Ανακαλύφθηκε ιός που "κάνει τους ανθρώπους χαζούς"!

Οι επιστήμονες στις ΗΠΑ ανακάλυψαν την ύπαρξη ιού που μολύνει τον ανθρώπινο εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να μας κάνει "πιο χαζούς".

Ο συγκεκριμένος ιός, ο οποίος δεν είχε παρατηρηθεί ποτέ σε υγιή άτομα, βρέθηκε να επηρεάζει τις γνωστικές λειτουργίες, όπως την οπτική επεξεργασία και την χωρική συνειδητοποίηση.

Οι επιστήμονες στην Ιατρική Σχολή Johns Hopkins του Πανεπιστημίου της Νεμπράσκα ανακάλυψαν τυχαία την ύπαρξή του, κατά τη διάρκεια μελέτης για τα μικρόβια του λαιμού.

Παραδόξως, οι ερευνητές ανακάλυψαν DNA στους λαιμούς των υγιών ατόμων που ταυτοποιήθηκε με DNA ιού που μολύνει τα πράσινα φύκη.

Ο Δρ Robert Yolken, ιολόγος ο οποίος ηγήθηκε της αρχικής μελέτης, αναφέρει: "Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που δείχνει ότι οι "αθώοι" μικροοργανισμοί που φέρουμε μπορεί να επηρεάσουν τη συμπεριφορά και τη γνωστική λειτουργία.

"Πολλές φυσιολογικές διαφορές μεταξύ δύο ατόμων Α και Β κωδικοποιούνται στο σύνολο των γονιδίων που ο καθένας κληρονομεί από τους γονείς του, ωστόσο ορισμένες από αυτές τις διαφορές επηρεάζονται από μικροοργανισμούς που υπάρχουν στο σώμα μας και αλληλεπιδρούν με τα γονίδια μας."

Από τους 90 συμμετέχοντες στη μελέτη, οι 40 βρέθηκαν θετικοί στον ιό που μολύνει τα πράσινα φύκη. Εκείνοι που ήταν θετικοί στον ιό είχαν χειρότερες επιδόσεις στα τεστ που σχεδιάστηκαν να μετρούν την ταχύτητα και την ακρίβεια της οπτικής επεξεργασίας. Επίσης, είχαν χαμηλότερες βαθμολογίες στις δοκιμασίες που σχεδιάστηκαν για τη μέτρηση της προσοχής.

Το ανθρώπινο σώμα φέρει τρισεκατομμύρια βακτήρια, ιούς και μύκητες. Οι περισσότεροι μικροοργανισμοί δεν είναι βλαβεροί, ωστόσο τα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας δείχνουν ότι υπάρχουν ορισμένα μικρόβια που μπορεί να έχουν καταστροφικές συνέπειες στις γνωστικές λειτουργίες, ενώ τα άτομα φαινομενικά είναι απολύτως υγιή.

Τα ευρήματα της μελέτης δημοσιεύθηκαν στα πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ.

Επιμέλεια: enallaktikos.gr

Με πληροφορίες από independent.co.uk

Ο πυρετός είναι από τα συχνότερα συμπτώματα στα παιδιά,
Μόνο η έγκαιρη και σωστή διάγνωση μπορεί να βάλει… φρένο στη «νόσο των μουσικών».
Βασικός στόχος του ΜΚΙΕ διαχρονικά αποτελεί και η επισήμανση των ελλείψεων και ανεπαρκειών του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Οι περισσότεροι άνθρωποι που εμφανίζουν απώλεια όσφρησης, εξαιτίας της Covid-19, τελικά την ξαναβρίσκουν ύστερα από λίγο καιρό
Όταν η ερωτική επιθυμία αρχίζει να μοιάζει με βρύση που στάζει και αργά και βασανιστικά εξαφανίζεται, το ζευγάρι απομακρύνεται και συχνά τραβάει ξεχωριστούς δρόμους.
Οι ασθενείς που μελετήθηκαν ελέγχθηκαν για το άλφα ή το δέλτα στέλεχος από τις 29 Μαρτίου 2021 έως τις 23 Μαΐου 2021.