A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

5 δοκιμασμένα τρικ που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς σαν μωρό

Συντάκτης: enallaktikos.gr

Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι θα πρέπει να κοιμόμαστε 7-9 ώρες για να είμαστε υγιείς. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να προκαλέσει ασθένειες όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, καρδιοπάθειες και διαβήτη. 

Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, μπορείτε να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου και την υγεία σας.


1. Ξεκινήστε με ένα σταθερό μοντέλο ύπνου

Αρχικά, θα πρέπει να ρυθμίσετε το εσωτερικό ρολόι του οργανισμού σας δημιουργώντας ένα σταθερό μοντέλο ύπνου. Ξεκινήστε, ορίζοντας μια συγκεκριμένη ώρα που θα πηγαίνετε για ύπνο και μία συγκεκριμένη που θα ξυπνάτε το πρωί. Αυτό είναι το πρώτο βήμα για να καταπολεμήσετε τις αϋπνίες.

2. Δημιουργήστε ένα άνετο υπνοδωμάτιο

Το υπνοδωμάτιό σας θα πρέπει να είναι ένας άνετος και χαλαρωτικός χώρος, χωρίς θορύβους και ιδανικά δίχως ηλεκτρονικές συσκευές.

3. Τεντωθείτε πριν πέσετε για ύπνο

Ένα ελαφρύ τέντωμα λίγο πριν πέσετε για ύπνο θα χαλαρώσει τους σφιγμένους μύες και θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο εύκολα. Τεντώνοντας τα άκρα σας και παίρνοντας βαθιές αναπνοές προετοιμάζετε το σώμα σας για ένα γλυκό ύπνο.

4. Χαλαρώστε με διαλογισμό

Χαλαρώνετε και αναπνέετε με την κοιλιά, κλείνετε τα μάτια σας και κάνετε για λίγη ώρα διαλογισμό. Επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας και αφήστε τις δυσκολίες της ημέρας πίσω.

5. Ελαφριά άσκηση και καθόλου φαγητό πριν τον ύπνο

Θα πρέπει να αποφεύγετε το βραδινό φαγητό, τουλάχιστον δύο ώρες πριν πέσετε στο κρεβάτι, ενώ η ελαφριά άσκηση βοηθάει πολύ.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Οι ερευνητές ανέλυσαν τις επιπτώσεις της έκθεσης σε φθαλικές ενώσεις σε πληθυσμό 5.303 ενηλίκων για πάνω από 20 χρόνια.
ΥΓΕΙΑ
Ο εμβολιασμός κατά της covid-19 μειώνει σε ποσοστό 90% τον κίνδυνο νοσηλείας στα άτομα άνω των 50 ετών
ΥΓΕΙΑ
Επανεμφάνιση της γρίπης -και μάλιστα σε μεγάλη κλίμακα- μπορεί να συμβεί τον φετινό χειμώνα
ΥΓΕΙΑ
Επτά στους δέκα ανθρώπους που κάνουν το εμβόλιο κατά της COVID-19 έχουν κάποιο είδος αντίδρασης.
ΥΓΕΙΑ
Η Θεραπευτική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, από την αρχή του εμβολιασμού του ελληνικού πληθυσμού, ξεκίνησε εκτενή μελέτη.
ΥΓΕΙΑ
Τον εμβολιασμό όλων ζητούν οι επιστήμονες, καθώς, σύμφωνα με μελέτες, ασυμπτωματικοί ασθενείς εμφάνισαν συμπτώματα long Covid μετά από μήνες.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x