσια τροφή! Αν έχετε απορία και για να μην ψάξετε, σας λέμε τα θετικά του, κάτω από το βίντεο...

Αν πάλι θέλετε να καλλιεργήσετε ένα δέντρο αβοκάντο στον κήπο σας ή στο μπαλκόνι σας, δείτε ΕΔΩ!  







Αν λοιπόν έχετε απορίες για την θρεπτική του αξία, βρήκαμε για σας:

Τα 150γρ αβοκάντο περιέχουν περίπου  235 θερμίδες, 9mg βιταμίνης Κ (το 36% της προτεινόμενης ημερήσιας κατανάλωσης), 7,3γρ φυτικών ινών, 90mg φυλλικού οξέος και 12mg βιταμίνης C.
Επίσης, είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μειώνουν την κακή χοληστερίνη (LDL) και βελτιώνουν την καλή (ΗDL).
 
Περιέχει ολεϊκό οξύ, λουτεΐνη, τοκοφερόλες, που παρεμποδίζουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων του προστάτη, προσφέρει προστασία για την εκδήλωση καρκίνου του μαστού και συμβάλλει κατά της φθοράς του αμφιβληστροειδούς χιτώνα του ματιού και του καταρράκτη. Η περιεκτικότητα του σε κάλιο, φολικό οξύ, προστατεύει κατά των καρδιαγγειακών παθήσεων και συμβάλλει στην καλύτερη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.
 
Το αβοκάντο προσφέρει και τα 18 βασικά αμινοξέα, τα οποία είναι απαραίτητα στο σώμα για να συντεθεί μια ολοκληρωμένη πρωτεΐνη. Αντίθετα με την πρωτεΐνη που βρίσκεται στο κρέας, η οποία δύσκολα χωνεύεται από πολλούς, η πρωτεΐνη του αβοκάντο απορροφάται εύκολα από το σώμα, γιατί το αβοκάντο περιέχει επίσης και φυτικές ίνες. Αν ανήκετε σε αυτούς που προσπαθούν να περιορίσουν την πρωτεΐνη ζωικής προελεύσεως από την δίαιτά τους ή φυτοφάγος ή ακόμα ωμοφάγος που αναζητά περισσότερη πρωτεΐνη, το αβοκάντο αποτελεί ένα μεγάλο διατροφικό σύμμαχο. Μπορείτε να το περιλάβετε στη δίαιτά σας όχι μόνο σαν περιστασιακή λιχουδιά  αλλά σαν βασικό συστατικό της.
 
Τα αβοκάντο έχουν επίσης αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Οι αντιοξειδωτικές ουσίες που περιέχουν επιβραδύνουν την διαδικασία του γήρατος ενώ έχουν και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλλουν στην καταπολέμηση του στρες. Ειδικά η βιταμίνη Β6 βοηθεί και στην καταπράυνση των συμπτωμάτων του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου. To αβοκάντο, είναι πλούσιο στο σύμπλεγμα βιταμινών Β, όπου προστατεύει τον ανθρώπινο οργανισμό από την οξείδωση των ελεύθερων ριζών-stress.
 
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε μoνοακόρεστα λιπαρά οξέα, δρα προστατευτικά μειώνοντας την κακή χοληστερόλη και την αρτηριακή πίεση του αίματος. Το αβοκάντο παρέχει το υγιεινό είδος λίπους που χρειάζεται το σώμα σας. Όπως και το ελαιόλαδο, το αβοκάντο αυξάνει τα επίπεδα HDL (η «καλή» χοληστερόλη).  Η χοληστερόλη  HDL βοηθά στην προστασία εναντίον της ζημίας που επιφέρουν οι ελεύθερες ρίζες. Αυτός ο τύπος της χοληστερόλης βοηθά επίσης στην ρύθμιση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων και την πρόληψη του διαβήτη. Μια  μελέτη, η οποία δημοσιεύτηκε στο  Canadian Medical Association Journal ανακάλυψε ότι μια φυτοφαγική δίαιτα, η οποία περιλαμβάνει λίπη HDL μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της LDL (της «κακής» χοληστερόλης), το ίδιο καλά όσο και οι στατίνες.



Πληροφορίες από http://medlabgr.blogspot.com/

Λέξεις Κλειδία - Tags
Θρεπτικά στοιχεία
5
αβοκάντο
13
Σχετικά άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×