A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Γιατί τα αντιοξειδωτικά είναι ευεργετικά για την υγεία;

Το ανθρώπινο σώμα για να μπορεί να λειτουργεί σωστά και να είναι υγιές χρειάζεται να παράγει αντιοξειδωτικά.

Τα αντιοξειδωτικά είναι ουσίες που προστατεύουν από τις βλάβες στα κύτταρα, που τις προκαλούν οι γνωστές σε όλους ελεύθερες ρίζες. Τα αντιοξειδωτικά, λοιπόν, έχουν τη δυνατότητα να θωρακίζουν τον οργανισμό από χρόνιες παθήσεις, όπως είναι για παράδειγμα ο καρκίνος. Ακόμα, οι αντιοξειδωτικές ουσίες βοηθούν το δέρμα να μη γερνά πρόωρα.

Πως όμως μπορούμε να προσλάβουμε αντιοξειδωτικά; Ποιες είναι οι βασικές ομάδες και ποιες οι πηγές τους;

1. Πολυφαινόλες: Μπορείτε να τις βρείτε στο τσάι, στη σόγια, στο ελαιόλαδο, στη σοκολάτα, στο ρόδι, στη ρίγανη, στα σταφύλια και στο κρασί

2. Βιταμίνη C: Εμπεριέχεται στα ακόλουθα: στο πορτοκάλι, στα ακτινίδια, στο λεμόνι, στη φράουλα, στις πιπεριές, στη ντομάτα και στα σκούρα πράσινα λαχανικά.

3. Βιταμίνη Ε: στο ελαιόλαδο, στους ξηρούς καρπούς και στα προιόντα ολικής άλεσης.

4. Καροτενοειδή: στο καρότο, στο βερίκοκο, στα ροδάκινα, στο σπανάκι, στις πολύχρωμες πιπεριές και στο μπρόκολο.

5. Σελήνιο: θα το προσλάβετε μέσω των γαλακτοκομικών, ψαριών, οστρακοειδών, αυγών και κόκκινων κρεάτων


Πώς όμως μπορεί να γίνει καλύτερη και ποιοτικότερη η πρόσληψη των αντιοξειδωτικών;

– Μάθετε να καταναλώνετε τουλάχιστον τρεις μερίδες λαχανικών και δυο φρούτων, ανα ημέρα.

– Προσπαθήστε να τρώτε λαχανικά ωμά, καθώς όταν μαγειρεύονται ένα μεγάλο ποσοστό των αντιοξειδωτικών χάνεται.

– Καταναλώνετε τα φρούτα φρέσκα και με τη φλούδα τους, καθώς εκεί συγκεντρώνεται η μεγαλύτερη ποσότητα θρεπτικών συστατικών.

– Να πίνετε το χυμό φρούτων άμεσα αφότου τον στύβετε. Να θυμάστε: όσο τον αφήνετε τόσο χάνονται τα πολύτιμα συστατικά του!

enallaktikos.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
H Foodwatch αποκάλυψε πως ένα προϊόν στα οκτώ, ανάμεσα στα 152 που ήλεγξε, περιέχει αρωματικούς υδρογονάνθρακες ορυκτών ελαίων.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει την μέλισσα με το μέλι. Ωστόσο η μέλισσα δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Στο προϊόν διαπιστώθηκε η παρουσία σαλμονέλας με αποτέλεσμα να το ανακαλέσει από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Τροφίμων.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ανακαλείται από τον ΕΦΕΤ ρολό κοτόπουλο κατεψυγμένο καθώς βρέθηκε σαλμονέλα.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Η διαφορά τους είναι εμφανής στο χρώμα όπου το ιχθυοκαλλιέργειας είναι σκούρο και μαύρο σε πολλά σημεία.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x