op
×

Πέντε τρόποι για να προετοιμαστείτε ψυχικά και σωματικά για το φθινόπωρο

Διαβάστηκε
Πέντε τρόποι για να προετοιμαστείτε ψυχικά και σωματικά για το φθινόπωρο
Έτοιμοι ή όχι, το φθινόπωρο έρχεται. Ενώ το φθινόπωρο είναι μια όμορφη εποχή, το τέλος του καλοκαιριού πάντα είναι λίγο μελαγχολικό. Ο χρόνος των διακοπών τελειώνει, ο καιρός δροσίζει και έρχεται ο Σεπτέμβριος. Αλλά γιατί να χάσετε τις ωραίες στιγμές του καλοκαιριού; Παρακάτω θα δείτε 5 τρόπους για να διατηρήσετε την νοοτροπία των διακοπών όλο το φθινόπωρο.

1. Μην υπερβείτε τον εαυτό σας.

Ναι, όλα αρχίζουν αμέσως. Είναι Σεπτέμβριος. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε τα πάντα ταυτόχρονα. Τα παιδιά έχουν σχολείο και αθλητισμό, έχετε προθεσμίες στη δουλειά, υπάρχει μια νέα τάξη γιόγκα ή τένις που θέλετε να συμμετάσχετε και, επίσης, πρέπει να φάτε κάποια στιγμή... Για να διαχειριστείτε τα πάντα, προσθέστε πράγματα σε εβδομαδιαία βάση και μην χρονοτριβείτε. Με αυτό τον τρόπο, δεν θα αγχωθείτε και θα έχετε χρόνο να εγκλιματιστείτε και να απολαύσετε ποιοτικό χρόνο για τον εαυτό σας.


2. Μην ξεχνάτε την καλοκαιρινή σας ευεξία.

Είχατε δεσμευτεί να τρώτε περισσότερα λαχανικά αυτό το καλοκαίρι;  Χάσατε 10 κιλά; Ξεκινήσατε ένα νέο είδος άσκησης; Επειδή ήρθε το φθινόπωρο, δεν σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να τα σταματήσετε όλα αυτά. Σίγουρα, μπορεί να είστε πιο απασχολημένοι, ες αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία. Υποσχεθείτε στον εαυτό σας να δεσμευθείτε για τους στόχους σας για άλλες 45, 60 ή 90 ημέρες. Δεν είναι τόσο δύσκολο, ειδικά αν το έχετε κρατήσει όλο το καλοκαίρι.


3. Ξεκινήστε να θωρακίζετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Είναι σχεδόν αναπόφευκτο ότι κάποιος στο σπίτι θα αρρωστήσει, ειδικά αν έχετε παιδιά. Για να αποτρέψετε τυχόν ανεπιθύμητες ασθένειες, επιλέξτε τακτική άσκηση, φτιάξτε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και διατηρήστε μια ισορροπημένη διατροφή. Μην ξεχνάτε ότι καθημερινά έχετε ανάγκη από φρέσκο ​​αέρα και το φως του ήλιου για να διατηρήσετε τα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό σας.

4. Αλλάξτε το πρωινό ξύπνημα.

Οι πρώτες στιγμές του πρωινού σας, μπορούν να φτιάξουν ή να χαλάσουν την ημέρα σας. Ξυπνήστε με ένα αναζωογονητικό ποτήρι νερό με λεμόνι, τεντωθείτε, διαλογιστείτε έστω για πέντε λεπτά, απολαύστε ένα καλό πρωινό που θα σας δώσει ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα.

5. Προγραμματίστε στιγμές μέσα στη μέρα σας.

Στις 2 το μεσημέρι κάθε μέρα, κάντε ένα διάλειμμα πέντε λεπτών για να αναπνεύσετε και να καθαρίσετε το μυαλό σας. Πιείτε λίγο νερό, απομακρυνθείτε από τον υπολογιστή, τεντώστε το σώμα σας. Μια συνήθεια τόσο απλή όσο αυτή θα μπορούσε να αλλάξει εντελώς τη διάθεση  και την παραγωγικότητά σας.





Σχετικά άρθρα

Ο γάμος σε κρίση, Γράφει ο Ψυχολόγος-Σύμβουλος Γάμου Γιάννης Ξηντάρας

Ζευγάρια σε αδιέξοδο. Σύντροφοι απεγνωσμένοι. Πολύ θυμός. Πολύ απογοήτευση, ακόμη περισσότερη ματαίωση. Έρωτες που φθάρθηκαν, σχέσεις που ξέφτισαν, λόγια που ξεχάστηκαν.

Το μυστικό για να γίνετε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας

"Ακολούθησε την καρδιά και το ένστικτό σου", "Βρες τον εαυτό σου", "Μίλα για την αλήθεια σου" - όλοι έχουμε ακούσει αυτές τις φράσεις. Καθεμία από αυτές υποτίθεται ότι μας ενθαρρύνει να ζούμε αυθεντικά

3 αρνητικά μοτίβα σκέψης που πρέπει να αποφύγετε - Τι μπορείτε να κάνετε εναλλακτικά

Οι μη υγιείς τρόποι σκέψης και αντίδρασης στα πράγματα μπορούν να προκαλέσουν κατάθλιψη και άγχος, να παρατείνουν την ύπαρξη στρεσογόνων παραγόντων και να δημιουργήσουν χρόνιες καταστάσεις

Κατάθλιψη στη "μέση ηλικία": Πώς σχετίζεται με τη μητέρα και τα αδέρφια μας

Όταν οι άνδρες και οι γυναίκες κάνουν ψυχοθεραπεία κατά τη διάρκεια της "μέσης ηλικίας", ένα κοινό θέμα που διαπερνά τις συγκρούσεις της ζωής τους, είτε στη δουλειά είτε στο σπίτι, είναι η κατάθλιψη.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Περισσοτερα...
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×