A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Το τρέξιμο για δέκα λεπτά κάνει την διαφορά στην υγεία σου

Αν δεν μπορείτε να φανταστείτε τον ευατό σας να τρέχει για περισσότερο από 10 λεπτά, μην στεναχωριέστε. Στην πραγματικότητα, δέκα λεπτά τρέξιμο, πέντες φορές την εβδομάδα είναι το μόνο που χρειάζεσαι για να αποκομίσεις μεγάλα οφέλη για την υγεία σου.

Ερευνητές στη Mayo Clinic έχουν διαπιστώσει ότι η άσκηση για περίπου 50 λεπτά κάθε εβδομάδα - μπορεί να προστατεύσει τον οργανισμό από κινδύνους όπως εγκεφαλικό επεισόδιο, αρθρίτιδα, διαβήτης, υψηλή χοληστερόλη, υψηλή αρτηριακή πίεση ακόμη και ορισμένες μορφές καρκίνου. Ένα μικρό κομμάτι του τρεξίματος μπορεί να σας διδάξει ακόμα μερικά πράγματα για τη ζωή.

Επιπλέον, αν το τρέξιμο είναι άθλημα προς αποφυγήν τότε το περπάτημα είναι μια καλή αντιπρόταση. Ο γενικός χειρούργος Vivek Murthy συνιστάπερπάτημαγια μια πιοδραστήρια ζωήκαιγια την καταπολέμησητης παχυσαρκίας,των καρδιακών παθήσεωνκαι του διαβήτη.

Τόσοτο τρέξιμο όσο καιτο περπάτημα είναι ένας τρόπος άσκησης προσβάσιμος, απλός και δεν κοστίζει τίποτα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα ζευγάρι άνετα αθλητικά παπούτσια, μια λίστα τραγουδιών και είστε έτοιμοι.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Μπορείς να τρέξεις σ΄ έναν διάδρομο γυμναστικής 100 συνεχόμενα χιλιόμετρα;
ΥΓΕΙΑ
Ανακοίνωση εξέδωσαν οι εργαζόμενοι στο Συμβουλευτικό Σταθμό Β, 18 Άνω.", με την οποία διαμαρτύρονται για τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουν
ΥΓΕΙΑ
Κατά πόσο το καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες μάς επιτρέπει να θέσουμε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα άσκησης αυξάνοντας τη φυσική μας δραστηριότητα;
ΥΓΕΙΑ
Η διάγνωση της κατάθλιψης είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο θέμα, όχι μόνο για τον ίδιο τον πάσχοντα και για το περιβάλλον του, αλλά συχνά ακόμα και για τον ψυχίατρο ή ψυχολόγο.
ΥΓΕΙΑ
Μαγειρεύουμε την ευφορία στο νέο σπίτι της «σχεδίας», διατρανώνουμε πως ο «άνθρωπος είναι η απάντηση»,  βιώνουμε το θαύμα της τσουκνίδας
ΥΓΕΙΑ
Σε κάθε περίπτωση, το αργό περπάτημα είναι καλύτερο από το τίποτε. Ακόμη και με λίγο χρόνο περπατήματος, ο κίνδυνος θανάτου θα μειωθεί σημαντικά
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x