A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Προσοχή στις παραπλανητικές προσφορές των σούπερ μάρκετ!

Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ με ανακοίνωση της, μετά από καταγγελίες καταναλωτών και έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε διαφημίσεις και φυλλάδια προσφορών μικρών και μεγάλων σούπερ μάρκετ, διαπιστώθηκε πως παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις τιμές των προϊόντων που είναι σε προσφορά.


Συγκεκριμένα, σε ένθετα προσφορών προωθούνται προϊόντα αναγράφοντας:

• Μόνο το ποσοστό έκπτωσης (πχ. -50%) δίχως να αναφέρεται ούτε η αρχική ούτε η τελική τιμή
• Την τελική τιμή της προσφοράς, χωρίς να αναγράφεται η αρχική
• Την αρχική τιμή με μικρή γραμματοσειρά, ενώ αντιθέτως την τελική με πηχυαίους αριθμούς
• "Hχηρά" μηνύματα πχ. ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΙΣ!, που δελεάζουν τον καταναλωτή χωρίς όμως να είναι εμφανής η προσφορά (αναγραφή τιμής πριν και μετά την προσφορά).

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η προσφορά δεν είναι εμφανής έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να διακρίνει το οικονομικό όφελος. Η παραπάνω πολιτική και πρακτική πολλών επιχειρήσεων Super Markets είναι παραπλανητική, αθέμιτη και καταχρηστική.


Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές ως προς τις προσφορές των προϊόντων:

 Υποχρεωτική αναγραφή τιμής πώλησης προϊόντος Π Ρ Ι Ν και Μ Ε Τ Α την έκπτωση
 Ένδειξη των παραπάνω τιμών πώλησης με ισομεγέθη, ευδιάκριτα και ευανάγνωστα γράμματα με έμφαση στην τιμή πώλησης του προϊόντος που θα τονίζεται με γραμματοσειρά έντονης μορφής (Bold)
 Αναφορά με οποιονδήποτε τρόπο ότι το συγκεκριμένο προϊόν πωλείται φθηνότερα.
 Η τιμή του προϊόντος πριν από την προσφορά δεν πρέπει να έχει αυξηθεί για τουλάχιστον δύο μήνες
 Σε περίπτωση προσφοράς "1+1 δώρο" θα πρέπει υποχρεωτικά το προϊόν να πωλείται και μεμονωμένα.


Καλούμε όλους τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν με την ΕΚΠΟΙΖΩ και να καταγγείλουν οποιαδήποτε πρακτική παραπλάνησης υποπέσει στην αντίληψή τους, συμπληρώνοντας το Υπόδειγμα Καταγγελίας με θέμα "Καταγγελία για προσφορά Super Market" και στέλνοντάς το στο [email protected] ή καλώντας στο 210 - 330 4444.

Για το Υπόδειγμα Καταγγελίας πατήστε εδώ.

πηγή: ekpizo.gr

enallaktikos.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
H Foodwatch αποκάλυψε πως ένα προϊόν στα οκτώ, ανάμεσα στα 152 που ήλεγξε, περιέχει αρωματικούς υδρογονάνθρακες ορυκτών ελαίων.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει την μέλισσα με το μέλι. Ωστόσο η μέλισσα δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Στο προϊόν διαπιστώθηκε η παρουσία σαλμονέλας με αποτέλεσμα να το ανακαλέσει από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Τροφίμων.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ανακαλείται από τον ΕΦΕΤ ρολό κοτόπουλο κατεψυγμένο καθώς βρέθηκε σαλμονέλα.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Η διαφορά τους είναι εμφανής στο χρώμα όπου το ιχθυοκαλλιέργειας είναι σκούρο και μαύρο σε πολλά σημεία.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x