A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Μονίμως «καλωδιωμένοι» οι Έλληνες έφηβοι

Η επιρροή των ηλεκτρονικών μέσων στη νέα γενιά είναι αρκετά μεγάλη και γίνεται ακόμα περισσότερη, όσο περνούν τα χρόνια και η τεχνολογία εξελίσσεται. 

Όπως δείχνει μια νέα έρευνα, οι Έλληνες έφηβοι περνούν τουλάχιστον τέσσερις ώρες μπροστά από μια οθόνη (είτε ηλεκτρονικού υπολογιστή, είτε smartphone ή tablet) για την ψυχαγωγία τους. Αν συνυπολογίσει κανείς και τις ώρες της ηλεκτρονικής μελέτης των νέων, τότε η ημερήσια «αφοσίωση» των νέων σε μια οθόνη φτάνει στις 6 ώρες περίπου. 

Στο πλαίσιο της μελέτης, που εκπονήθηκε από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, η επιστημονική ομάδα διερεύνησε κατά πόσο το περιβάλλον του σπιτιού της γειτονιάς εφήβων ηλικίας 13-15 ετών επιδρά στην ενασχόληση των παιδιών με καθιστικές συμπεριφορές που σχετίζονται με τη χρήση οθόνης.

Ειδικότερα, το 22,1% αγοριών και κοριτσιών βρίσκεται μπροστά από μια οθόνη για την ψυχαγωγία του για περισσότερες από τέσσερις ώρες την ημέρα τις καθημερινές. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό τα Σαββατοκύριακα ανεβαίνει στο 46,4%.

Από δύο έως τέσσερις ώρες την ημέρα ψυχαγωγείται μέσω οθονών το 45% αγοριών και κοριτσιών, ποσοστό που μειώνεται τα Σαββατοκύριακα στο 35,5%

Ένα ποσοστό 33% των Ελλήνων εφήβων κάνει χρήση οθόνης για ψυχαγωγία στις ημέρες σχολείου, ποσοστό που μειώνεται στο 18,1% τα Σαββατοκύριακα. 


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ
Την μεταβολή του τόπου διαμονής του τέκνου απαιτείται προηγούμενη έγγραφη συμφωνία των γονέων ή προηγούμενη δικαστική απόφαση που εκδίδεται μετά από αίτηση ενός από τους γονείς.
ΕΛΛΑΔΑ
Ο 9χρονος παίρνει μάλιστα τετραπλή αγωγή για να υποστηριχθεί η καρδιά του
ΕΛΛΑΔΑ
Διήμερο «Διαδικτυακό Εργαστήριο ID GAMES "Συν-δημιουργώντας υποστηρικτικά παιχνίδια για την ενίσχυση της ένταξης ατόμων με νοητική αναπηρία».
ΕΛΛΑΔΑ
Με μοναδικό φως την αγάπη και τη λαχτάρα, σε ένα δρόμο γεμάτο σκοτάδια και εμπόδια: Η υιοθεσία και η αναδοχή στην Ελλάδα
ΕΛΛΑΔΑ
Μια σημαντική εφηβική ταινία με έντονο κοινωνικό πρόσημο, η «Αντιγόνη» της Sophie Deraspe από τον Καναδά, μια σύγχρονη αλληγορία της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή
ΕΛΛΑΔΑ
«Οι περισσότεροι» από τους ασθενείς που θα πεθάνουν είναι «μικρά παιδιά»
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x