A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Αυτοματοποιημένα λεωφορεία χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα

Με επιστολή του προς την Αναπτυξιακή Εταιρεία του Δήμου Τρικκαίων, e-Trikala A.E., ο συντονιστής του Προγράμματος “CityMobil2” Αντριάνο Αλεσαντρίνι ανακοίνωσε την επιλογή της πόλης των Τρικάλων ως “ευρωπαϊκό πιλότο για την κυκλοφορία των οχημάτων χωρίς οδηγό” στη διαδρομή που έχει προταθεί.


Η πρόταση, όπως αναφέρεται, συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από τις υποψήφιες πόλεις και για τον λόγο αυτό, ο κ. Αλεσαντρίνι μεταφέρει τα συγχαρητήρια των ελεγκτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η e-Trikala A.E. με τον συντονιστή εταίρο βρίσκονται ήδη στη διαδικασία νομιμοποίησης της πιλοτικής κυκλοφορίας των οχημάτων στην πόλη των Τρικάλων, με διαρκή ανταλλαγή στοιχείων με το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Μεταφορών και ειδικότερα το γραφείο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Το έργο “CityMobil2” -με πλήρη τίτλο Cities demonstrating cybernetic mobility- ξεκίνησε επίσημα την 01/09/2012 και έχει διάρκεια 4 έτη. Συνολικά συμμετέχουν 45 Ευρωπαίοι εταίροι, ενώ από την Ελλάδα εκτός από την e- Trikala Α.Ε. συμμετέχει το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.


Οι 12 εταίροι εκπροσωπούν ισάριθμες πόλεις/περιοχές (Τρίκαλα, Ρέτζιο Καλάμπρια, Λεόν, Σεν Σουλπίς, Σοφία Αντίπολις, Βάντα, Βρυξέλλες, Λα Ροσέλ, Σαν Σεμπαστιάν, CERN, Μιλάνο, Οριστάνο) ενώ άλλοι πέντε εκπροσωπούν κατασκευαστές αυτοματοποιημένων οχημάτων, (YAMAHA, Robosoft, 2GetThere, Induct, Movemile).

Σκοπός του προγράμματος είναι η διενέργεια επιδείξεων με αυτοματοποιημένα οχήματα (χωρίς οδηγό) σε συγκεκριμένα δρομολόγια εντός πέντε πόλεων/περιοχών.

Τα Τρίκαλα διαγωνίστηκαν με άλλες 11 πόλεις ανά την Ευρώπη και καταφέραν να προκριθούν στις 5 τελικές πόλεις οι οποίες θα πραγματοποιήσουν εξάμηνες δοκιμές στο χώρο τους με αυτόματα οχήματα.

Λόγω της δυσκολίας του έργου, η e-Trikala A.E. συνεργάζεται στενά και με τον έτερο Έλληνα επίσημο εταίρο, το “Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών”.

Μέχρι στιγμής έχει καθορισθεί η προτεινόμενη διαδρομή που θα ακολουθήσει δυνητικά ένα αυτόματο όχημα μαζικής μεταφοράς πολιτών και μελετώνται οι διάφορες παράμετροι, όπως αυτές ορίζονται από το consortium.

πηγή: econews

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Η Νομική Βιβλιοθήκη συνεργάζεται με τη SciFY και πρωτοπορεί στην αυτόματη ανάλυση νομικών κειμένων.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Συμμετοχή της ΚΑΝΝΑΒΙΟ σε δύο ερευνητικά έργα με καινοτόμες εφαρμογές της βιομηχανικής κάνναβης
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Η ευρεία χρήση μασκών, καλύπτοντας το στόμα, θέτει ανυπέρβλητα εμπόδια στην επικοινωνία ενός πολύ μεγάλου ποσοστού ανθρώπων με βαρηκοΐα/ κώφωση
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Μια διεπιστημονική ομάδα ερευνητών του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» προτείνει μια νέα λύση για τη γρήγορη ανίχνευση του κορωνοϊού SARS-CoV-2, με βάση μια ήδη υπάρχουσα τεχνολογία που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στην περίπτωση της Covid-19.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Σε ασθενή που νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ με την υποστήριξη αναπνευστήρα εφαρμόστηκε επιτυχώς βαλβίδα εκπνοής, που παράχθηκε με διαδικασία τρισδιάστατης εκτύπωσης
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x