op
×

6 tips για να μην αργήσετε ποτέ ξανά στα ραντεβού σας

Διαβάστηκε
6 tips για να μην αργήσετε ποτέ ξανά στα ραντεβού σας
Όλοι,ες έχουμε πάει καθυστερημένοι σε ένα ραντεβού, μια συνάντηση ή μια σημαντική εκδήλωση. Πρόκειται για μια κατάσταση που μας προκαλεί αρκετό άγχος και είναι δυσάρεστη για εμάς αλλά και για τους άλλους. Αν θέλετε να μην αργήσετε ποτέ ξανά στα ραντεβού σας, σκεφτείτε αυτές τις έξι συμβουλές:


Συμβουλή # 1: Σκεφτείτε τις πιθανές καθυστερήσεις κατά τη μετάβαση, όπως η κυκλοφορία, τα απρόοπτα, το πάρκινγκ και το περπάτημα. Αυτοί είναι οι συνηθισμένοι παράγοντες που προκαλούν καθυστερήσεις και συνεπώς αργοπορία.  Υπολογίστε ότι χρειάζεστε περισσότερο χρόνο για να φτάσετε στον προορισμό σας, σε σχέση με τον εκτιμωμένο που βλέπετε π.χ. στο Google Maps, εξαιτίας αυτών των παραγόντων. 


Συμβουλή # 2: Προσοχή στην σκέψη "Θα κάνω όλα τα άλλα πιο γρήγορα". Ποτέ δεν βοηθάει αν πατήσετε το ξυπνητήρι για να κοιμηθείτε 15 λεπτά περισσότερο. Το μόνο που πετυχαίνετε είναι να καθυστερήσετε και να αγχωθείτε. Ίσως χρειαστεί να αλλάξετε την ώρα που πηγαίνετε για ύπνο και να πέφτετε στο κρεββάτι νωρίτερα. Έτσι, δεν θα νιώθετε έλλειψη ύπνου και δεν θα αργοπορείτε τα πρωινά.


Συμβουλή # 3: Αλλάξτε τον τρόπο που σκέφτεστε. Πχ. Αντί να σκεφτείτε "Πρέπει να είμαστε στο θέατρο στις 8", πείτε "Ξεκινά η παράσταση στις 8". Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο να βρίσκεται κανείς στο κάθισμά του, με το πρόγραμμα στο χέρι, σε αντίθεση με την άφιξη στο θέατρο, την αναζήτηση πάρκινγκ, την έκδοση εισιτηρίων κλπ.


Συμβουλή # 4: Προγραμματίστε την άφιξή σας 10 λεπτά νωρίτερα, για να αυξήσετε το περιθώριο σφάλματος. Σκεφτείτε με αυτόν τον τρόπο: αν φτάσετε ακριβώς στην ώρα σας, θα έχετε ουσιαστικά περιθώριο καθυστέρησης ενός λεπτού. Το περιθώριο σφάλματος είναι πολύ μικρό. Το στρες είναι εγγυημένο. Αντ' αυτού, αν π.χ. μια εκδήλωση ξεκινάει στις 12 και εσείς προσπαθήσετε να φτάσετε εκεί στις 11:50, έχετε ένα 10λεπτο περιθώριο. 


Συμβουλή # 5: Αποκτήστε τη συνήθεια να σκέφτεστε μπροστά. Για παράδειγμα, αν κάνετε το X νωρίτερα, υπολογίζετε με μεγαλύτερη ακρίβεια το Ψ. Οι περισσότεροι από μας καθυστερούν ακριβώς επειδή ξεχνάμε να σκεφτούμε μπροστά. Αναζητάμε τη διεύθυνση του ραντεβού την τελευταία στιγμή και συνειδητοποιούμε ότι είναι πιο μακριά από όσο νομίζαμε. Η διαχείριση του χρόνου αποτελεί μια σημαντική ικανότητα. Αν έχετε ένα ραντεβού νωρίς το πρωί, δείτε τη διεύθυνση και υπολογίστε τον εκτιμώμενο χρόνο για είστε εγκαίρως εκεί, από το προηγούμενο βράδυ. Επίσης, ενημερωθείτε αν γίνεται κάποια πορεία ή άλλο γεγονός που θα αυξήσει την κίνηση και θα σας κάνει να αργοπορήσετε.


Συμβουλή # 6: Δοκιμάστε μία φορά και δείτε πως λειτουργεί. Αν φτάσετε με καθυστέρηση σε μία συνάντηση, επιλέξτε ένα μελλοντικό ραντεβού στο οποίο θα φτάσετε έγκαιρα. Στη συνέχεια, κάντε το σωστό: προγραμματίστε σωστά τον χρόνο σας και επιδιώξτε να είστε πρώτος εκεί.

Στη συνέχεια, παρατηρήστε τη διαδικασία της άφιξης όλων των άλλων. Παρατηρήστε πως αισθάνεστε ήρεμοι και όχι αγχωμένοι, ότι δεν χρειάζεται να αισθάνεστε ένοχοι και, το σημαντικότερο, παρατηρήστε πώς αισθάνεστε όταν φτάνουν οι άλλοι με καθυστέρηση.





Λέξεις Κλειδία - Tags
καθυστέρηση
2
ραντεβού
8
tips
57
άγχος
62
Σχετικά άρθρα

3 αρνητικά μοτίβα σκέψης που πρέπει να αποφύγετε - Τι μπορείτε να κάνετε εναλλακτικά

Οι μη υγιείς τρόποι σκέψης και αντίδρασης στα πράγματα μπορούν να προκαλέσουν κατάθλιψη και άγχος, να παρατείνουν την ύπαρξη στρεσογόνων παραγόντων και να δημιουργήσουν χρόνιες καταστάσεις

Οικονομική θέρμανση με ρεύμα: Top 4 επιλογές για το σπίτι

Ο χειμώνας πλησιάζει και είναι ώρα να μεριμνήσεις για τη θέρμανση του σπιτιού σου, πριν σε επισκεφθούν τα πρώτα κύματα κρύου. Τι θα πρέπει να σκεφτείς, πριν επιλέξεις το κατάλληλο είδος θέρμανσης
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×