op
×

Γιατρός του Χάρβαρντ προτείνει 5 ασκήσεις για τέλειο και υγιές σώμα

Διαβάστηκε
Γιατρός του Χάρβαρντ προτείνει 5 ασκήσεις για τέλειο και υγιές σώμα
O Ι-Min Lee, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή του Harvard ανατρέπει το μύθο που θέλει τη κλασική μορφή γυμναστικής να είναι η ιδανική για  το σώμα μας. 

Προτείνει αντί του τρεξίματος,  άλλα είδη εκγύμνασης που οδηγούν σε απώλεια βάρους,  στην ενίσχυση του μυϊκού συστήματος, στην προστασία της καρδιάς και την ενδυνάμωση των οστών. 

Τα αποτελέσματα της έρευνας περιγράφονται στην έκθεση υγείας της Ιατρικής Σχολής του Harvard που τιτλοφορείται  "Αρχίζοντας την άσκηση". Οι ασκήσεις που προτείνονται είναι οι εξής: 

1. Κολύμπι

Τέλεια γυμναστική χαρακτηρίζεται από τους ειδικούς η κολύμβηση, καθώς με αυτή ασκείται ο κάθε μυς του σώματος. Θωρακίζεται η καρδιά, ενώ η επαφή με το νερό απαλάσσει από την πίεση, το στρες και είναι ιδανική για ανθρώπους που έχουν αρθρίτιδες. Η κολύμβηση για 30 έως 45 λεπτά είναι η ιδανική αερόβια άσκηση  για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης καθώς φτιάχνει την κακή διάθεση και μειώνει το άγχος. 

2. Ται Τσι

Πρόκειται για τη γνωστή κινεζική πολεμική τέχνη.  Η άσκηση εκτελείται αργά, με απαλές κινήσεις, απαιτεί συγκέντρωση και προσοχή στην αναπνοή. Προτείνεται για ανθρώπους όλων των ηλικιών καθώς  ο καθένας μπορεί να  γυμναστεί  με το δικό του ρυθμό. Συστήνεται ιδιαίτερα για ηλικιωμένους επειδή η ισορροπία χάνεται με το πέρασμα του χρόνου, όπως σχολίασε ο Μin Lee.

3. Γυμναστική ενδυνάμωσης

Για ενδυνάμωση προτείνονται βάρη. Όλες οι σχετικές έρευνες προτείνουν δύο  επιλογές: Ή τη χρήση μεγάλων βαρών και λίγες επαναλήψεις είτε ελαφρύτερα βάρη και περισσότερες επαναλήψεις για πιο δυνατούς μυς .

4. Περπάτημα

Μπορεί να ακούγεται ασήμαντο, αλλά το περπάτημα αποδεικνύεται και είναι  ισχυρό φάρμακο.

Αρκετές μελέτες αναφέρουν ότι το περπάτημα για τουλάχιστον 30 λεπτά - ακόμα και σε μέτριο ή χαλαρό ρυθμό - μπορεί να έχει τεράστια οφέλη για τον εγκέφαλο και το σώμα. 

Πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι σε ενήλικες ηλικίας 60 έως 88 ετών, το περπάτημα για 30 λεπτά την ημέρα, τέσσερις ημέρες την εβδομάδα επί 12 εβδομάδες, είχε σαν αποτέλεσμα να ενισχύει τη συνδεσιμότητα σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ευθύνεται για την απώλεια της μνήμης.  

Μια πιλοτική μελέτη σε άτομα με σοβαρή κατάθλιψη διαπίστωσε ότι μόλις 30 λεπτά περπάτημα σε διάδρομο για 10 ημέρες ήταν «επαρκή για να παράγoυν μια κλινικά σημαντική και στατιστικά σημαντική μείωση της κατάθλιψης».

Εάν δεν ασκείστε τακτικά, η σχολή του Harvard συνιστά να ξεκινήσετε βόλτες για 10-15 λεπτά μέχρι να φτάσετε κάποια στιγμή να κάνετε πεζοπορία 30- 60 λεπτά.

5. Ασκήσεις Κέγκελ

Οι ασκήσεις Kegel είναι σημαντικές τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Βοηθούν στην ενίσχυση μίας ομάδας μυών γνωστών ως "πυελικό έδαφος". Καθώς μεγαλώνουμε, αυτοί οι μύες (που περιλαμβάνουν τη μήτρα, την ουροδόχο κύστη, το λεπτό έντερο και το ορθό) ίσως αρχίσουν να χαλαρώνουν. 

Ο σωστός τρόπος για να κάνετε ασκήσεις κέγκλε συνεπάγεται τη συμπίεση των μυών που θα χρησιμοποιούσατε για να κρατάτε τα ούρα ή το φυσικό αέριο, σύμφωνα με την έρευνα του Χάρβαρντ.  Καλό είναι αυτό να διαρκεί για 2 -3 δευτερόλεπτα. 






Λέξεις Κλειδία - Tags
Ιατρική σχολή τρέξιμο
5
Τάι Τσί
3
Γυμναστική
11
Χάρβαρντ
15
γιατρός
29
Σχετικά άρθρα

Αν ανατριχιάζετε ακούγοντας μουσική, ο εγκέφαλός σας μπορεί να είναι ιδιαίτερος

Ο Matthew Sachs, πρώην προπτυχιακός φοιτητής στο Harvard, εξέτασε την αντίδραση ατόμων που νιώθουν ρίγη όταν ακούν μουσική για να διαπιστώσει πώς προκλήθηκε αυτό το συναίσθημα.

Κάθε ώρα τρεξίματος σας δίνει 7 έξτρα ώρες ζωής!

Η νέα έρευνα αποτελεί συνέχεια μελέτης του 2014, η οποία δημοσιεύτηκε στην Journal of the American College of Cardiology και έδειξε ότι το τρέξιμο έστω για 5-10 λεπτά την ημέρα σχετίζεται με τη μείωση του κινδύνου θανάτου από καρδιοπάθεια.

Σε αυτό το καφέ πληρώνεις με τρέξιμο, ποδήλατο και πους απς! [ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ]

Το σύντομο πρόγραμμα περιλαμβάνει γρήγορο τρέξιμο σε διάδρομο, ποδήλατο, πους-απς και διάφορες άλλες έντονες ασκήσεις. Σε αντάλλαγμα οι πελάτες μπορούν να διαλέξουν ένα υγιεινό γεύμα από το μενού του καφέ.

Δωρεάν online μαθήματα ψηφιακής φωτογραφίας από το Harvard

Θέλετε να μάθετε φωτογραφία στο Harvard; Τώρα μπορείτε εύκολα, ακόμα και αν δεν είστε φοιτητής του διάσημου πανεπιστημίου, αν εγγραφείτε στα δωρεάν online μαθήματα ψηφιακής φωτογραφίας.

«Εμένα με χειρούργησε ένας άγιος που λεγόταν Κόκκαλης» - Πέτρος Κόκκαλης, πρωτοπόρος επιστήμονας και επαναστάτης

Γιατρός που τίμησε την επιστήμη του όσο λίγοι, πρωτοπόρος της χειρουργικής, μέγας ανθρωπιστής, ακούραστος λαϊκός αγωνιστής, αληθινός κομμουνιστής, επαναστάτης
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Βελονισμός και Σύγχρονη Δυτική Ιατρική

18/11/17 19:00
Τα τελευταία 10 χρόνια στον δυτικό κόσμο αυξήθηκε το ενδιαφέρον για τον βελονισμό που όλοι γνωρίζουμε να είναι μια θεραπευτική τεχνική της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής.
Περισσοτερα...
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×