A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Παρέμβαση στο ΤΑΙΠΕΔ από την Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΤΑΙΠΕΔ


Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014, 12.00 το μεσημέρι παράσταση διαμαρτυρίας και ενημέρωση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης έξω από τα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ, Σταδίου και Κολοκοτρώνη, Αθήνα.

- ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ

- ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ!

Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό



ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ


"Εδώ και μερικά χρόνια οι κυβερνώντες τη χώρα μας προχώρησαν, με βάση τις δεσμεύσεις του μνημονίου με τους δανειστές της, στην σύσταση του ΤΑΙΠΕΔ, του «Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου». Σε διάφορες περιοχές της χώρας ξεκίνησε η διαδικασία της λεγόμενης «αξιοποίησης» της δημόσιας περιουσίας, μέσω της παραχώρησης σε ιδιώτες δημόσιας γης, κτιρίων, εγκαταστάσεων και Οργανισμών του Δημοσίου, με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων που θα διατεθούν για τον περιορισμό του δημόσιου χρέους της χώρας.

Στα πλαίσια αυτά, εντάχθηκε και η πώληση των μετοχών της Εταιρίας του Δημοσίου «ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.», σε ιδιώτες, στην οποία έχουν μεταβιβαστεί 6.200 στρέμματα στο πρώην Αεροδρόμιο Ελληνικού και την παραλία του Αγίου Κοσμά, συμπεριλαμβανομένου και του «Ολυμπιακού Κέντρου Ιστιοπλοΐας». Ο διαγωνισμός για την «αξιοποίηση» του Ελληνικού βρίσκεται σήμερα σε ένα κρίσιμο σημείο. Με βάση τα χρονοδιαγράμματα, πρέπει μέχρι τις 27 Φεβρουαρίου 2014 να υποβάλλουν οι συμμετέχοντες τους τεχνικούς φακέλους και τις τελικές δεσμευτικές τους οικονομικές προσφορές.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, από τις τρείς κοινοπραξίες που συμμετέχουν στο διαγωνισμό, επικρατέστερη εμφανίζεται η συμφερόντων του Ομίλου Λάτση «Lamda Development». Αξίζει να επισημάνουμε ότι ενώ η Σύμβαση του ΤΑΙΠΕΔ με τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό παραμένει «μυστική», από διάφορες επιλεκτικές διαρροές γίνεται γνωστό ότι:

‐ H σύμβαση προβλέπει την «παραχώρηση» και την εκμετάλλευση του Ελληνικού και της παραλίας του Αγ. Κοσμά από ιδιώτες, για 99 χρόνια

‐ Το τίμημα που προσφέρεται από τους «επενδυτές» είναι εξαιρετικά χαμηλό και δεν ξεπερνά τα 500 εκ. ευρώ.

‐ Έχει ήδη ληφθεί απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ για την δυνατότητα τμηματικής καταβολής του τιμήματος (25% προκαταβολή και 75% σε βάθος 15ετίας)

‐ Με απαίτηση των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό, εξασφαλίζεται η δυνατότητα λειτουργίας καζίνο στον χώρο του πρώην αεροδρομίου ή της παραλίας του Αγίου Κοσμά.

‐ Καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέλιξης των «επένδυσης», που υπολογίζεται σε 10‐15 χρόνια, δεν πρόκειται να αλλάξει η νομοθεσία γύρω από το χωροταξικό σκέλος της συγκεκριμένης έκτασης. Εξ, άλλου, όπως έγινε γνωστό, οι «επενδυτές» απαιτούν άμεση σύγκλιση του υπουργικού Συμβουλίου υπό τον πρωθυπουργό Α. Σαμαρά, προκειμένου να εκδοθεί ειδική νομοθετική πράξη για το Ελληνικό, ως πρόσθετη εγγύηση υπέρ των συμφερόντων τους, που θα δεσμεύει απ’ ευθείας το Ελληνικό Δημόσιο για τις επόμενες δεκαετίες στη Σύμβαση του Ελληνικού.

Ήδη, με τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο στις 10/2/2014 πέτυχαν να περάσει από την Βουλή διάταξη ότι το Δημόσιο θα συνυπογράφει τις συμβάσεις μαζί με το ΤΑΙΠΕΔ και θα είναι υπόλογο αποζημίωσης για κάθε καθυστέρηση της επένδυσης από πράξεις δημοσίων υπηρεσιών, όχι μόνο παράνομου χαρακτήρα, αλλά και για κάθε καθυστέρηση που θα προκύπτει λόγω εφαρμογής της υπάρχουσας νομοθεσίας από μεριάς δημοσίων υπηρεσιών!

