A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Καταγγελίες - ρεκόρ δέχθηκε το 2015 ο "Συνήγορος του Καταναλωτή"


Πάνω από 5.000 καταγγελίες για επιχειρήσεις και πάνω από 11.000 αιτήματα πολιτών για βοήθεια δέχθηκε το 2015 ο "Συνήγορος του Καταναλωτή". Πρόκειται για τον μεγαλύτερο αριθμο αναφορών από την ίδρυσή του. 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ανεξάρτητης Αρχής, Λευτέρη Ζαγορίτη, την χρονιά που πέρασε ο Συνήγορος δέχθηκε 5.889 καταγγελίες για επιχειρήσεις. Διεκπεραίωσε  11.417 αιτήματα καταναλωτών για την παροχή πληροφόρησης και βοήθειας και υποστήριξε συνολικά  17.306 καταναλωτές. Πάνω από το 82% των καταναλωτικών διαφορών επιλύθηκαν εξωδικαστικά.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την Ετήσια 'Εκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα πεπραγμένα του 2015 που παρέδωσε ο κ. Ζαγορίτης  στον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση.

Ο κ. Ζαγορίτης έκανε την εξής δήλωση: "Παρότι λόγω της δραματικής συρρίκνωσης των εισοδημάτων και της αγοραστικής δύναμης των πολιτών αλλά και της επιβολής περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων, μειώθηκε ο όγκος της ιδιωτικής κατανάλωσης, 5.889 αναφορές κατατέθηκαν στην Αρχή. Παράλληλα, διεκπεραιώθηκαν 11.417 αιτήματα καταναλωτών για την παροχή πληροφόρησης και βοήθειας και, έτσι, υποστηρίχθηκαν εν συνόλω 17.306 καταναλωτές. Πάνω από το 82% των καταναλωτικών διαφορών επιλύθηκαν εξωδικαστικά, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και χωρίς κανένα κόστος για τους εμπλεκόμενους. Το γεγονός αυτό αναδεικνύει την αποδοχή, την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα της Αρχής.

Θέλω, με την ευκαιρία να εκφράσω την ικανοποίησή μου για τη μεγάλη προσπάθεια και την απόδοση των στελεχών, ειδικών επιστημόνων και εργαζομένων στην Αρχή”. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή αποτελεί τον μόνο πιστοποιημένο φορέα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών στην Ελλάδα που καλύπτει όλους τους εμπορικούς κλάδους. Και, μάλιστα, με την αρμοδιότητα της επίλυσης και των διασυνοριακών διαφορών από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή, οι διαμεσολαβητικές υπηρεσίες της Αρχής καλύπτουν όλα τα είδη και μορφές καθημερινών συναλλαγών''.



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΝΕΑ
Η Ελλάδα έχει δεχτεί σκληρή κριτική από το Συμβούλιο της Ευρώπης και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου
ΝΕΑ
Λέγεται ότι είχε αρνηθεί να του χορηγηθεί θεραπεία κατά της Covid-19. Ακρωτηρίαζε τα πτώματα των θυμάτων του χρησιμοποιώντας ένα σφυρί, ένα κατσαβίδι και ένα μαχαίρι.
ΝΕΑ
Στην Κορέα, οι δημόσιοι χώροι κλείνουν, αλλά όχι και στην Ιαπωνία, στην Αγγλία, συστήνουν τον εξαερισμό των κινηματογράφων, στις ΗΠΑ δεν απαγορεύσουν την παρέλαση
ΝΕΑ
Δημιούργησε υποδομές, σπίτια, χώρους, τηλεφωνικές γραμμές, τη Γραμμή SOS 1056 με 12.500 εθελοντές, και 15.000 χορηγούς
ΝΕΑ
Νέα δέσμη μέτρων, η οποία υιοθετήθηκε υπό την ευθύνη του αντιπροέδρου της Κομισιόν Μαργαρίτη Σχοινά
ΝΕΑ
Ακραίους χαρακτηρισμούς χρησιμοποίησε στην αγόρευσή του ο συνήγορος του Νίκου Μιχαλολιάκου
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x