op
×

Η λίστα με τις 43 κορυφαίες υπερτροφές

Διαβάστηκε
Η λίστα με τις 43 κορυφαίες υπερτροφές

Σε συγκεκριμένες ουσίες που βρίσκονται στα φυλλώδη πράσινα λαχανικά και τα φρούτα, φαίνεται πως βρίσκεται το μυστικό για μακροημέρευση και υγεία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο William Paterson, πρόκειται για το ασβέστιο, τις φυτικές ίνες, το φυλλικό οξύ, το σίδηρο, τη νιασίνη, το κάλιο, τις πρωτεΐνες, τη ριβοφλαβίνη, τη θειαμίνη, τον ψευδάργυρο και τις βιταμίνες A, B6, B12, C, D, E και K.

Με αυτό ως δεδομένο βαθμολόγησαν φρούτα και λαχανικά από 0 έως 100.

Ως «σούπερ» θεωρήθηκαν όσα ξεπέρασαν σε βαθμολογία το 10 στα 100.

Όπως δημοσιεύεται επιθεώρηση «Preventing Chronic Disease» για να θεωρηθεί ένα τρόφιμο ότι ξεπερνάει το 10%, θα πρέπει να παρέχει κατά μέσον όρο το 10% ή περισσότερο από την Ημερήσια Συνιστώμενη Δόση των 17 θρεπτικών συστατικών ανά 100 γραμμάρια τροφίμου.


Δείτε τη λίστα των σούπερ τροφίμων με τη βαθμολογία τους

Νεροκάρδαμο: 100

Κινέζικο λάχανο: 91,99

Σέσκουλα: 89,27

Φύλλα παντζαριού: 87,08

Σπανάκι: 86,43

Ραδίκια: 73,36

Φυλλώδες μαρούλι: 70,73

Μαϊντανός: 65,59

Μαρούλι: 63,48

Λαχανίδες: 62,49

Φύλλα ρέβας: 62,12

Βρούβες: 61,39

Αντίδια: 60,44

Αγριόπρασο: 54,80

Κατσαρό λάχανο: 49,07

Πικραλίδα: 46,34

Κόκκινη πιπεριά: 41,26

Ρόκα: 37,65

Μπρόκολο: 34,89

Κίτρινη κολοκύθα: 33,82

Λαχανάκια Βρυξελλών: 32,23

Πράσινα κρεμμυδάκια: 27,35

Κραμβολάχανο: 25,92

Κουνουπίδι: 25,13

Λάχανο: 24,51

Καρότο: 22,60

Ντομάτα: 20,37

Λεμόνι: 18,72

Μαρούλι iceberg: 18,28

Φράουλες: 17,59

Ραπανάκι: 16.91

Κολοκύθες (όλες οι ποικιλίες, πλην κίτρινης): 13,89

Πορτοκάλι: 12,91

Λάιμ: 12,23

Γκρέιπφρουτ (ροζ και κόκκινο): 11,64

Γουλί (ρουταμπάγκα): 11,58

Ρέβα: 11,43

Βατόμουρο: 11,39

Πράσο: 10,69

Γλυκοπατάτα: 10,51

Γκρέιπφρουτ λευκό: 10,47

 wwww.onmed.gr

Λέξεις Κλειδία - Tags
υπερτροφή
16
Σχετικά άρθρα

Φαγόπυρο: μια θαυματουργή τροφή που την γνωρίζουν λίγοι

Φαγόπυρο; Οι περισσότεροι θα αναρωτιέστε τι είναι αυτό... Το φαγόπυρο είναι ένα όχι και τόσο διαδεδομένο δημητριακό, με θαυματουργές όμως ιδιότητες. Μαθαίνοντας τι είναι και πόσο καλό κάνει στην υγεία, θα το λατρέψετε και σίγουρα θα το εντάξετε στο καθημερινό διαιτολόγιό σας

8 σούπερ τροφές για καλύτερη υγεία!

Εκτός από τα πορτοκάλια που είναι πλούσια πηγή βιταμινών C υπάρχουν και κάποιες άλλες τροφές που είναι πλούσιες πηγές βιταμινών και ιχνοστοιχείων και βοηθούν στη θωράκιση του οργανισμού απέναντι στις ιώσεις που κυκλοφορούν το χειμώνα. Οι 8 υπερ-τροφές του χειμώνα σύμφωνα με το onmed.gr είναι οι εξής

To top - 10 των καλλιεργιών που υπόσχονται κέρδη έως 2.500 ευρώ το στρέμμα!

Οι καλλιέργειες νέων ειδών και η μεταστροφή στις παραδοσιακές ποικιλίες, που υπόσχονται πλέον υψηλές αποδόσεις, κερδίζουν ολοένα και περισσότερο τις προτιμήσεις των Ελλήνων, σε μια προσπάθεια να ενισχύσουν το ετήσιο εισόδημά τους, επιτυγχάνοντας αποδόσεις έως και 2.500 ευρώ ανά στρέμμα, στην τιμή παραγωγού.

Θαυματουργή υπερτροφή το άγνωστο σιταρόχορτο!

Το σιταρόχορτο, που μοιάζει με γρασίδι, είναι ουσιαστικά ο βλαστός που παράγεται από το σπόρο του σιταριού, πριν σχηματιστεί σε σιτάρι και χρησιμοποιείται ευρέως από τη φαρμακευτική βιομηχανία για την παραγωγή θεραπευτικών σκευασμάτων, καθώς αποτελεί πλουσιότατη πηγή βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων, βιταμίνης Α, Ε, μαγνησίου και ασβεστίου.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Περισσοτερα...
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×