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο 4062/2012, στον χώρο του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού και της παραλίας του Αγίου Κοσμά, ακόμη και στον αιγιαλό, ακόμη και μέσα στη θάλασσα, επιτρέπεται η χρήση εμπορικών κέντρων, ξενοδοχείων, πολυτελών κατοικιών κλπ και δίνεται η δυνατότητα δόμησης 1.720.000 τ. μ ενώ, παρά τις εξαγγελίες, για Πάρκο 2.000 στρεμμάτων, δεν είναι σαφές αν οι «επενδυτές» είναι υποχρεωμένοι να κατασκευάσουν ένα δημόσιο Πάρκο υψηλού πράσινου.

Με βάση όλα όσα αναφέρονται παραπάνω η «Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό» θεωρεί ότι, την ύστατη αυτή στιγμή πρέπει να κινητοποιηθούν όλες εκείνες οι κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις, όλοι οι πολίτες και όλες οι συλλογικότητες που δεν είναι σύμφωνες με μια τέτοια «αξιοποίηση» του Ελληνικού, η οποία πέραν του ότι αποτελεί πολεοδομικό τερατούργημα και περιβαλλοντικό έγκλημα, είναι ταυτόχρονα και ένα οικονομικό σκάνδαλο.

Γιατί, δεν πρόκειται απλώς για ξεπούλημα και ιδιωτικοποίηση για 99 χρόνια μιας πολύτιμης δημόσιας έκτασης, αλλά και για προικοδότηση των λεγόμενων «επενδυτών», εφ’ όσον τελικά, πρόκειται να πληρώσουν οι φορολογούμενοι πολίτες το κόστος της μετεγκατάστασης των δημόσιων υπηρεσιών που λειτουργούν σήμερα στο Ελληνικό και στην παραλία του Αγ. Κοσμά, καθώς και των απαραίτητων συμπληρωματικών υποδομών, το οποίο κόστος θα είναι πολλαπλάσιο από το τίμημα που θα εισπράξει το ΤΑΙΠΕΔ για να καλυφθεί ένα απειροελάχιστο μέρος του δημόσιου χρέους!

Η «Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού» συμφωνώντας με την πρόταση των Δήμων Ελληνικού Αργυρούπολης, Αλίμου και Γλυφάδας, η οποία στηρίζεται στην Μελέτη του Εργαστηρίου Αστικού Περιβάλλοντος του ΕΜΠ, θεωρεί ότι ο χώρος του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού και της παραλίας του Αγίου Κοσμά πρέπει να παραμείνει δημόσιος κοινόχρηστος χώρος, να μην ιδιωτικοποιηθεί, και να μην δομηθεί περαιτέρω. Το υφιστάμενο πράσινο να εμπλουτιστεί και οι υπάρχουσες κτιριακές εγκαταστάσεις να αποκτήσουν πολιτιστικές, αθλητικές και άλλες κοινωφελείς δραστηριότητες."




Αποκαλύπτουμε τα σχέδια της "Ελληνικό Α.Ε." - Η παραχώρηση του αεροδρομίου είναι έγκλημα σε βάρος του λαού! Διαβάστε την ανακοίνωση της ΠΡΩτοβουλίας ΚΑΤοίκων στα Νότια - δείτε τα σχέδια της "Ελληνικό Α.Ε.":


Παραχώρηση αεροδρομίου:
ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ


Κρίσιμο πολιτικό στόχο για την κυβέρνηση φαίνεται να αποτελεί η ολοκλήρωση της διαδικασίας εκποίησης του χώρου του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού. Μετά από διαδοχικές αποτυχίες, καθυστερήσεις, «ατυχήσαντες» καταριανούς[1] και κάθε είδους «μαγειρέματος» των συμβατικών όρων με τους τελικά υποψηφίους επενδυτές, η κατάθεση των δεσμευτικών (οικονομικών) προσφορών έχει οριστεί για τις 27 Φεβρουαρίου και η τελική επιλογή ανάδoχου μέχρι το τέλος Μαρτίου.

