op
×

10 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσουμε τη διατροφή μας χωρίς κόπο

Διαβάστηκε
10 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσουμε τη διατροφή μας χωρίς κόπο


1. Ακολουθούμε το πρότυπο της Μεσογειακής διατροφής
α. Τρώμε άφθονα λαχανικά & φρούτα
β.  Τρώμε συχνά όσπρια και ξηρούς καρπούς
γ. Επιλέγουμε το ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λίπους στη διατροφή μας.
δ. Τα δημητριακά είναι προτιμότερο να είναι ακατέργαστα γιατί είναι πολύ πιο θρεπτικά σε αυτή τη μορφή.
ε. Δεν ξεχνάμε να τρώμε λιπαρά ψάρια (1-2 φορές την εβδομάδα), κατά προτίμηση μικρά σε μέγεθος.
ζ. Περιορίζουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. 
 
2. Προτιμάμε ημίπαχο γάλα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
 
3. Περιορίζουμε την κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων (αλλαντικά).
 
4. Περιορίζουμε την κατανάλωση τροφίμων, όπως τα αλμυρά σνακ, παγωτά, τηγανητά, μπισκότα και ροφήματα με ζάχαρη, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια καθιστικών δραστηριοτήτων ή σε στιγμές ανίας, επειδή είναι τρόφιμα υψηλής ενεργειακής πυκνότητας & χαμηλής διατροφικής αξίας.
 
5. Επιλέγουμε νερό αντί για ροφήματα με προστιθέμενα σάκχαρα.
 
6. Περιορίζουμε το αλάτι και το αντικαθιστούμε με αρωματικά φυτά.
 
7. Δεν ξεχνάμε το πρωινό γεύμα (προβλέπονται τουλάχιστον 3-5 γεύματα την ημέρα).
 
8. Μαγειρεύουμε στο σπίτι και περιορίζουμε τα έτοιμα  φαγητά, το delivery και τα γεύματα σε fast foods.
 
9. Προσέχουμε το μέγεθός των μερίδων. 
 
10. Τρώμε μόνο όταν πεινάμε πραγματικά και σταματάμε τη λήψη τροφής όταν έχουμε χορτάσει. Τρώμε στο τραπέζι και απολαμβάνουμε κάθε μπουκιά του φαγητού μας.


 
Σχετικά άρθρα

Η τροφή μας | Οι ιστορίες μας και οι συνεργασίες μας 17 – 25 Απριλίου 2017

Το 2016 στο Nyeleni, το Ευρωπαϊκό Φόρουμ για την Διατροφική Κυριαρχία που έγινε στην Ρουμανία, πάρθηκε η συλλογική απόφαση να ξεκινήσουμε καμπάνια για τις τοπικές διατροφικές συνεργασίες. 

Πρόγραμμα Εντατικής Θεραπείας Εφήβων με Διατροφικές Διαταραχές (13-19 ετών)

Οι διατροφικές διαταραχές «χτυπούν» όλο και νεαρότερα άτομα, ωστόσο η έγκαιρη και στοχευμένη αντιμετώπιση σ’ αυτές τις ηλικίες εξασφαλίζει άμεσα και άριστα αποτελέσματα.

Τι ευνοεί τη συγκέντρωση περισσότερο και από το πρωινό γεύμα!

Όλοι μας συμφωνούμε ότι το πρωινό γεύμα είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, όμως είναι από μόνο του αρκετό για να ξεκινήσουμε με ενέργεια την καθημερινότητά μας; Και όμως δεν είναι αρκετό!
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Έκθεση φωτογραφίας της Οικολογικής Κίνησης Πάτρας με θέμα "Εκεί κάτω στο ποτάμι…"

30/04/17 08:00
Η Οικολογική Κίνηση Πάτρας, συνεχίζοντας την παράδοση των επιτυχημένων εκθέσεων φωτογραφίας των τελευταίων χρόνων, κάλεσε για άλλη μια φορά τους φίλους της και «εραστές» της φωτογραφικής τέχνης 
Περισσοτερα...
Χρησιμοποιούμε δικά μας cookies και cookies τρίτων για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας και τις υπηρεσίες μας, αναλύοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας. Αν συνεχίσετε την περιήγηση, θεωρούμε ότι αποδέχεστε τη χρήση τους. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην Πολιτική cookies.×