A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Εάν έχετε κατάθλιψη και άγχος μήπως σας λείπει μαγνήσιο;

Μια έρευνα του πανεπιστημίου του Harvard, ανακάλυψε πως μια διατροφή πλούσια σε μαγνήσιο μειώνει το κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη έως και 33%, ενώ σύμφωνα με άλλες έρευνες φαίνεται πως καταπολεμά την κατάθλιψη και τις ημικρανίες.  

Ποια είναι τα συμπτώματα που εκδηλώνονται  και μας βοηθούν να καταλάβουμε  τη μη επαρκή πρόσληψη μαγνησίου.

Υπέρταση

Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι τα επίπεδα μαγνησίου και η αρτηριακή πίεση συνδέονται άμεσα. Η υπέρταση ή η υψηλή πίεση ίσως αποδίδεται στο ότι καθημερινά δεν λαμβάνετε αρκετό μαγνήσιο από τη διατροφή σας.

Ατονία

Το μαγνήσιο βοηθά τον οργανισμό να ανταπεξέλθει στις καθημερινές ανάγκες για κίνηση και ενεργητικότητα. Αυτό συμβαίνει γιατί η καρδιά και το μυικό σύστημα είναι από τα πρώτα που αντιμετωπίζουν τις συνέπειες από την έλλειψη μαγνησίου.

Ναυτία και τάση προς έμετο

Πρόκειται για τα πρώτα σημάδια που στέλνει ο οργανισμός όταν το μαγνήσιο δεν είναι αρκετό στο σώμα. Η ανορεξία επίσης συνδέεται με το ίδιο πρόβλημα, αφού φαίνεται πως η λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος μπαίνει στο στόχαστρο όταν λείπει η πολύτιμη ουσία.

Προβλήματα ύπνου

Η χρόνια αυπνία και άλλες διαταραχές ύπνου επίσης ενδέχεται να σχετίζονται με την έλλειψη μαγνησίου, κάτι που επίσης πολλά ερευνητικά δεδομένα έχουν αποδείξει κατά καιρούς.

Κατάθλιψη και άγχος

Αν νιώθετε ταραγμένο το νευρικό σας σύστημα, τη διάθεσή σας πεσμένη και το στρες να φτάνει σε επίπεδα μη διαχειρίσιμα, για παρατεταμένο διάστημα και χωρίς εμφανή αιτία, καλό είναι να κάνετε τις απαραίτητες εξετάσεις για να διαπιστώσετε αν το μαγνήσιο του οργανισμού σας είναι αρκετό.

Ποιες είναι οι τροφές που μας δίνουν μαγνήσιο: 

Αμύγδαλα
Σπανάκι
Κάσιους
Φιστίκια
Δημητριακά
Γάλα σόγιας
Μαύρα φασόλια
Ψωμί
Αβοκάντο
Πατάτες
Ρύζι
Γιαούρτι


 
Πηγή: onmed.gr


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΝΕΑ
Σεξουαλικά φαίνεται πως ήταν τα κίνητρα της αρπαγής της 10χρονης Μαρκέλλας από την 33χρονη, η οποία συνελήφθη και ομολόγησε τις πράξεις της.
ΝΕΑ
Αντικατάσταση του παραδοσιακού γραμματοκιβωτίου από ηλεκτρονικό, ηλεκτρονική εξόφληση του συνόλου των λογαριασμών και ψηφιακή διάθεση εντύπων από τα ΕΛΤΑ
ΝΕΑ
Για τέταρτη συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019 η απονομή των βραβείων Hellenic Responsible Business Awards
ΝΕΑ
Ενισχύσεις 4,634 εκατ. ευρώ σε δήμους της χώρας ενέκρινε το υπουργείο Εσωτερικών
ΝΕΑ
Άμεση μεταφορά των προσφύγων από τα νησιά στην ενδοχώρα και κατανομή του προσφυγικού βάρους σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα, προτείνει ο γ.γ. της Διεθνούς Αμνηστείας
ΝΕΑ
Μπορείτε να δείτε μερικές δίαιτες που έχουν αποδειχτεί ωφέλιμες για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση συγκεκριμένων αυτοάνοσων νοσημάτων.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x