op
×
ΔΙΚΤΥΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Χωρίς Μεσάζοντες, Ενώσεις Καταναλωτών

"Το ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι μη κερδοσκοπική, μη κυβερνητική, πανελλαδική Ένωση Καταναλωτών. Από το 1982, αγωνίζεται για τα δικαιώματα των Καταναλωτών. 

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. δραστηριοποιείται, σε 7 επίπεδα:
 1. Παρέμβαση για δημιουργία, αναμόρφωση και συμπλήρωση του θεσμικού πλαισίου, που διέπει την προστασία των καταναλωτών 
2. Εκπροσώπηση καταναλωτών - Συμμετοχές 3. Ενημέρωση καταναλωτών - φορέων
 4. Εκπαίδευση καταναλωτών - φορέων 
5. Ειδικές δράσεις 
6. Διαμεσολάβηση, για επίλυση διαφορών Καταναλωτών – Προμηθευτών 
7. Μαζικοποίηση του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το 2008, η παρουσία της Οργάνωσής μας, σε όλους τους παραπάνω τομείς, ήταν σχεδόν καθημερινή. 

Δεχτήκαμε 3653 επιστολές, τις οποίες επεξεργαστήκαμε, σχολιάσαμε και απαντήσαμε. 

Αποστείλαμε 1694 επιστολές, παρεμβάσεις, καταγγελίες με προτάσεις μας, για επίλυση προβλημάτων της αγοράς, σε διάφορους φορείς, όπως: Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Κυβέρνηση, Τοπική Αυτοδιοίκηση, Ευρωβουλευτές, Βουλευτές, Επιτροπές, Οργανισμούς, κ.λπ. · Ασχοληθήκαμε, με περισσότερα, από 130 θέματα. 

Πρέπει να τονίσουμε ότι, κάθε θέμα, απαίτησε μια σειρά επιστολών (εισερχομένων και εξερχόμενων) Εκπροσωπήσαμε τους Καταναλωτές σε 68 συνεδριάσεις, ημερίδες, εκδηλώσεις επιτροπών και φορέων, στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, στις Η.Π.Α. 
 
Ήμασταν βασικοί ομιλητές σε 30 ημερίδες. 
Εκδόσαμε 111 δελτία τύπου. 
Εκπαιδεύσαμε περισσότερους από 3100 μικρούς και ενήλικες Καταναλωτές.

Αναλάβαμε πρωτοβουλίες και δράση για 55 ειδικά θέματα. 
Διαχειριστήκαμε 12050 παράπονα – καταγγελίες καταναλωτών 
Με την παρέμβαση μας, τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν 234.101,30 ευρώ. 

Πετύχαμε 1263 συνεντεύξεις και καταχωρίσεις, σε τηλεοπτικούς σταθμούς, σε ραδιόφωνα, σε εφημερίδες και περιοδικά (297 τηλεοπτικές, 228 ραδιοφωνικές εκπομπές, 174 συνεντεύξεις, σε εφημερίδες και περιοδικά και 564 καταχωρήσεις δελτίων τύπου μας). 

Δεχτήκαμε 19.000 επισκέψεις κατά μέσο όρο ανά μήνα, στην ιστοσελίδα του ΚΕ.Π.ΚΑ.

*Γίνε μέλος στο ΚΕ.Π.ΚΑ. http://bit.ly/18mBv2z και μάθε τις απαντήσεις για αυτό το πρόβλημά σου αλλά και για άλλα ερωτήματα, που μπορεί να έχεις!"

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών είναι δίκτυο της Κοινωνικής Αλληλέγγυας και Συνεργατικής Οικονομίας στην Θεσσαλονίκη για τα δικαιώματα των Καταναλωτών.

Στοιχεία επικοινωνίας:
Βασιλέως Ηρακλειου 32, Θεσσαλονίκη 546 24, Ελλάδα
Τηλ.: 2310233333 2310 269449 Fax: 2310 242211
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×