Από τους 9 αρχικά ενδιαφερόμενους υποψήφιους επενδυτές το 2012, μετά την ολοκλήρωση και της Β΄ Φάσης το 2013, τρία είναι τα εναπομείναντα υποψήφια σχήματα που έχουν την δυνατότητα κατάθεσης προσφορών, οι εταιρείες Lamda Development, London & Regional Properties και Εlbit, ενώ τελικά στον ανάδοχο θα αποδοθεί το 100% των μετοχών της «Ελληνικό Α.Ε.», την «αξιοποίηση» της οποίας έχει αναλάβει το «Ταµείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δηµοσίου Α.Ε.» (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.) ήδη από το 2011 (Ν. 3985 & 3986/2011) στο πλαίσιο του «Προγράμματος Αποκρατικοποιήσεων» και του «Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Σταθερότητας».

Με την υπογραφή της σύμβασης θα περιέλθει στον ανάδοχο το 100% των μετοχών της «Ελληνικό Α.Ε.», η πλήρης κατοχή του 30% της έκτασης του χώρου με σκοπό την πώληση κυρίως κατοικιών και το υπόλοιπο 70% του χώρου με τη μορφή μακροχρόνιας μίσθωσης 99 ετών[2]. Το «σχέδιο ανάπτυξης» που θα καταθέσει ο ανάδοχος δεσμεύεται από τις γενικές διατάξεις και όρους που προβλέπει ο Ν. 4062/12 (ΦΕΚ 70/Α/30-3-2012).

Οι ρυθμίσεις του Ν. 4062/12 και η επελαύνουσα ανάπτυξη


Έχουμε ήδη αναφέρει[3] ότι με την ψήφιση του νόμου 4062 στις 22/3/2012 άνοιξε ο δρόμος για το ξεπούλημα του ευρύτερου χώρου του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, αποδεικνύοντας ότι το πρώην αεροδρόμιο βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των απαιτούμενων θυσιών, από την πολιτική της κυβέρνησης, των μνημονίων, της ΕΕ και του ΔΝΤ, ως ένα πολιτικό «πείραμα» που θα οδηγήσει άμεσα στο ξεπούλημα κάθε μικρού και μεγάλου ελεύθερου χώρου, δημόσιας γης, νησίδων, ορυκτού πλούτου, εγκαταστάσεων κ.α., αλλά και των ΔΕΚΟ που μαζί με τα σχολεία, την υγεία, την κοινωνική ασφάλιση, τα εργατικά και δημοκρατικά δικαιώματα θα θυσιαστούν, όπως οι εργαζόμενοι και η κοινωνική πλειοψηφία, για τις ανάγκες της αστικής τάξης.


Ο Ν. 4062/12[4] δεν περιγράφει απλά ένα περιβαλλοντικό έγκλημα, αλλά ένα έγκλημα ενάντια στα συμφέροντα και τις διεκδικήσεις ολόκληρου του ελληνικού λαού, ενώ μέσα από τις διατάξεις του «κονιορτοποιείται» κάθε είδους ισχύουσα πολεοδομική νομοθεσία καθώς διαμορφώνεται ένα ελαστικό πλαίσιο χρήσεων και όρων δόμησης που οδηγεί σε μία άνευ προηγουμένου καταστροφική παρέμβαση και στην άνευ όρων παράδοση του χώρου σε κάθε είδους επιχειρηματική ανάπτυξη και ανεξέλεγκτη ουσιαστικά οικοδομική δραστηριότητα.

Σύμφωνα λοιπόν με τις εκτρωματικές προβλέψεις του Ν. 4062/12 αλλά και την αναλυτική ερμηνεία που έχει κάνει η «Ελληνικό Α.Ε.» μέσα από την εκπόνηση ενός «πολεοδομικού μοντέλου ανάπτυξης» για το χώρο του πρώην αεροδρομίου, έκτασης 6.205,677στρ. σύμφωνα με τοπογραφική αποτύπωση του 2012 και χωρίς να περιλαμβάνεται ο χώρος του γκολφ Γλυφάδας, προβλέπονται:

