op
×

Αυτά είναι τα δικαιώματα των επιβατών που ταξιδεύουν με αεροπλάνο

Διαβάστηκε
Αυτά είναι τα δικαιώματα των επιβατών που ταξιδεύουν με αεροπλάνο

Να τι αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ:


Αν ο επιβάτης έχει εισιτήριο, πρέπει να φθάσει την καθορισμένη ώρα και να πραγματοποιήσει τον έλεγχο εισιτηρίου έγκαιρα. Αν η αεροπορική εταιρία, εφόσον ανήκει σε χώρα της ΕΕ, αρνηθεί την επιβίβαση λόγω έκδοσης υπεράριθμων εισιτηρίων, αντικατάστασης αεροσκάφους με μικρότερο και ασφάλειας επιβατών, ο επιβάτης έχει δικαίωμα:

   
Αποζημίωσης από 250 ευρώ έως και 600 ευρώ, ανάλογα με τα χιλιόμετρα της πτήσης ή επιλογή μεταξύ επιστροφής της τιμής του εισιτηρίου και εναλλακτικής πτήσης.
   
Διαμονή σε ξενοδοχείο, γεύματα και αναψυκτικά.

-Αν η πτήση ακυρωθεί με ευθύνη της αεροπορικής εταιρίας τότε ο επιβάτης δικαιούται:

   
Αποζημίωση, σύμφωνα με τα ανωτέρω αναφερόμενα ποσά, εκτός αν πριν το ταξίδι είχε εγκαίρως ενημερωθεί (δύο εβδομάδες νωρίτερα) ή μετά από ενημέρωση 1 με 2 εβδομάδες πριν του δόθηκε δυνατότητα εναλλακτικής μεταφοράς στον προορισμό του με διαφορά μικρότερη των 2 ωρών από την προγραμματισμένη πτήση ή τέλος, ενημερώθηκε λιγότερο από 1 εβδομάδα πριν, αλλά η πτήση που προτείνεται αναχωρεί το πολύ 1 ώρα μετά την προγραμματισμένη,
   
Διαμονή σε ξενοδοχείο, όταν μεσολαβεί διανυκτέρευση
   
Γεύματα και αναψυκτικά.

-Αν η πτήση καθυστερήσει περισσότερο των 2 ωρών για όλες τις πτήσεις μέχρι 1.500 χλμ, των 3 ωρών για πτήσεις εντός ΕΕ άνω των 1.500 χλμ και μέχρι 3.500 χλμ για όλους τους προορισμούς, των 4 ωρών για όλες τις άλλες πτήσεις τότε ο επιβάτης δικαιούται:

   
Διαμονή σε ξενοδοχείο (διανυκτέρευση) και μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο
   
Δωρεάν γεύματα και αναψυκτικά.

- Αν οι αποσκευές χάθηκαν ή καταστράφηκαν σε ένα αεροπορικό ταξίδι ο επιβάτης δικαιούται:

   
Αποζημίωση 36,38 ευρώ ανά κιλό για ταξίδι στο εξωτερικό και 11,73 ευρώ ανά κιλό για ταξίδι στο εσωτερικό, ανάλογα με το βάρος των αποσκευών του, το οποίο σημειώνεται στο ειδικό χαρτάκι (ticket) που επικολλάται στο εισιτήριο.
   
Στην περίπτωση που το περιεχόμενο των αποσκευών είναι μεγάλης αξίας είναι προτιμότερο και ασφαλέστερο να δηλώνεται πριν το ταξίδι, έτσι ώστε σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής να καταβληθεί αποζημίωση για ό,τι έχει δηλωθεί.

- Αν κατά τη διάρκεια της πτήσης ο επιβάτης πάθει κάποιο ατύχημα, έχει δικαίωμα:

   
Πλήρους αποζημίωσης από την αεροπορική εταιρία, χωρίς να έχει σημασία ο τόπος, όπου σημειώθηκε το ατύχημα.

- Προκαταβολής ποσών (το αργότερο μέσα σε 15 μέρες- όχι κατωτέρω των 20.000 ευρώ ανά επιβάτη σε περίπτωση θανάτου) προκειμένου να καλυφθούν τυχόν έξοδα που ενδέχεται να προκύψουν.

   
Αν η ζημία προκλήθηκε εξ ολοκλήρου ή εν μέρει από αμέλεια του επιβάτη η αεροπορική εταιρεία ενδέχεται να περιορίσει την ευθύνη της ή και να απαλλαγεί από αυτήν.


Σχετικά άρθρα

Οι πρόσφυγες και η πρόσβαση στο άσυλο στην Ελλάδα

"Να μην έχεις πορτοφόλι, να μην έχεις ταυτότητα, όνομα, πατρίδα, τα κλειδιά ενός σπιτιού. Να μην καταλαβαίνεις γύρω σου τη γλώσσα και να κουβαλάς την ύπαρξη των παιδιών σου και τη δική σου, αγριεμένος, φοβισμένος κι έτοιμος για τα πάντα..."

"Ξέχασέ μας" λένε στην Google 807 Έλληνες

Tην κατάργηση ορισμένων αποτελεσμάτων που τους αφορούν -γιατί περιέχουν «παρωχημένες» ή «άχρηστες» πληροφορίες για το πρόσωπό τους- από τις μηχανές αναζήτησης ζήτησαν Ευρωπαίοι πολίτες, μετά την σχετική απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Ε.Ε. τον Μάιο του 2014. Ανάμεσα σε αυτούς και 807 Έλληνες. Η Google υπέβαλε σε έλεγχο 498.737 URL για κατάργηση μετά από 146.357 αιτήματα, καταργώντας το 58,2% των URL.

Κλέβουν τα ζώα από σπίτια, τα χτυπούν μέχρι θανάτου και… τα σερβίρουν σε εστιατόρια (συγκλονιστικό βίντεο)

Χιλιάδες σκύλοι πέφτουν θύματα των ανθρώπων που εποφθαλμιούν τη σάρκα τους για να τη σερβίρουν σε ένα πιάτο. Στο Βιετνάμ το κρέας τους είναι στο μενού αρκετών εστιατορίων.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×