op
×

Πανελλήνιες εξετάσεις: Πηγή άγχους για όλη την οικογένεια – Τι πρέπει να κάνει ο γονέας;

Το άγχος των πανελλήνιων εξετάσεων συνήθως καταλαμβάνει όλη την οικογένεια. 
Περισσοτερα...

άγχος

Ιπποκράτης: «Κάθε ασθένεια ξεκινά πρώτα από την ψυχή και στη συνέχεια καταλήγει στο σώμα»

Σύμφωνα με τον Ιπποκράτη, κάθε ασθένεια και νόσος ξεκινά πρώτα από την ψυχή και στην συνέχεια καταλήγει στο σώμα. Κάπου εκεί ξεκινά και ο ορισμός του ψυχοσωματικού συμπτώματος. 

Πάσχεις από βιστοπία;

Όπως πολλοί άλλοι που έχουν κάνει αυτό το ταξίδι πριν από μένα, έτσι κι εγώ, όταν ανακάλυψα τον συστηματοποιημένο βασανισμό και την αγριότητα μέσα στη σύγχρονη κοινωνία μας, έφριξα.

Άγχος και αγχώδης διαταραχή: ποιες είναι οι διαφορές

Το άγχος είναι πολύ συνηθισμένο συναίσθημα. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν νιώσει χαρακτηριστικά συμπτώματά του, όπως την ανάσα τους να επιταχύνεται, την καρδιά τους να κτυπά ξέφρενα και ένα έντονο αίσθημα ανασφάλειας και φόβου.

Κρίση πανικού: Η μάστιγα της εποχής και πώς να την αντιμετωπίσετε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα

Οι κρίσεις πανικού είναι επεισόδια έντονου άγχους που προκαλούν σωματικά συμπτώματα όπως η ταχυπαλμία, η έντονη εφίδρωση, το τρέμουλο, ο πόνος στο στήθος και η ναυτία.

Άγχος: έχουν και τα παιδιά;

Το άγχος αποτελεί ένα αναπόσπαστο συναίσθημα  της ανθρώπινης ύπαρξης. Είναι θετικό, χρήσιμο και παραγωγικό όταν είναι μέτριας έντασης και διάρκειας.

Χάρβαρντ: Το μεγάλο καλό που κάνει το πλέξιμο στην υγεία!

Μια από τις μελέτες του 2007 που πραγματοποιήθηκε από το Χάρβαρντ, διαπίστωσε ότι το πλέξιμο μειώνει τον καρδιακό ρυθμό κατά μέσο όρο 11 κτύπους ανά λεπτό και προκαλεί μια «ενισχυμένη κατάσταση ηρεμίας», παρόμοια με αυτή της γιόγκα.

Γιατί αυτοκτονούν οι μαθητές στην Ιαπωνία

Στην Ιαπωνία, περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 18 ετών αυτοκτονούν την 1η Σεπτεμβρίου σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ημερομηνία, σύμφωνα με δημόσια αρχεία του 2015 που περιλαμβάνουν δεδομένα των τελευταίων 40 ετών. 

3 αρνητικά μοτίβα σκέψης που πρέπει να αποφύγετε - Τι μπορείτε να κάνετε εναλλακτικά

Οι μη υγιείς τρόποι σκέψης και αντίδρασης στα πράγματα μπορούν να προκαλέσουν κατάθλιψη και άγχος, να παρατείνουν την ύπαρξη στρεσογόνων παραγόντων και να δημιουργήσουν χρόνιες καταστάσεις

Η τεχνική αναπνοής που μειώνει άμεσα το άγχος [ΒΙΝΤΕΟ]

Οι ασκήσεις αναπνοής ή pranayama, είναι ένα μεγάλο μέρος της γιόγκα και είναι μεταξύ των βασικών “εργαλείων”, που χρησιμοποιούν πολλοί ψυχολόγοι, ιδιαίτερα όταν εργάζονται με πελάτες που βιώνουν έντονο στρες ή άγχος.

6 tips για να μην αργήσετε ποτέ ξανά στα ραντεβού σας

Όλοι,ες έχουμε πάει καθυστερημένοι σε ένα ραντεβού, μια συνάντηση ή μια σημαντική εκδήλωση. Πρόκειται για μια κατάσταση που μας προκαλεί αρκετό άγχος και είναι δυσάρεστη για εμάς αλλά και για τους άλλους

Εύκολοι τρόποι για να απαλλαγείτε από το άγχος μέσα σε 5 λεπτά

Ευτυχώς η αναπνοή αποτελεί συνήθως τη δεύτερη φύση μας. Ωστόσο, όταν αγχωνόμαστε, η αναπνοή μας γίνεται γρήγορη και ρηχή. Σε αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση είναι εύκολο να ξεχαστούμε και, όπως συμβουλεύουν όλοι, «απλώς να αναπνέουμε κανονικά».

Ένα anti-stress μάθημα χαλάρωσης

Διαλογισμός, ασκήσεις, yoga, αγχολυτικά φάρμακα, έλεγχος της αναπνοής, πίστη σε ένα θεό… είναι μερικοί τρόποι για να κοντρολάρεις το άγχος σου για τα πράγματα ή για κάτι συγκεκριμένο.
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×