A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

10 πράγματα που θα σας ξυπνήσουν καλύτερα και από ένα φλιτζάνι καφέ

Το πρώτο πράγμα που κάνουν κάποιοι με το που ανοίξουν τα μάτια τους - αλλά και στα τυφλά πολλές φορές - είναι να πιουν καφέ!


Επιμέλεια: newsroom | enallaktikos.gr


Υπάρχουν όμως και άλλοι τρόποι για να τονώσουμε το μυαλό μας τις πρωινές ώρες χωρίς την παρουσία της καφεΐνης. Δείτε δέκα από αυτούς:

1. Μήλο

Το μήλο προσφέρει έτσι ή αλλιώς σημαντικά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανισμό αλλά το γεγονός ότι περιέχει φρουκτόζη αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να σας ξυπνήσει και να σας κρατήσει σε εγρήγορση.


2. Σοκολάτα

Αν δεν υπάρχει καφές, μια απλή σοκολάτα δεν θα δυσκολευτεί να σας κάνει να ξυπνήσετε, αλλά θα σας ανεβάσει και την ενέργεια.


3. Φως

Φαίνεται λίγο προφανές, όμως, το φως έχει έναν τρόπο, σίγουρα ενοχλητικό, να ξυπνά τα άτομα το πρωί. Είτε πρόκειται για φυσικό φως ή για το φωτιστικό της οροφής, το αποτέλεσμα είναι ίδιο, και μάλιστα το ξύπνημα θα σας ταρακουνήσει.


4. Αμμωνία

Αν και δεν πρέπει να το παρακάνετε, η μυρωδιά της αμμωνίας το πρωί στα ρουθούνια σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να πεταχτείτε από το κρεβάτι, σε περίπτωση που τίποτα άλλο δεν αποδίδει.


5. Ενεργειακά Ποτά

Πολλοί άνθρωποι για να ξυπνήσουν κατά τη διάρκεια της μέρας απευθύνονται σε ενεργειακά ποτά. Και μπορεί να μην είναι η πιο καλή επιλογή, όμως σε ώρα… έκτακτης ανάγκης θα σας τονώσει και θα σας ξυπνήσει για τα καλά.


6. Τρόφιμα

Η μυρωδιά ενός καλού πρωινού είναι σίγουρο ότι θα οδηγήσει τα βήματά σας στην κουζίνα, όσο βαθιά κι αν κοιμάστε. Οι πρώτες μπουκιές θα αποτελέσουν ένα… παγωμένο ντους για τον νυσταγμένο οργανισμό σας.


7. Άσκηση

Το τρέξιμο το πρωί όχι μόνο συντελεί στην καλή υγεία του οργανισμού αλλά ξυπνά εντελώς και το σώμα σας. Η άσκηση αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για ένα φυσικό ξύπνημα. Σε συνδυασμό με το ντους που θα ακολουθήσει, τον καφέ δεν θα τον χρειαστείτε καθόλου.


8. Νερό

Πολλοί θα αναρωτηθείτε εδώ: “Πώς μπορεί το νερό με ξυπνήσει;” Λοιπόν, πίνοντας ένα ποτήρι νερό πριν τον ύπνο θα σας αναγκάσει να σηκωθείτε προς το χάραμα για να χρησιμοποιήσετε την τουαλέτα. Μόλις ξυπνήσατε! Επίσης, το ντους (με νερό, εννοείτε) είναι τοκαλύτερο ξύπνημα.


9. Μουσική

Η μουσική, και δη η ροκ, μπορεί να σας ξυπνήσει μια χαρά το πρωί. Γι’ αυτό επιλέξτε το ξυπνητήρι σας να παίζει σε… δυνατά ντεσιμπέλ και συνεχίστε να την ακούτε κατά τη διάρκεια της ετοιμασίας σας.


10. Η προηγούμενη νύχτα

Ένα λιτό δείπνο το προηγούμενο βράδυ θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα, χωρίς εφιάλτες, με αποτέλεσμα το πρωί να ξυπνήσετε πολύ πιο άνετα, από ό,τι εάν τρώγατε βαριά και δύσπεπτα φαγητά. Τότε δεν θα μπορούσατε να κοιμηθείτε και κατ’ επέκταση ούτε να ξυπνήσετε εύκολα.


πηγή: oddee.com

enallaktikos-gr-deka-tropoi-gia-na-ksypniseis-ektos-apo-kafe

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Το γλαύκωμα είναι μια σχετικά συχνή πάθηση του οφθαλμού
ΥΓΕΙΑ
Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από το να νιώθει κάποιος ότι κάτι έχει μέσα στο μάτι του.
ΥΓΕΙΑ
Η νόσος COVID-19 και ο νέος κορωνοϊός SARS-CoV-2 εξακολουθούν να μας εκπλήσσουν δυσάρεστα.
ΥΓΕΙΑ
Ο πρόεδρος του πανελλήνιου ιατρικού συλλόγου, Αθανάσιος Εξαδάκτυλος, αναφέρθηκε στην «κακή πρακτική» της λήψης αντιπηκτικών πριν από τον εμβολιασμό
ΥΓΕΙΑ
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Ανατολικής Φινλανδίας έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό Ψυχιατρικών Ερευνών «Psychiatry Research».
ΥΓΕΙΑ
Όλα τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα συγκλίνουν στην άποψη ότι τα εμβόλια κατά της COVID-19 με την τεχνολογία mRNA είναι ασφαλή στην εγκυμοσύνη
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x