op
×

Πώς μπορεί μια φέτα ψωμί να σου καταστρέψει την υγεία

Διαβάστηκε
Πώς μπορεί μια φέτα ψωμί να σου καταστρέψει την υγεία
Κατ' αρχήν, εξαρτάται από το είδος του ψωμιού: Όλες οι επιστημονικές και διατροφολογικές απόψεις συμφωνούν πλέον πως το λευκό ψωμί καλύτερα να... λείπει, αφού έχει πολλές θερμίδες και λίγη θρεπτική αξία.

Αντ' αυτού, επιλέγουμε ψωμί ολικής άλεσης, μαύρο ή πολύσπορο που θα μας δώσει «καλούς» υδατάνθρακες και περισσότερες φυτικές ίνες.

Καθοριστικό για την υγεία είναι και το τι θα βάλουμε πάνω στη φέτα του ψωμιού. Αυτό που θα βάλουμε έχει άμεση σχέση με την... περιφέρεια της μέσης μας! Είναι προφανές ότι αν επιλέξουμε πραλίνα, βούτυρο, αλλαντικά, κάθε άλλο παρά ένα ελαφρύ πιάτο θα έχουμε. Καλύτερα να συνοδέψουμε το ψωμί μας με τυρί cottage, μαρούλι, άπαχη γαλοπούλα, φιλέτο κοτόπουλο, συνδυασμοί που θα μας χορτάσουν χωρίς να βλάψουν την υγεία και τα κιλά μας.

Πολλή προσοχή χρειάζεται στο ψήσιμο του ψωμιού, ώστε αυτό να μη μαυρίσει. Με το υπερβολικό ψήσιμο απελευθερώνονται ουσίες που έχουν συσχετιστεί με βλάβες στην υγεία και πιθανό κίνδυνο καρκίνου.

Όσο για το μουχλιασμένο ψωμί, μην ακούς «κόλπα για να το καθαρίσεις» και άλλες παρόμοιες συμβουλές. Απλά, πέταξέ το!




Πηγή: onmed.gr
Σχετικά άρθρα

Συνεργατικό... ψωμί από την Θεσσαλονίκη - Ζυμώνοντας την αυτάρκεια [ΒΙΝΤΕΟ]

Μια διαφορετική προσέγγιση για την κάλυψη των διατροφικών αναγκών, μέσα από την κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία και το συνεργατισμό, μπορεί να λειτουργήσει απελευθερωτικά 

Tην επόμενη φορά που θα αναζητήσεις τη λύση της πλαστικής ρύπανσης στην ανακύκλωση, ξανασκέψου το!

Η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού της γης είναι εκτεθειμένη σε πλαστικά σωματίδια, καθώς και τα χημικά που συνδέονται με αυτά (και είναι πάρα πολλά).
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×