A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Θέλεις να καταγγελθεί η σύμβαση με τον ΟΑΣΘ; Υπόγραψε

Μια πρωτοβουλία για να αποκτήσει φωνή το μέχρι σήμερα άφωνο επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης, παίρνει ο Σπύρος Στεκούλης, να καταγγελθεί η σύμβαση με τον ΟΑΣΘ .

Ο ίδιος εξηγεί:

Δημοσίευσα ένα ψήφισμα και ξεκίνησα να μαζεύω υπογραφές. Ελπίζω στη στήριξή σας. Το ψήφισμά μου έχει τίτλο: Ελληνικό Κοινοβούλιο: Να καταγγελθεί άμεσα από το ελληνικό κράτος η Σύμβαση με τον ΟΑΣΘ.

Αυτό το ζήτημα πιστεύω ότι σημαίνει πολλά για την πόλη της Θεσσαλονίκης και ελπίζω να βάλετε την υπογραφή σας.

Διαβάστε περισσότερα για το ψήφισμα και υπογράψτε πατώντας εδώ:

Ψηφίσματα όπως αυτό ξεκινούν πάντα από πολύ χαμηλά αλλά μεγαλώνουν γρήγορα όταν απλοί πολίτες σαν κι εμάς συμμετέχουν.

Σας παρακαλώ, επίσης, να διαδώσετε με κάθε τρόπο αυτό το ψήφισμα, εφ’ όσον, βέβαια, πιστεύετε στην χρησιμότητά του.

Τι λέει όμως το ψήφισμα:

Ο ΟΑΣΘ είναι μια ιδιωτική εταιρεία, η οποία ασκεί μονοπωλιακά (με βάση τη Σύμβασή της με το ελληνικό κράτος) το έργο των αστικών μεταφορών στη Θεσσαλονίκη.

Για το έργο αυτό επιδοτείται από το ελληνικό κράτος, το οποίο υποχρεώνεται να καλύπτει το ετήσιο έλλειμμά της καθώς και ένα σταθερό ποσοστό επί των εξόδων ως ετήσιο κέρδος και μέρισμα για τους μετόχους της. Σε τελευταία ανάλυση, δηλαδή, λειτουργεί μεν ως ιδιωτική εταιρεία αλλά με την εγγύηση και τα χρήματα του κράτους, επομένως όλων των φορολογουμένων.

Παρ’ ό,τι προσφέρει δημόσιο μεταφορικό έργο, η διοίκηση της εταιρείας χρησιμοποιεί τις οποιεσδήποτε οικονομικές διαφορές της με το ελληνικό δημόσιο εις βάρος των ίδιων των πολιτών που την χρηματοδοτούν, των “πελατών” της.

Σε κάθε διαφορά της, ισχυρίζεται ότι “δεν υπάρχουν πια χρήματα για πετρέλαια, ούτε για μισθούς των εργαζομένων”, οι οποίοι, με τη σειρά τους, αν και μέτοχοι ταυτόχρονα της εταιρείας, δεν διστάζουν να ταλαιπωρήσουν τους πολίτες με κάθε τρόπο (πρόσφατα με “επίσχεση εργασίας”, η οποία για τους πολίτες ισοδυναμεί με απεργία και απουσία λεωφορείων από την πόλη).

Αυτό το μοντέλο, του κρατικοδίαιτου καπιταλισμού, δεν πάει άλλο. Η σημερινή σύμβαση ΟΑΣΘ-ελληνικού δημοσίου πρέπει να καταγγελθεί άμεσα – και να συζητήσουμε όλοι, κόμματα, φορείς και πολίτες το επόμενο μοντέλο λειτουργίας των αστικών μεταφορών, σύμφωνα και με τις πρόσφατες εξελίξεις και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.






Πηγή: parallaximag.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Τέλος διαδρομής για χιλιάδες αναγνωρισμένους πρόσφυγες/ προσφύγισσες και δικαιούχους επικουρικής προστασίας, που από σήμερα θα βρεθούν στο δρόμο άστεγοι/άστεγες, στερούμενοι μέχρι και το οικονομικό βοήθημα, που έως τώρα λάμβαναν με ευρωπαϊκούς πόρους.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ο Δημήτρης Καμπουράκης ρώτησε την αριστούχο μαθήτρια της Γ΄ Λυκείου κα. Ζωή-Μαρία Καμοπούλου τι βαθμό είχε στα οικοκυρικά.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ολόκληρη η παρέμβαση της Σίλβια Φεντερίτσι στην εκδήλωση της Συνέλευσης 8 Μάρτη «Έμφυλη βία και Κοινωνική Αναπαραγωγή την εποχή της πανδημίας»
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Υπεύθυνο για συκοφαντική δυσφήμιση του Βασίλη Δημάκη το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη – Ο κρατούμενος θα κινηθεί ποινικά και αστικά σε βάρος όσων συνέταξαν το από 26/5/2020 δελτίο τύπου
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Στηρίζει τα αιτήματα του Βασίλη Δημάκη.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Η πανδημία κάνει «αόρατη» την παραβίαση των δικαιωμάτων των φυλακισμένων.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x