Το μεγαλύτερο Big Brother: Πείραμα θα παρακολουθεί 10.000 ανθρώπους 24 ώρες το 24ωρο για 20 χρόνια

Το μεγαλύτερο πείραμα παρακολούθησης της ανθρώπινης συμπεριφοράς πρόκειται να διεξαχθεί σε περίπου ενάμιση χρόνο στη Νέα Υόρκη.

Το σχέδιο του προγράμματος HUMAN (Human Understanding through Measurement and Analysis - Ανθρώπινη Κατανόηση μέσω Μέτρησης και Ανάλυσης), θα χρειαστεί 10.000 εθελοντές, οι οποίοι θα δεχθούν να θέσουν τη ζωή τους υπό συνεχή παρακολούθηση για 20 ολόκληρα χρόνια.

Σύμφωνα με το επιστημονικό περιοδικό "Science", το πρόγραμμα σκοπεύει να συλλέξει έναν τεράστιο όγκο προσωπικών δεδομένων, τα οποία στη συνέχεια οι επιστήμονες θα έχουν στη διάθεσή τους προς αξιοποίηση.

Ουσιαστικά, οι εθελοντές θα επιτρέψουν σε μια ομάδα επιστημόνων να «καλωδιώσουν» τα σπίτια τους και τους ίδιους, έτσι ώστε να παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η καθημερινή ζωή τους - που πάνε, τι τρώνε, σε ποιον μιλάνε, τι αγοράζουν, πώς μεγαλώνουν και γερνάνε. Παράλληλα, θα δίνουν δείγματα αίματος, σάλιου, τριχών και κοπράνων ανά τριετία, ώστε να παρακολουθείται, εκτός από τη συμπεριφορά τους, η εξέλιξη ζωτικών βιοδεικτών τους, του γονιδιώματος και του μικροβιώματός τους.

Η επιστημονική  ομάδα θα έχει πλήρη πρόσβαση στα προσωπικά ιατρικά αρχεία τους, στα εκπαιδευτικά και στα οικονομικά. Ταυτόχρονα, θα παρακολουθούνται και τα κινητά τους τηλέφωνα, μέσω των οποίων θα καταγράφεται διαρκώς το πού βρίσκονται και τι κάνουν, ενώ θα τους ζητούν να απαντούν και σε ερωτηματολόγια κάθε εβδομάδα.

Υπεύθυνος του προγράμματος HUMAN είναι ο Πολ Γκλίμτσερ, νευροεπιστήμονας και ψυχολόγος του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, ο οποίος ελπίζει ότι ο πλούτος των στοιχείων που θα προκύψουν από αυτό το πείραμα, θα αποδειχθεί πολύτιμος για τους ερευνητές.

ΚΟΣΜΟΣ
Φωτογραφίες δείχνουν έφιππους συνοριοφύλακες να κυνηγούν με κάτι που μοιάζει με λάσο παράτυπους μετανάστες.
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστήμονες συλλέγουν δείγματα από νυχτερίδες στη βόρεια Καμπότζη
ΚΟΣΜΟΣ
Οκτώ άνθρωποι σκοτώθηκαν και έξι τραυματίστηκαν σήμερα όταν ένας ένοπλος φοιτητής άνοιξε πυρ μέσα σε ένα πανεπιστήμιο
ΚΟΣΜΟΣ
Την ώρα που πολλές χώρες αναπτύσσουν αποτελεσματικά προγράμματα πρόληψης των αυτοκτονιών, η Ελλάδα της κρίσης ακόμη στερείται ενός εθνικού σχεδίου δράσης.
ΚΟΣΜΟΣ
Η σχέση μεταξύ του εμπορίου όπλων και του αναγκαστικού εκτοπισμού σπανίως διερευνάται.
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν μία σειρά από πέντε αποτυπώματα χεριών και άλλων τόσων πατημασιών πάνω σε πετρώματα.