op
×

Γυμναστική Ενίσχυση Αντοχής Και Καλλισθενική Γυμναστική - Ποιά η διαφορά

Γυμναστική Ενίσχυση Αντοχής Και Καλλισθενική Γυμναστική - Ποιά η διαφορά


Η γυμναστική ενίσχυση αντοχής και η καλλισθενική γυμναστική ως λέξεις έχουν την προέλευσή τους από την αρχαία Ελλάδα. Και οι δύο τρόποι εκγύμνασης αναφέρονται στην άσκηση του σωματικού βάρους και τη σωματική διάπλαση. Γνωρίστε την Καλλισθενική Γυμναστική στο Fitnovation και μυηθείτε την υπό τις οδηγίες των καταρτισμένων προπονητών στο χώρο του αθλητικού αυτού πολυχώρου.


Με την αυξανόμενη δημοτικότητα της Callisthenics και των αθλητών της, που επιδεικνύουν όλο και πιο προηγμένες ικανότητες δύναμης, πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται για τη διαφορά μεταξύ της Callisthenics και της Γυμναστικής από την άποψη της προσέγγισης που οδηγεί σε εμφανεί αποτελέσματα. 


Μια από τις διαφορές τους είναι ότι η γυμναστική είναι η καθιερωμένη ώς άθλημα που χρησιμοποιεί ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένου εξοπλισμού, ενώ η Callisthenics είναι μια νέα δραστηριότητα / αθλητισμός που υιοθετεί τμήματα των αρχών της Γυμναστικής με λιγότερα είδη εξοπλισμού.


Επίσης, μια άλλη τους διαφορά και ίσως η σημαντικότερη, είναι ότι στην γυμναστική όχι μόνο υπάρχει απαιτούμενο επίπεδο αφοσίωσης και χρόνου στην προπόνηση, αλλά και στην προσέγγιση για την ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων. Η Calisthenics υιοθέτησε απλώς μερικές από τις αρχές της προπόνησης της γυμναστικής, με λίγες δυσκολίες. Δηλαδή, είναι λίγο σαν breakdancing. Είναι δροσερό, απαιτεί πολλές δεξιότητες και σκληρή προπόνηση και έχει τη δική του τέχνη και στυλ. Μπορείτε να το σκεφτείτε ώς τη γυμναστική στο σπίτι – 10 ασκήσεις για τέλειο σώμα αλλά σε πιο ανεβασμένο επίπεδο.


Φυσικά, πέραν των διαφορών θα βρούμε και ομοιότητες μεταξύ τους. Η αντοχή στους μυς, η δύναμη, η ευελιξία, η ευκαμψία κτλ, πρέπει να αναπτυχθούν με τη σωστή σειρά και με τα απαιτούμενα πρότυπα χωρίς να γίνονται παραλείψεις. Η σταθερή βάση δεν οδηγεί μόνο στην υψηλότερη μορφή μιας δεδομένης ικανότητας αντοχής, αλλά επίσης ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο τραυματισμών.


Επομένως είναι καλύτερο το ένα από το άλλο; Για την δημιουργία συγκεκριμένης δύναμης και άλλων δεξιοτήτων, χωρίς αμφιβολία οι αρχές της αυστηρής γυμναστικής προσέγγισης είναι πολύ πιο υγιείς για το σώμα και μακροπρόθεσμα θα δώσουν καλύτερα αποτελέσματα δύναμης. Μην συγχέετε εδώ τη γυμναστική προσέγγιση με την κατάρτιση σαν γυμναστής. Η ανταγωνιστική γυμναστική είναι μια άλλη σφαίρα που, όπως κάθε επαγγελματικό άθλημα, έχει και τα μειονεκτήματά της.




Λέξεις Κλειδία - Tags
καλλισθενική γυμναστική Γυμναστική
18
Σχετικά άρθρα

Πριν και μετά: Οικογένεια Κινέζων το έριξε στην γυμναστική για 6 μήνες και ιδού τα αποτελέσματα

Ο 32χρονος Κινέζος φωτογράφος Jesse αποφάσισε να καταγράψει με τον φακό του την αλλαγή που βίωσε ο ίδιος και η οικογένειά του, μέσα από ένα 6μηνο πρόγραμμα άσκησης και διατροφής.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×