- Η πλέον μικρότερη έκταση ανοιχτών δημόσιων χώρων, μικρότερη του 1/3 του χώρου (2.000στρ.), έκταση που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί χώρου πρασίνου, αλλά αντίθετα, εκτός από πράσινο, προβλέπεται πληθώρα χρήσεων, αναψυχής, αθλητισμού, πολιτισμού, κοινωφελών λειτουργιών και πρότυπων αστικών υποδομών, δρόμοι και προφανώς δομημένοι χώροι. Εξάλλου, ρητά αναφέρεται στο Ν. 4062/12, αρ. 2, Παρ. ε, ότι: «Η κάλυψη των, πάσης φύσεως, μόνιμων κτιρίων που θα ανεγερθούν για την εξυπηρέτηση του Πάρκου δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10% της συνολικής επιφάνειας της πιο πάνω έκτασης». Όμοια, «δρόμοι και τεχνικά έργα, καθώς και ρέματα, τα οποία διέρχονται από την πιο πάνω έκταση, δεν συνιστούν κατάτμηση αυτής». Εξαιρετικά σημαντική είναι επίσης η πρόβλεψη για κατασκευή στο χώρο του «πάρκου» ενός υψηλού κτιρίου, δηλαδή ουρανοξύστη.

Τελικά, ακόμα και σε σχέση με το «πάρκο» οι τελικά αδόμητοι χώροι, οποιασδήποτε χρήσης και λειτουργίας, θα αγγίζουν το 75% της έκτασης των 2.000στρ., δηλαδή σε μία έκταση 6.200στρ, η προβλεπόμενη τελικά δημόσια αδόμητη έκταση θα είναι της τάξης των 1.500στρ. ή το 25% της συνολικής έκτασης. Οι πολεοδόμοι τελικά κατάφεραν να σχεδιάσουν πάρκο χωρίς πάρκο...

Είναι ενδεικτική των προβλέψεων η σύγκριση με το «Σχέδιο Σουφλιά» του 2007[5]. Ενώ λοιπόν με το «Σχέδιο Σουφλιά» οι αδόμητοι δημόσιοι χώροι ανέρχονταν περίπου στο 50%, σήμερα αυτό φαντάζει «τεράστιο» μπροστά στο 25% των προβλέψεων του Ν. 4062/12 και της «Ελληνικό Α.Ε.».



Επιπλέον προβλέπονται:


- Η πολεοδόμηση εκτεταμένων περιοχών και η οικοδόμηση οικιστικών ενοτήτων με αμιγή και γενική κατοικία, καθώς και πολεοδομικά κέντρα γειτονιών. Στη κατηγορία της κατοικίας περιλαμβάνονται διάφοροι τύποι, όπως πολυκατοικίες, μονοκατοικίες - διπλοκατοικίες, κατοικία σε κτίρια μικτών χρήσεων καθώς επίσης και τουριστική κατοικία. Περίπου το 20% της γης διατίθεται για κατοικία[6], ενώ ο συνολικός αριθμός των κατοικιών εκτιμάται ότι θα ανέρχεται στις 11.000 και ο συνολικός πληθυσμός θα αγγίζει τις 45.000 κατοίκους[7].


- Επίσης, καθορίζονται εκτεταμένες ειδικές ζώνες, εντός των οποίων επιτρέπεται η ανάπτυξη κάθε είδους χρήσεων, περιλαμβάνοντας εκτός των άλλων τουριστικές εγκαταστάσεις, ξενοδοχεία, γήπεδα γκολφ, εμπορικές χρήσεις μεγάλης κλίμακας (mall), λιμενικές εγκαταστάσεις, θεματικά πάρκα, καζίνο, κατοικίες, ιδιωτικά νοσοκομεία, ιδιωτικά πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα και κέντρα διασκέδασης.


- Επιτρέπεται γενικά η ανέγερση πολυόροφων κτηρίων (και ουρανοξύστες), με μόνους περιορισμούς α) μία ζώνη 100μ. από τα όρια του πρώην αεροδρομίου που γειτνιάζουν με οικιστικές περιοχές, ενώ τα επιτρέπει κατά μήκος της λ. Βουλιαγμένης και λ. Ποσειδώνος και β) περιορίζει σε ένα τα πολυόρωφα κτίρια στο χώρο του «πάρκου» και στην περιοχή της παραλίας του Αγ. Κοσμά.


- Επιτρέπει εκτεταμένες παρεμβάσεις στην παραλία, τη δυνατότητα προσχώσεων στο θαλάσσιο μέτωπο, ενώ συνολικά παραχωρούνται η παραλία και ο αιγιαλός δίνοντας τη δυνατότητα κατασκευής τεχνητών νησίδων και λιμενικών εγκαταστάσεων, χωρίς καμία απολύτως μέριμνα για τη φυσιογνωμία των ακτών της Αττικής, τα θαλάσσια οικοσυστήματα και το αστικό τοπίο.


