A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

6 στάσεις της γιόγκα για να κοιμηθείς γλυκά (εικόνες)

Το mindbodygreen μας προτείνει αυτές τις 6 χαλαρωτικές στάσεις της γιόγκα, οι οποίες βοηθούν στην αποσυμπίεση του οργανισμού από το άγχος και μας ηρεμούν ώστε να κοιμηθούμε πιο εύκολα και καλά. 


Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα μαξιλάρι. Πριν ξεκινήσετε μπορείτε να κάνετε 10 επαναλήψεις εισπνοών και εκπνοών.






Supta Baddha Konasana



Viparita Karani



Upavistha Konasana



Jathara Parivartanasana




Savasana



Salabhasana





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
To μόνο μοντέλο από την Ελλάδα που έκανε πραγματικά διεθνή καριέρα είναι άνδρας και είναι ο Αντώνης Φραγκάκης.
ΥΓΕΙΑ
Για το θέμα της Θείας Κοινωνίας εν μέσω πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και για την γιόγκα (!) τοποθετήθηκε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος (ΔΙΣ), ύστερα από επιστολή του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
ΥΓΕΙΑ
Το άνοιγμα ξανά των σχολείων, μετά τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας, μπορεί να μοιάζει με βιαστικό πείραμα με τις ζωές των παιδιών, όμως στην πραγματικότητα είναι μια άσκηση στην εξισορρόπηση του κινδύνου.
ΥΓΕΙΑ
Για έβδομη φορά συναντώνται εκλεκτές σχολές και δάσκαλοι της Γιόγκα για να μοιράσουν την γνώση τους στα πλαίσια του 7ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Γιόγκα.

ΥΓΕΙΑ
Μια ώρα διασκέδασης και παιχνιδιού με στοιχεία παιδικής γιόγκα. 
ΥΓΕΙΑ
Αυτοί που παίρνουν έναν υπνάκο κατά τη διάρκεια της ημέρας διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικού ή καρδιακής προσβολής
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x