A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Προτιμάτε τα Ελληνικά ή τα ξενόφερτα παλλόμενα πέη; Toυ Στέφανου Πρίντσιου

Σκεφτείτε μόνο πόσοι Έλληνες διευθύνουν σήμερα στο εξωτερικό κρατικές σκηνές, ορχήστρες κ.λ.π. που με τη λογική κάποιων έπρεπε να τις έχουν αποκλειστικά οι εκεί ντόπιοι, βάζοντας σύνορα στην τέχνη.

Φυσικά η τοποθέτησή μου αυτή δεν έχει καμιά σχέση με την καλλιτεχνική αξία ή όχι του συγκεκριμένου διευθυντή Γιαν Φαμπρ και του έργου του που στα πλαίσια της υποκειμενικής μου κριτικής έχω δικαίωμα να το ονομάσω σούργελο. Στην απόρριψή του μόνο λόγω ξένης εθνικότητας αναφέρομαι, στο κατά Λεοντή δηλαδή θεώρημα!

Εμείς οι Έλληνες δηλαδή επιτρέπεται μόνο να εξάγουμε τέχνη και πολιτισμό, οτιδήποτε εισάγεται θα το θεωρούμε άκριτα βάρβαρο και αποικιοκρατικό !!!



Η όποιας μορφής τέχνη (ζωγραφική, θέατρο, σινεμά, μουσική κ.α.) δεν περιορίζεται σε υποκειμενικά καλούπια, ούτε απαγορεύεται, ούτε λογοκρίνεται αλλά εκτίθεται ελεύθερα στο κοινό με αποτέλεσμα είτε την αποθέωση των δημιουργών της, είτε την γελοιοποίησή τους.

Επειδή ο Φαμπρ είναι ξένος και όχι Έλληνας γίνονται οι διαμαρτυρίες των καλλιτεχνών που τόσα μνημονιακά χρόνια το παίζουν μούγκα στη στρούγκα! Δεν ξύπνησαν ακόμα για το 3ο μνημόνιο αλλά για τον Φαμπρ και την πάρτη τους ανέβηκαν στα κάγκελα, υπερασπιζόμενοι τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό!

Ποιο σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό βρε, Του Παντελίδη; Ή μήπως του Ρουβά στην Επίδαυρο;


Τόσα χρόνια έχουν περάσει από την «συνουσία ανθρώπου με καρπούζι», (φωτο) έργο του Θανάση Τότσικα το 2003 στο τότε Outlook, στις εκδηλώσεις της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας για να επανέλθουμε σήμερα να κατατροπώσουμε τα «Παλλόμενα πέη» του Γιαν Φαμπρ!


Μύγα δεν σηκώνει στο σπαθί μας το καλλιτεχνικό μας ταμπεραμέντο! Όσο για τους υπόλοιπους ευαίσθητους περί τεχνών Ελληναράδες, οι περισσότεροι αντέδρασαν επειδή δεν δείχνει βυζιά και γυναικεία οπίσθια.


Αν έδειχνε τέτοια ουρές χιλιομέτρων θα είχαμε στην Επίδαυρο!!!!


(Η συγκεκριμένη παράγραφος αφορά αποκλειστικά αυτή τη μερίδα συμπολιτών μας η οποία αναγνωρίζεται ευκολότατα στο διαδίκτυο μιας και για το συγκεκριμένο θέμα δεν επιδιώκει να συνομιλεί με επιχειρήματα αλλά γνωρίζει μόνο να βρίζει και να κραυγάζει.)


Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς Φαμπρ που παραιτήθηκε. Ο άνθρωπος αυτός ήταν μια κάποια λύσις.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Το χωριό δέχεται ολομέτωπη επίθεση από την τοπική εξουσία που επιδιώκει να ξεθεμελιώσει οτιδήποτε συνέχει τους ανθρώπους εκεί.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Τι σημαίνουν τα γενναία προγράμματα επιδότησης, όπως αυτό των 750 δις που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και θα εκδώσει ΕΚΤ.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η κυρίαρχη ιδεολογία και πολιτική "βλέπει" τον κόσμο ανάποδα, με το κεφάλι κάτω στη γη και τα πόδια πάνω
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Οι γερμανικές εταιρείες ελπίζουν βάσιμα ότι θα μπορέσουν να πάρουν την μερίδα του λέοντος στα προγράμματα που θα χρηματοδοτηθούν σε κάθε χώρα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από την ΑΟΖ και η δεδηλωμένη πρόθεση της Άγκυρας για την δημιουργία τετελεσμένων στο Αιγαίο
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Την ιδιωτικοποίηση του Εξωτερικού Υδροδοτικού Συστήματος (ΕΥΣ) της Αθήνας ετοιμάζει η κυβέρνηση μέσω του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x