• Θα συμμετέχουν στην ροή των καθημερινών ενεργειών όπως τα γεύματα, η καθαριότητα του χώρου.
• Θα ασχοληθούν με θεατρικό παιχνίδι, θα παρακολουθήσουν κουκλοθέατρο, θα μυηθούν στην εικαστική αποτύπωση συναισθημάτων, καταστάσεων και επιθυμιών μαθαίνοντας να χρησιμοποιούν την τέχνη ως άλλη γλώσσα επικοινωνίας, θα δουλέψουν με πηλό θα φτιάξουν μαντάλες και θα διασκεδάσουν κάνοντας γιόγκα, αφρικάνικο χορό και παιχνίδια δράσης.
• Θα ανακαλύψουν μονοπάτια της φύσης γύρω, θα παρατηρήσουν πουλιά θα αφουγκραστούν τους ήχους της γης (σβόλους?) θα πάρουν πληροφορίες για το θυμάρι και θα φτιάξουν βάμμα θυμαριού,
• Θα συνομιλήσουν για τα συναισθήματα, το σεβασμό στη διαφορετικότητα, θα κάνουν σαμανικό τροχό, θα μιλήσουν για ανθοιάματα και για ενεργειακούς κρυστάλλους.
• Θα αποτυπώσουν όλη την εμπειρία τους στην κατασκήνωση σε φωτογραφίες και ντοκυμαντέρ.
Οι γονείς:
• Θα συζητήσουμε για εναλλακτικούς τρόπους εκπαίδευσης όπως αυτή του συστήματος Waldorf, για θέματα υγιεινής διατροφής και ομοιοπαθητικής, τρόπους διαχείρησης συγκρούσεων
• Θα γνωριστούν με το εσωτερικό τους παιδί, θα συμμετάχουν σε συστημική αναπαράσταση, θα κάνουν γιόγκα, ηχοθεραπεία, διαλογισμό αισθήσεων, σαμανικό τροχό.
Τα περισσότερα εργαστήρια από αυτά που αναφέρονται παραπάνω είναι βιωματικά όπου γονείς και παιδιά θα διαδράσουν, συνθέτοντας τη συνθήκη όπου τα πράγματα έστω και για λίγες μέρες, θα προσεγγίσουν έναν άλλο τρόπο συνύπαρξης της Ελληνικής οικογένειας βασισμένο στην ισοτιμία, στον αμοιβαίο σεβασμό στην ενθάρρυνση και όχι στον στείρο έπαινο και τον ανταγωνισμό.