A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Σύλλογος προστασίας ρεματιάς: πρόταση για υπογειοποιήσεις των δρόμων διαμπερούς κυκλοφορίας

Μεγάλη αναστάτωση έφερε η πρόταση του συλλόγου προστασίας της ρεματιάς και του περιβάλλοντος, για τις υπογειοποιήσεις των δρόμων διαμπερούς κυκλοφορίας.. 

Άρχισαν από την πλευρά της δημοτικής αρχής να την λοιδορούν ως ανέφικτη και ουτοπική. Λένε ότι είναι ένα έργο που δεν μπορεί να κατασκευαστεί λόγω τεράστιου κόστους που είναι παντελώς αδύνατο να το σηκώσει το Χαλάνδρι κλπ. Στόχος είναι αυτή καθεαυτή η πρόταση, αλλά και ο σύλλογος που την διατύπωσε. Πρέπει και ο σύλλογος και η πρόταση να απαξιοποιηθουν γιατί ενοχλούν.

Ας πούμε εδώ μερικές αλήθειες που πονάνε.

1. Ο σύλλογος έκανε το καθήκον του και συμμετείχε παρά τα πολλά και γνωστά εμπόδια σε ένα διάλογο υπονομευμενο και απέδειξε ότι επιδιώκει την συνεργασία με τον δήμο Χαλανδρίου για το καλό της ρεματιάς και της πόλης.Είναι η μοναδική συλλογικότητα μέχρι σήμερα που κατέθεσε γραπτές προτάσεις στην επιτροπή διαβούλευσης και στο δημοτικό συμβούλιο. Την ίδια συνεργασία θα επιδιώξει και με τους υπόλοιπους παραρεματιους δήμους, με πρωτοβουλίες που θα πάρει στο άμεσο μέλλον.

2. Το κόστος υπογειοποιησης των προτεινόμενων δρόμων βαραίνει αποκλειστικά και μόνο Περιφέρεια Αττικής. Ο δήμος Χαλανδρίου δεν έχει παρά να εντάξει την πρόταση στο ΓΠΣ και να διεκδικήσει την υλοποίηση της πρότασης δυναμικά και μα αποφασιστικότητα αξιοποιώντας πλήθος επιχειρημάτων. Τα παραδείγματα του σκεπαστού τμήματος της αττικής οδού και του ιδρύματος του Νιάρχου  είναι πρόσφατα.

3 Σε λίγα χρόνια ο μετροπόντικας θα βρίσκεται πάλι στην γειτονιά μας, ανοίγοντας το τούνελ της γραμμής 4 του Μετρό. .Μια μικρή παράκαμψη αν κάνει με εντολή της περιφέρειας , μέσα σε 3 το πολύ μήνες υπογειοποιει τους προτεινόμενους δρόμους της διαμπερούς Κυκλοφορίας με ελάχιστο κόστος και με μηδενική σχεδόν όχληση της πόλης.

Επομένως ο σύλλογος δεν αερολογεί ούτε ονειρεύεται. Έχει καλά μελετήσει της προτάσεις του,που είναι εφικτές και υλοποιήσιμες μέσα στα επόμενα 20 το πολύ χρόνια. Αρκεί η δημοτική αρχή να κάνει το καθήκον της προς όφελος της πόλης και των πολιτών.

ΚΟΜΠΟΤΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΔΗΜΌΤΗΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Από την κυβέρνησή μας έχει ανακοινωθεί πως η Ελλάδα έχει εξασφαλίσει 25 εκατομμύρια δόσεις εμβολίου κατά του κορωνοϊού covid-19.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Το μέτρο θα ισχύσει κατά τη διάρκεια του λοκντάουν, είπε στην ΕΡΤ ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκος Παπαθανάσης.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Θα μπορούσα να δεχτώ να με περιφέρουνε σε χρυσό κλουβί, να γίνω πολιτικός τουρίστας, να αναλάβω μετά θέσεις σε ιδρύματα του Μονακό ή σε κάποια Goldman Sachs.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
«Έχουμε επιθετική έξαρση του ιού με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά του πρώτου γύρου»
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x