A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Ενοχοποίηση του θύματος. Του Γιώργου Σπύρου

Ενοχοποίηση του θύματος

Σπουδαία  τεχνική έλεγχου και χειραγώγησης του συλλογικού υποσυνείδητου και των αντιδράσεων ενός λαού.

Ίσως ο κρισιμότερος κρίκος του παιδαγωγικού αφηγήματος των δανειστών σχετικά με τα αίτια της χρεοκοπίας της χώρας.

Αλλά είναι ή δεν είναι και το θύμα υπεύθυνο; 

Πως βρέθηκε αυτό και όχι κάποιο άλλο, σε αυτή τη δεινή θέση;  Κατά τύχη;
Στραβοπάτησε ξαφνικά η ιστορία;

Θα εναντιωθώ  στο κυρίαρχο  ρεύμα μεταξύ των ομόδοξών μου και θα πω ότι η χρεοκοπία δεν είναι έργο των δανειστών (άλλο η εκμετάλλευση της), αλλά ήταν προδικασμένη και είχε προαναγγελθεί με πολλούς τρόπους από αυτούς που, με ευαισθησία, παρατηρούν και καταγράφουν την πορεία της χώρας.

Δείτε  ξανά οι παλιοί την ταινία του Παναγιωτόπουλου "Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας", μια ταινία του ‘79 και θα καταλάβετε τι εννοώ. Mια σουρεαλιστική ακτινογραφία της αστικής  τάξης της χώρας , που ζει χάρη σε μια καλή  κληρονομιά , θεωρεί την εργασία  μομφή και παρασιτεί  χάρη στην ακατανίκητη  γοητεία-ηγεμονία  που ασκεί  στην υπηρέτρια- εργατική  τάξη, η  οποία κάνει  όλη τη λάντζα.
Δείτε  ξανά μια ταινία  του ‘98, του Παντελή του Βούλγαρη, "όλα είναι δρόμος" ή  "Βιετνάμ" όπως πέρασε στην καθομιλουμένη.  Μια καταγραφή της κατάστασης  της μεσαίας  τάξης  στην εποχή του νεοπλουτισμού  και του  σκυλάδικου. 


"Ηλία  ρίχτο!"



Ήταν  η  αξεπέραστη  ατάκα του Γιώργου  Αρμένη  στον οδηγό  της μπουλντόζας  μπροστά  στο μαγαζί .  Η  μπουλντόζα  του Ηλία  πήρε  τελικά  παραμάζωμα όλη  τη χώρα, η οποία  άλλως  τε δεν διέφερε και  πολύ από το κατεδαφιστέο

Και μιας και μιλάμε  τελικά  για ταινίες  και σκυλάδικα, η χώρα μου μοιάζει όλο και περισσότερο με τη Στέλλα, τη πρωταγωνίστρια στη ταινία του Παναγιωτόπουλου "Αυτή η νύχτα μένει", που θέλοντας να ικανοποιήσει την καλλιτεχνική της ματαιοδοξία πέφτει στα χέρια των αχρείων, αλλά στο τέλος σώζεται από τη κόλαση  χάρη στην επιμονή του αγνού ήρωα  – εραστή της.

Σίγουρα υπάρχουν υγιείς δυνάμεις στον τόπο, που αγαπούν  αγνά τη πατρίδα και  μπορούν να βάλουν πλάτη, να  βγάλουν τη χώρα από τα σκατά.

Η χώρα μπορεί να σωθεί. Και για να σωθεί αξίζει, εκτός από σκληρή δουλειά, να γίνει και χοντρός τσαμπουκάς. Να γυρίσει το τραπέζι ανάποδα. Να γίνει ζημιά που λένε οι μάγκες. 

Όμως αν είναι να γίνει, ας γίνει για το σωστό λόγο και με το σωστό τρόπο.

Με καθαρό μυαλό και γνώση που να  πηγάζει από τα λάθη και τα πάθη του λαού μας και των πάσης μορφής  ηγεσιών του.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Αυτοί που μπαίνουν μέσα στα νοσοκομεία για νοσηλεία, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πεθάνουν από αυτούς που είναι υγιείς και δεν νοσηλεύονται.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδόθηκε πρόσφατα μια ανακοίνωση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου με τον πανηγυρικό τίτλο «Τέλος με τα επικίνδυνα απόβλητα της “ΑΜΙΑΝΤΙΤ”».
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Στο όνομα της αποκαλούμενης «πράσινης» ανάπτυξης, βιώνουμε μια εισβολή αιολικών, μικρών υδροηλεκτρικών αλλά και άλλων εγκαταστάσεων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ζητά με επιστολή προς τον Πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα, να τον απαλλάξει από τα καθήκοντά του στο Κοινοβούλιο
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Στη γλώσσα η μεταφορά είναι ένα φαινόμενο που ανάγεται στον Αριστοτέλη και χρησιμοποιείται, σαν σχήμα λόγου, για να συγκρίνει πράγματα βάσει ορισμένων ομοιοτήτων.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ο «άγνωστος» Γιώργος, το πρόσωπο πίσω από τον διάσημο Νταλάρα παίρνει «θέση» ανάμεσα σε δίπολα
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x