op
×

20 ιδέες υγιεινών σνακ για μικρούς και μεγάλους

Διαβάστηκε
20 ιδέες υγιεινών σνακ για μικρούς και μεγάλους

Τα σνακ αποτελούν περίπου το 30 % των ημερήσιων θερμίδων. Καταναλώνοντας υγιεινά σνακ ενισχύουμε το αίσθημα του κορεσμού περιορίζοντας έτσι την ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε στα κυρίως γεύματα και γενικότερα τις θερμίδες που παίρνουμε ημερησίως. Ταυτόχρονα επιλέγοντας μια ποικιλία τροφίμων που είναι ως επί το πλείστον ελάχιστα επεξεργασμένα παρέχουμε στον οργανισμό μας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να εκτελέσει τις λειτουργίες του, θωρακίζοντας έτσι την άμυνά του.


Παρακάτω θα βρείτε μερικές ιδέες για σνακ που ετοιμάζονται εύκολα και γρήγορα για τη δουλειά ή το σχολείο ή οποιαδήποτε ώρα της ημέρας που πεινάσετε και καταναλώνονται μεταξύ των κυρίων γευμάτων:

  1. Φρέσκα φρούτα και λαχανικά όλων των ειδών!
  2. Δημητριακά πρωινού 100 % ολικής αλέσεως με λιγότερο από 6 γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα. Προσθέστε τεμαχισμένους ξηρούς καρπούς όπως καρύδια και αμύγδαλα.
  3. Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα (το γιαούρτι να είναι χωρίς τεχνητές χρωστικές ουσίες και προστιθέμενη ζάχαρη).
  4. Ένα κομμάτι κέικ με μέλι και σταφίδες.
  5. Στικς λαχανικών όπως καρότα, αγγουράκι, σέλερι, τουφίτσες μπρόκολου βουτηγμένα σε dressing γιαουρτιού ή guacamole(γουακομόλε) ή χούμους.
  6. Πίτες ολικής αλέσεως ή σπιτικές ψημένες πίτες με χούμους/ φρέσκο ​​guacamole (γουακομόλε).
  7. φέτες μήλου ή άλλου φρούτου εποχής πασπαλισμένο με κανέλα, μέλι και καρυδόψιχα.
  8. Μπανάνες κομμένες σε 4 κομμάτια σερβιρισμένες με γιαούρτι και δημητριακά ολικής αλέσεως.
  9. Κράκερς ( χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά / trans λιπαρά ) με τυρί χαμηλών λιπαρών.
  10. Ψωμάκι γεμιστό με φυστικοβούτυρο και σταφίδες ή φέτες μπανάνας ή άλλο φρούτο εποχής.
  11. Φτιάξτε το δικό σας ποπ κορν
  12. Γάλα χαμηλών λιπαρών χτυπημένο στο μπλέντερ με μπανάνα.
  13. Μίνι πίτσες φτιαγμένες στη μισή αναλογία τους με αλεύρι ολικής αλέσεως, σάλτσα ντομάτας και άπαχο τυρί μοτσαρέλα .
  14. Σάντουιτς – καπνιστός σολομός, αγγούρι και τυρί με χαμηλά λιπαρά.
  15. Αποξηραμένα φρούτα ( αποξηραμένα βερίκοκα ή μάνγκο χωρίς πρόσθετα σάκχαρα).
  16. Σπιτικά τσιπς λάχανου (ή παντζαριού) – βάλτε τα πλυμένα και στεγνά φύλλα λάχανου σε ελαιόλαδο και καρυκεύματα , και ψήστε τα στο φούρνο.
  17. Τόνος με χυμό λεμονιού και καρυκεύματα πάνω σε φέτες αγγουριού ή ντομάτας και κρεμμυδιού.
  18. Σπιτικές μπάρες φρούτων, δημητριακών και βρώμης
  19. Δημητριακά ολικής αλέσεως με φρέσκα φρούτα και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα. Επιλέξτε 100 % δημητριακά ολικής αλέσεως με λιγότερο από 6 γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα και τουλάχιστον 3 γραμμάρια φυτικών ινών .
  20. Ένα σπιτικό smoothie : περίπου 120 ml χυμού της αρεσκείας σας, 2 κουταλιές της σούπας γιαούρτι ή γάλα και ½ φλιτζάνι από τα αγαπημένα σας φρούτα.

Ναταλία Ντελίκου Μπενέτου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

tapantamefusikotropo.blogspot.gr

από enallaktikidrasi.com


Λέξεις Κλειδία - Tags
σνακ
3
τρόφιμα
467
Υγεία
599
Σχετικά άρθρα

Συνεργασία υπουργείου Υγείας, ΚΕΕΛΠΝΟ με ΠΟΥ για την υγεία των μεταναστών

Σε συνεργασία αιχμής με θέμα την υγεία των μεταναστών, προχώρησαν το Υπουργείο Υγείας της Ελλάδος, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) και το Περιφερειακό Γραφείο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) για την Ευρώπη, καθώς η μετανάστευση αποτελεί μία σοβαρή πρόκληση για τα δημόσια συστήματα υγείας.

Αυτή είναι η λίστα με τις τροφές που αποτοξινώνουν το συκώτι

Υπάρχουν αρκετές τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στην αποτοξίνωση του ήπατος, προκαλώντας τη φυσική του ικανότητα να καθαρίζει τα τοξικά απόβλητα του σώματος. Μερικά από αυτά τα τρόφιμα είναι...

Δωρεά τροφίμων από τη συλλογή χρησιμοποιημένου τηγανέλαιου

Στις τελευταίες 6 διανομές ελληνικών προϊόντων "Χωρίς Μεσάζοντες" που πραγματοποιήσαμε στην πόλη μας, καταφέραμε με τη δική σας συμμετοχή να συλλέξουμε 800 κιλά χρησιμοποιημένου τηγανέλαιου, τα οποία και παραδώσαμε σε τοπικό επαγγελματία για ανακύκλωση.

Οι 6 τροφές που καθαρίζουν τον οργανισμό μας από την νικοτίνη

Το κάπνισμα είναι βλαβερό για την υγεία . Όλοι το γνωρίζουμε αυτό , αλλά για κάποιους είναι αρκετά δύσκολο να σπάσει αυτή η συνήθεια . Η νικοτίνη προκαλεί ταχεία αύξηση της πίεσης του αίματος και σοβαρές βλάβες στους πνεύμονες. Επιπλέον , ακόμη και αν κάποιος σταματήσει το κάπνισμα , η επίδραση της νικοτίνης θα διαρκέσει για χρόνια .
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×