op
×

Η τεχνική αναπνοής που μειώνει άμεσα το άγχος [ΒΙΝΤΕΟ]

Οι ασκήσεις αναπνοής ή pranayama, είναι ένα μεγάλο μέρος της γιόγκα και είναι μεταξύ των βασικών “εργαλείων”, που χρησιμοποιούν πολλοί ψυχολόγοι, ιδιαίτερα όταν εργάζονται με πελάτες που βιώνουν έντονο στρες ή άγχος.
Περισσοτερα...

άγχος

6 tips για να μην αργήσετε ποτέ ξανά στα ραντεβού σας

Όλοι,ες έχουμε πάει καθυστερημένοι σε ένα ραντεβού, μια συνάντηση ή μια σημαντική εκδήλωση. Πρόκειται για μια κατάσταση που μας προκαλεί αρκετό άγχος και είναι δυσάρεστη για εμάς αλλά και για τους άλλους

Εύκολοι τρόποι για να απαλλαγείτε από το άγχος μέσα σε 5 λεπτά

Ευτυχώς η αναπνοή αποτελεί συνήθως τη δεύτερη φύση μας. Ωστόσο, όταν αγχωνόμαστε, η αναπνοή μας γίνεται γρήγορη και ρηχή. Σε αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση είναι εύκολο να ξεχαστούμε και, όπως συμβουλεύουν όλοι, «απλώς να αναπνέουμε κανονικά».

Ένα anti-stress μάθημα χαλάρωσης

Διαλογισμός, ασκήσεις, yoga, αγχολυτικά φάρμακα, έλεγχος της αναπνοής, πίστη σε ένα θεό… είναι μερικοί τρόποι για να κοντρολάρεις το άγχος σου για τα πράγματα ή για κάτι συγκεκριμένο.

Διώξτε το άγχος, χορεύοντας

Μπορεί η συμμετοχή μας στον "κύκλο" του ελληνικού χορού να διώξει το άγχος και να νιώσουμε άλλοι άνθρωποι; Φυσικά, απαντά η δασκάλα παραδοσιακών χορών Μαρία Μπουγιέση. 

ΔΩΡΕΑΝ | Σεμινάριo για την αντιμετώπιση του άγχους των εξετάσεων

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γονέων, η κατανόηση των επιπτώσεων του άγχους και η στήριξη τους στο γονεϊκό τους ρόλο, ώστε να βοηθήσουν τους εφήβους να διαχειριστούν πιο λειτουργικά τα συναισθήματα αυτής της περιόδου
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×