- Καθορίζονται εξαιρετικά υψηλοί όροι εκμετάλλευσης της γης με Σ.Δ. που κυμαίνονται από 0,2 έως 2,2(!), οι οποίοι υπό όρους μπορεί να προσαυξάνονται κατά ποσοστό έως και 20% ανά ζώνη ανάπτυξης ή περιοχή προς πολεοδόμηση. Ο μέσος συντελεστής δόμησης θα είναι της τάξης του 0,5 – 0,6 και η συνολική δόμηση θα αγγίζει τα 3.000.000–3.200.000τ.μ., ενώ τέλος η κάλυψη (δομημένες επιφάνειες) θα ανέρχεται στο 35% της συνολικής έκτασης της περιοχής(!).

- Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει ο τρόπος που χωροθετείται το «πάρκο» με τη μορφή του «αστερία»[8]. Δύο είναι οι κύριοι στόχοι αυτού του σχεδιασμού. Ο πρώτος στόχος είναι ο εγκλωβισμός των σημαντικότερων ελεύθερων και πράσινων χώρων που θα διαμορφωθούν στο εσωτερικό ενός δικτύου, οικιστικών, επιχειρηματικών, εμπορικών και τουριστικών δραστηριοτήτων, ξένων με τα υφιστάμενα οικιστικά και πολεοδομικά χαρακτηριστικά και λειτουργίες της περιοχής που στοχεύει άμεσα στον περιορισμό της προσπελασιμότητας και οριακά τον αποκλεισμό του χώρου από τους κατοίκους των υπόλοιπων περιοχών. Επιχειρεί να διαμορφώσει ένα ιδιόμορφο οικονομικό και κοινωνικό «γκέτο» για «λίγους και εκλεκτούς». Ας προβληματιστεί κάποιος με ένα ανάλογο παράδειγμα – πόσοι και ποιοί Αθηναίοι απολαμβάνουν τον καφέ τους στο cafe του Ζαππείου; Ο δεύτερος στόχος που επιτυγχάνεται είναι ότι με την αύξηση του μήκους της περιμέτρου πολλαπλασιάζεται και ο αριθμός των δομημένων περιοχών με άμεση πρόσβαση και θέα στο πάρκο, προσδίδοντας έτσι ακόμη μεγαλύτερη αξία σε όλο το ακίνητο[9].


Και οι τρεις υποψήφιοι έχουν ήδη καταθέσει στην προσφορά τους σχέδια ανάπτυξης για το χώρο τα οποία προφανώς κινούνται τόσο στο πλαίσιο των γενικών πολεοδομικών διατάξεων Ν. 4062/12: «Για την κατάρτιση του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού - Αγίου Κοσμά καθορίζονται οι ακόλουθες γενικές χρήσεις γης...» όσο και των αναπτυξιακών προδιαγραφών που έχουν μέχρι τώρα περιγραφεί στο «Πολεοδομικό Μοντέλο Ανάπτυξης» από την «Ελληνικό Α.Ε.». Πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι τόσο η πρόταση που θα επιλεγεί, όσο και η εφαρμογή της, θα κινηθεί σε ακόμα χειρότερες κατευθύνσεις από τα όσα μέχρι τώρα προβλέπονται.

Δείτε τη συνέχεια του κειμένου εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ
Μαζεύουμε και μοιράζουμε τρόφιμα, ρούχα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης σε ανθρώπους της γειτονιάς που τα έχουν ανάγκη.
ΕΛΛΑΔΑ
Πρόσθετες συστάσεις προς τα κράτη μέλη της ΕΕ απο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο...
ΕΛΛΑΔΑ
Η αρχαία πόλη στο λόφο που σήμερα ονομάζεται Τρίκαρδος υπήρξε η δεύτερη σε μέγεθος και σπουδαιότητα πόλη των Ακαρνάνων.
ΕΛΛΑΔΑ
Μία απίθανη ιστορία έστησε στον Δήμο Αθηναίων και τον Κώστα Μπακογιάννη ο «Κόμβος Ακτιβιστών για μια Φιλελεύθερη Κοινωνία».
ΕΛΛΑΔΑ
Με τις πρώτες ψυχρές ανάσες του Φθινοπώρου το τοπίο μεταμορφώνεται στην καρδιά της Πίνδου.
ΕΛΛΑΔΑ
Με παραπλανητικό τίτλο για να μπορέσει να κυκλοφορήσει μέσα στην χούντα, κάτω απο την μύτη της λογοκρισίας.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x