A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Γυμναστική για πιο "ώριμες" ηλικίες

Πώς πρέπει να γυμνάζομαι μεγαλώνοντας; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το σώμα σας και πώς να το γυμνάσετε σωστά σε πιο ''ώριμη’’ ηλικία.

Δεν υπάρχει τρόπος να αντισταθούμε στο πέρασμα του χρόνου και το σώμα μας είναι η απόδειξη αυτού. Όσο μεγαλώνουμε, το σώμα μας αρχίζει να γίνεται όλο και πιο αδύναμο. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να είμαστε πιο δυνατοί από ποτέ, ακόμα και μετά τα 40! Το μυστικό είναι να γυμναζόμαστε… έξυπνα. Και παρακάτω έχουμε κάποιες από τις καλύτερες συμβουλές.

Εξασκήστε την ευλυγισία σας καθημερινά

Όσο μεγαλώνουμε, οι τένοντες και οι μύες μας αρχίζουν να σφίγγουν και ο κίνδυνος τραυματισμού (ειδικά τενοντίτιδας) αυξάνεται. Με πολύ απλά λόγια, σκεφτείτε πως οι μύες μας είναι σαν πολύ παλιό και φθαρμένο λαστιχάκι: ένα απότομο τράβηγμα και μπορεί να σπάσει. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι σημαντικό να κάνουμε καθημερινά διατάσεις. Πολύ καλή επιλογή είναι οι διατάσεις που περιλαμβάνουν αργές, ελεγχόμενες κινήσεις, όπως το να κάνουμε κυκλικές κινήσεις με τους ώμους, παρά οι στατικές διατάσεις (όπως, για παράδειγμα, η κλασική που κρατάμε το πόδι μας λυγισμένο για μισό λεπτό). Είναι πολύ εύκολο να ξεχάσουμε αυτές τις ασκήσεις, αλλά είναι πραγματικά σημαντικές για την καλή μας υγεία.


Χρησιμοποιήστε τους μύες σας

Ανάμεσα στις ηλικίες των 25 και των 50, μπορούμε να χάσουμε μέχρι 10% της μυϊκής μας μάζας. Και μετά, στα επόμενα 30 χρόνια, μπορούμε να χάσουμε άλλο ένα 45%. Ακόμα χειρότερα, η χαμένη μυϊκή μάζα αντικαθίσταται από λίπος. Συνεπώς, για να διατηρήσουμε τη μυϊκή μας μάζα όσο πιο ανέπαφη γίνεται, πρέπει να κάνουμε ασκήσεις ενδυνάμωσης. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει το ίδιο που θα σήμαινε για έναν εικοσάχρονο…


Μείνετε μακριά από τα μηχανήματα με βάρη

Η γυμναστική, από μια ηλικία και μετά, δεν μπορεί να γίνεται με τον ίδιο τρόπο. Πρέπει να γυμνάζουμε τους μύες μας με τρόπο που ταιριάζει στο πώς τους χρησιμοποιούμε καθημερινά. Το ζήτημα είναι να χτίσουμε λειτουργική δύναμη. Για παράδειγμα, υπάρχουν μηχανές που γυμνάζουν τα πόδια, βάζοντάς μας να σηκώνουμε πολλά κιλά – κάτι που δεν κάνουμε και τόσο συχνά στην καθημερινή μας ζωή. Αυτό που κάνουμε, όμως, είναι να χρησιμοποιούμε τα πόδια μας για να σηκώνουμε πράγματα, για αυτό και θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο να γυμνάζουμε τα πόδια μας με καθίσματα και προβολές.


Κάνετε και ασκήσεις ισορροπίας

Όσο μεγαλώνουμε, η αίσθηση της ισορροπίας μας φθίνει. Όταν όμως δίνουμε καθημερινά προσοχή, και κάνουμε ασκήσεις ισορροπίας, όπως Pilates ή Yoga, ή απλά προσθέτοντας κάποιες ασκήσεις ισορροπίας στο πρόγραμμα γυμναστικής μας, κάθε μέρα θα ανακαλύπτουμε πως νιώθουμε πολύ πιο δυνατοί!


πηγή:iatronet.gr

enallatikso-gr-gymnastiki-meta-ta-saranta

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Τα τελευταία χρόνια, γίνεται όλο και περισσότερο ευρέως αποδεκτό, ότι όλα τα μπλοκαρίσματα που δημιουργούνται στο σώμα μας, είναι ψυχοσωματικά.
ΥΓΕΙΑ
Προτάσεις και δράσεις για την πρόληψη και την μείωση των αστικών αποβλήτων, την εξοικονόμηση ενέργειας, τα δημόσια αγαθά και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
ΥΓΕΙΑ
Ένα σημείο στο σώμα μπορεί, με τις κατάλληλες επιστημονικές μετρήσεις, να δείξει την κατάσταση της υγείας του ανθρώπου
ΥΓΕΙΑ
Πολύ συχνά ασθενείς με χρόνια προβλήματα διακόπτουν πλέον -εν μέσω πανδημίας- την παρακολούθηση και ενίοτε τη θεραπεία, ενώ και οι διαγνωστικές εξετάσεις παραπέμπονται -όχι σπάνια- στις καλένδες
ΥΓΕΙΑ
Ανακοίνωση εξέδωσαν οι εργαζόμενοι στο Συμβουλευτικό Σταθμό Β, 18 Άνω.", με την οποία διαμαρτύρονται για τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουν
ΥΓΕΙΑ
Ενώ ο ποιοτικός ύπνος προσφέρει πολλά οφέλη υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δυσκολεύονται να διατηρήσουν ένα ποιοτικό πρόγραμμα ύπνου.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x