A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Τρία μυστικά για να διαχειριστείτε το θυμό σας

Απέχει μόλις λίγα εκατοστά από το πρόσωπό σου, γεμάτο με θυμό, να φωνάζει και να ουρλιάζει προς το μέρος σου. Και το μόνο που θες να κάνεις σε αυτό το πρόσωπο είναι να ανταποδώσεις αλλά ξέρεις πως αυτό δεν θα είναι καλό για κανένα.


Δείτε λοιπόν τρία νέα μυστικά ώστε να μην θυμώνετε, βασισμένα στη Νευροεπιστήμη:


-Το να καταστέλλετε το θυμό σας είναι σπάνια καλή ιδέα


Μπορείτε να σφίξετε τα δόντια και να πείτε "είμαι μια χαρά". Τα καλά νέα είναι ότι η  καταστολή λειτουργεί. Μπορείτε να συγκρατήσετε τα συναισθήματά σας και να μην δείχνετε θυμωμένοι.  Ωστόσο είναι σχεδόν πάντα μια κακή ιδέα καθώς εμποδίζει μεν την έκρηξη οργής σας όμως όταν μάχεστε τα συναισθήματά σας αυτά απλώς δυναμώνουν.


-  Μην εκδηλώνετε με ένταση το θυμό σας


Χτυπάς λοιπόν εκείνο το μαξιλάρι ή φωνάζεις στον φίλο σου για εκείνη τη συνάντηση. Δεν πρόκειται για καλή ιδέα. Το να εκδηλώνεις το θυμό σου δεν μειώνει την ένταση του. Αντίθετα η εκδήλωση μεγεθύνει τα συναισθήματα. Το να επικεντρώνεσαι σε αρνητικά συναισθήματα πιθανότατα θα εντείνει αυτά τα συναισθήματα. Το να μοιράζεσαι τα συναισθήματά σου με άλλους εποικοδημητικά είναι μια καλή ιδέα αλλά το να εκφράζεις με ένταση τείνει να μεγαλώσει το θυμό σου. Τι βοηθάει; Το να αποσπάς τον εαυτό σου επειδή ο εγκέφαλος έχει περιορισμένες δυνατότητες. Το να σκέφτεσαι κάτι άλλο σημαίνει ότι έχεις λιγότερη ενέργεια να αφιερώσεις σε κακές σκέψεις.


- Επανεκτίμηση


Η επανεκτίμηση της κατάστασης είναι συνήθως η καλύτερη επιλογή. Σκέψου πως δεν έχει να κάνει με σένα αλλά ότι ο άλλος είχε μια κακή μέρα. Ξανασκέψου το σκηνικό με κάποιον να σου φωνάζει επιθετικά και εσύ απλά να θες να ανταποδώσεις και ίσως να χτυπήσεις.  Αν κάποιος σου έλεγε ότι την προηγούμενη μέρα έχασε ένα αγαπημένο του πρόσωπο πιθανότατα θα το προσπερνούσες και ίσως θα έδειχνες συμπόνοια. Όταν αλλάζεις τις πεποιθήσεις σου για μια κατάσταση αλλάζεις και τα συναισθήματά σου.


Πηγή: Time



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Ο εγκέφαλος έχει άμεση επίδραση στο στομάχι και το έντερο. Για παράδειγμα, η ίδια η σκέψη του φαγητού μπορεί να απελευθερώσει υγρά στο στομάχι προτού καν φτάσει η τροφή σε αυτό.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Ο θυμός είναι ένα συναίσθημα, αλλά σίγουρα όχι υγιές και φυσιολογικό.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Όπως πολλοί άλλοι που έχουν κάνει αυτό το ταξίδι πριν από μένα, έτσι κι εγώ, όταν ανακάλυψα τον συστηματοποιημένο βασανισμό και την αγριότητα μέσα στη σύγχρονη κοινωνία μας, έφριξα.


ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Όλοι γνωρίζουμε ανθρώπους που με τη συμπεριφορά τους μας κάνουν τη ζωή δύσκολη. Γιατί εκνευριζόμαστε τόσο εύκολα και πώς μπορούμε να παραμείνουμε ήρεμοι σε τέτοιες στιγμές;
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Νέο κύκλο βιωματικών συναντήσεων για τη διαχείριση των φοβιών, του άγχους, του θυμού και της θλίψης διοργανώνει το Ιατρείο Ψυχοθεραπείας Πειραιά. 


ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Τα στάδια του πένθους λοιπόν, δεν συνοδεύουν μόνο τον θάνατο αλλά γενικότερα ότι έχει να κάνει με την απώλεια, π.χ. την απώλεια της εργασίας μας ή και ένα διαζύγιο.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x