A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Η άγνωστη διατροφική αξία των σαλιγκαριών

Το σαλιγκάρι είναι γαστερόποδο πνευμονοφόρο μαλάκιο που το σώμα του προφυλάσσεται από ένα περιελιγμένο όστρακο. 

Το πιο χαρακτηριστικό είδος είναι ο Κοχλίας,  κοινώς σαλιγκάρι, σάλιαγκας, χοχλιός, καράολος στην κυπριακή διάλεκτο, κοχλιοί στην κρητική διάλεκτο. 

Tα σαλιγκάρια είναι μια υψηλής αξίας θρεπτική τροφή που έχει πολλά πλεονεκτήματα έναντι του κρέατος. 

* Xαμηλή θερμιδική αξία
* Μικρή περιεκτικότητα σε λίπη
* Ευεργετικά  λκπαρά οξέα
* Υψηλή περιεκτικότητα σε ανόργανα θρεπτικά στοιχεία.

Οι ιδιότητες των σαλιγκαριών :

Τα οξέα των σαλιγκαριών βοηθούν στην  μείωση της χοληστερίνης ενώ τα Ω3 λιπαρά οξέα που περιέχουν είναι απαραίτητα και ευεργετικά στη διατροφή μας. 

Τα σαλιγκάρια είναι εκλεκτό φαγητό, ενταγμένο  στην παραδοσική κρητική διατροφή με την ονομασία " κοχλιοί".

Θεωρούνται καλή πηγή  μαγνησίου, φωσφόρου, κάλιου, νάτριου, βιταμινών κι ασβεστίου.

Τα σαλιγκάρια είναι ιδανική τροφή σε περιόδους νηστείας, όπως είναι αυτή που διανύουμε τώρα.





Με πληροφορίες από: Wikipedia
                                Back to nature.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Τα αυγά έχουν αναγνωριστεί εδώ και πολλά χρόνια ως η καλύτερη πηγή πρωτεΐνης που διατίθεται φυσικά.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Τα οφέλη της κατανάλωσης αυγών για την υγεία μας έρχονται και πάλι σε πρώτο πλάνο με αφορμή την αυριανή Παγκόσμια Ημέρα Αυγού
ΤΡΟΦΙΜΑ
Το χρήμα είναι απατηλό. Για το χρήμα δεν μπορούμε να πούμε τίποτα χωρίς να προσθέσουμε και το αντίθετό του
ΤΡΟΦΙΜΑ
Η νόσος Parkinson είναι η δεύτερη συχνότερη νευροεκφυλιστική πάθηση των ηλικιωμένων
ΤΡΟΦΙΜΑ
Περιέχουν βιταμίνες, τα πολύτιμα ω3, είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα
ΤΡΟΦΙΜΑ
Το αβοκάντο είναι το μόνο φρούτο που παρέχει μία σημαντική ποσότητα από μονοακόρεστα λιπαρά, είναι γεμάτο φυσικά θρεπτικά συστατικά και περιέχει σχεδόν 20 βιταμίνες και μέταλλα.

ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x