A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Το καλύτερο Χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό σας

Τώρα τις γιορτές, καθιερώστε μια υγιεινή συνήθεια. Αναφερόμαστε στο περπάτημα, το οποίο εκτός από χαρά και ευεξία που προσφέρει η άσκηση, έχει πολύ σημαντικά οφέλη και για την υγεία σας.


Όσοι από εσάς βρίσκεστε στην επαρχία ενόψει των Χριστουγεννιάτικων διακοπών σας, ξεκινήστε από μικρές βόλτες στο βουνό και την ύπαιθρο, οι οποίες θα είναι και πιο ευχάριστες και θα φτιάξουν τη διάθεση σας. Όταν επιστρέψετε από τις διακοπές, εντοπίστε το κοντινότερο σε εσάς πάρκο και συνεχίστε την υγιεινή σας συνήθεια που μόλις αποκτήσατε.

Εάν δεν είσαστε από τους τυχερούς που έχουν φύγει για το χωριό ή κάποιον άλλον προορισμό, οι φωτισμένοι δρόμοι και οι στολισμένες βιτρίνες, αποτελούν ιδανικό πόλο έλξης  για να αρχίσετε από εκεί τη γυμναστική σας. 

Μια ώρα την ημέρα έντονου βαδίσματος, αντιστοιχεί σε περίπου μισή ώρα ελαφρού τρεξίματος. Φορέστε λοιπόν τα αθλητικά σας παπούτσια και βάλετε στόχο από το νέο έτος να περπατάτε όσο πιο τακτικά μπορείτε. Ακόμα όμως και μισή ώρα βαδίσματος την ημέρα, είναι αρκετή για τη διατήρηση του σωματικού βάρους και την αποτροπή της παχυσαρκίας.

TIPS: Πάρτε μαζί σας και ένα φίλο. Η γυμναστική με παρέα είναι πάντα πιο ευχάριστη...


Μερικά από τα οφέλη που θα σας χαρίσει το περπάτημα, είναι τα παρακάτω: 

Μείωση του σωματικού λίπους: Αυτό περιλαμβάνει απώλεια του κοιλιακού λίπους, το όποιο είναι σημαντικό για την υγεία της καρδιάς.

Οφέλη καρδιάς: Το περπάτημα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης του αίματός σας και να αυξήσει τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης HDL.

Πίεση: Πολλές μελέτες δείχνουν ότι το τακτικό περπάτημα μπορεί να μειώσει την πίεση.

Ευεξία: Ακόμη και μικρό περίπατοι μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση σας.

Πνευματική διαύγεια: Το βάδισμα μειώνει το κίνδυνο εμφάνισης άνοιας σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.

Δυνατότερα οστά: Το περπάτημα είναι μια καλή άσκηση που συνδυάζει κίνηση και άρση βάρους (του σώματός σας), που μπορεί να σας βοηθήσει να καθυστερήσετε ή να αποτρέψετε την απώλεια οστικής μάζας.

Αποφυγή του διαβήτη: Πολλές μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση και το περπάτημα βοηθά να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης του διαβήτη.

organiclife.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Διεθνής ομάδα επιστημόνων ανακοίνωσε ότι εντόπισε ορισμένους γενετικούς παράγοντες που δίνουν εξήγηση.
ΥΓΕΙΑ
Αυξάνονται οι μελέτες που έρχονται να υποστηρίξουν την υψηλή αποτελεσματικότητα του συνδυασμού διαφορετικών εμβολίων.
ΥΓΕΙΑ
Η Κινητή Μονάδα Μαστογράφου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας συνεχίζει το πρόγραμμα ευαισθητοποίησης.
ΥΓΕΙΑ
Πολλοί άνδρες μπορεί να είναι τολμηροί στο σεξ και να δείχνουν ότι ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν απορίες
ΥΓΕΙΑ
Οι άνθρωποι που έχουν πλήρως εμβολιαστεί κατά της Covid-19, είναι πολύ λιγότερο πιθανό να μολύνουν άλλους με κορωνοϊό.
ΥΓΕΙΑ
Αυτοάνοσες αντιδράσεις και αυτοαντισώματα σε ασθενείς με COVID-19
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x