op
×

10 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσουμε τη διατροφή μας χωρίς κόπο

Διαβάστηκε
10 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσουμε τη διατροφή μας χωρίς κόπο


1. Ακολουθούμε το πρότυπο της Μεσογειακής διατροφής
α. Τρώμε άφθονα λαχανικά & φρούτα
β.  Τρώμε συχνά όσπρια και ξηρούς καρπούς
γ. Επιλέγουμε το ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λίπους στη διατροφή μας.
δ. Τα δημητριακά είναι προτιμότερο να είναι ακατέργαστα γιατί είναι πολύ πιο θρεπτικά σε αυτή τη μορφή.
ε. Δεν ξεχνάμε να τρώμε λιπαρά ψάρια (1-2 φορές την εβδομάδα), κατά προτίμηση μικρά σε μέγεθος.
ζ. Περιορίζουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. 
 
2. Προτιμάμε ημίπαχο γάλα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
 
3. Περιορίζουμε την κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων (αλλαντικά).
 
4. Περιορίζουμε την κατανάλωση τροφίμων, όπως τα αλμυρά σνακ, παγωτά, τηγανητά, μπισκότα και ροφήματα με ζάχαρη, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια καθιστικών δραστηριοτήτων ή σε στιγμές ανίας, επειδή είναι τρόφιμα υψηλής ενεργειακής πυκνότητας & χαμηλής διατροφικής αξίας.
 
5. Επιλέγουμε νερό αντί για ροφήματα με προστιθέμενα σάκχαρα.
 
6. Περιορίζουμε το αλάτι και το αντικαθιστούμε με αρωματικά φυτά.
 
7. Δεν ξεχνάμε το πρωινό γεύμα (προβλέπονται τουλάχιστον 3-5 γεύματα την ημέρα).
 
8. Μαγειρεύουμε στο σπίτι και περιορίζουμε τα έτοιμα  φαγητά, το delivery και τα γεύματα σε fast foods.
 
9. Προσέχουμε το μέγεθός των μερίδων. 
 
10. Τρώμε μόνο όταν πεινάμε πραγματικά και σταματάμε τη λήψη τροφής όταν έχουμε χορτάσει. Τρώμε στο τραπέζι και απολαμβάνουμε κάθε μπουκιά του φαγητού μας.


 
Σχετικά άρθρα

6 πράγματα που έμαθα όταν αποσυνδέθηκα από όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές μου

Σε ένα πρόσφατο ταξίδι στη Σκωτία, η οικογένειά μου και εγώ επιλέξαμε ένα απομακρυσμένο και μοναχικό μέρος για να χαλαρώσουμε. Αυτό που δεν ξέραμε ήταν ότι στο κατάλυμα δεν υπήρχε wi-fi.

Να πως είναι η ζωή μου από τότε που μείωσα τα υπάρχοντά μου σε 100

Ήταν πριν από επτά χρόνια και ένιωθα πολύ κουρασμένος όταν συνέβη. Δεν θυμάμαι τι με ώθησε να το κάνω. Είχα περάσει πάρα πολύ χρόνο σε ένα μέρος. Όλα τα πράγματα που είχα συλλέξει με κρατούσαν εκεί.

Τι χρειάζεται πραγματικά ο άνθρωπος για να είναι ικανοποιημένος;

Στην ουσία αυτά που σήμερα είναι ανεπαρκή: διανθρώπινες σχέσεις-σχεσιακά αγαθά- εργασία όσο γίνεται πιο δημιουργική και ευχάριστη -με ουσιαστική σχέση με το προϊόν της εργασίας του-και τη φύση γύρω του-όσο το δυνατόν πιο αναζωογονητική για τον ίδιο.

Να πως είναι η ζωή μου από τότε που σταμάτησα να χρησιμοποιώ κινητό τηλέφωνο

Το 2010, έχασα τη δουλειά μου και δεν είχα πλέον την οικονομική δυνατότητα να διατηρήσω το συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας. Έτσι, σταμάτησα να χρησιμοποιώ το κινητό μου, για να καλύψω άλλες πιο σοβαρές ανάγκες. 

Μάθε τι είναι τα τροφοχιλιόμετρα και πώς μπορείς να τα μειώσεις

Πιο ξακουστή πρωτοβουλία είναι η «δίαιτα των 100 μιλίων», όπου εστιατόρια, ξενοδοχεία αλλά και μεμονωμένα νοικοκυριά προσπαθούν και καταφέρνουν να χρησιμοποιούν προϊόντα που παράγονται σε ακτίνα 100 μιλίων.

Πώς η παραλίγο τελευταία ημέρα της ζωής μου, έγινε η καλύτερη που είχα ζήσει ποτέ! [ΒΙΝΤΕΟ]

Για πολλά χρόνια ζούσε στα άκρα: οδηγούσε με 120 χλμ την ώρα και τα μάτια της κλειστά, έπαιρνε ναρκωτικά, το σπίτι της ήταν γεμάτο σκουπίδια. Χρειαζόταν βοήθεια και δεν ήξερε πως να τη ζητήσει. 
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Περισσοτερα...
Χρησιμοποιούμε δικά μας cookies και cookies τρίτων για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας και τις υπηρεσίες μας, αναλύοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας. Αν συνεχίσετε την περιήγηση, θεωρούμε ότι αποδέχεστε τη χρήση τους. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην Πολιτική cookies.×