A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

EWG 2017 - Τα 12 πιο "μολυσμένα" φρούτα και λαχανικά [ΛΙΣΤΑ]

Ο νέος ενημερωτικός οδηγός του EWG για τους καταναλωτές, κατατάσσει τα φρούτα και λαχανικά τα οποία παρουσίασαν υψηλή συγκέντρωση φυτοφαρμάκων. 

Για την κατάρτιση της λίστας, εξετάστηκαν περίπου 36.000 δείγματα από το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ και τον Οργανισμό Τροφίμων και Ποτών.


Η "βρώμικη" 12άδα

Τα φρούτα και λαχανικά με την υψηλότερη συγκέντρωση φυτοφαρμάκων είναι:

1. Φράουλες

2. Σπανάκι

3. Νεκταρίνια

4. Μήλα

5. Ροδάκινα

6. Αχλάδια

7. Κεράσια

8. Σταφύλια

9. Σέλερι

10. Ντομάτες

11. Πιπεριές

12. Πατάτες.

Τα 15 πιο καθαρά

Χαμηλά στην λίστα κατατάσσονται τα παρακάτω φρούτα και λαχανικά τα οποία είχαν μικρή συγκέντρωση φυτοφαρμάκων:

1. Καλαμπόκι

2. Αβοκάντο

3. Ανανάς

4. Λάχανο

5. Κρεμμύδια

6. Φασολάκια

7. Παπάγια

8. Σπαράγγια

9. Μάνγκο

10. Μελιτζάνες

11. Πεπόνι

12. Ακτινίδιο

13. Κανταλούπε (είδος πεπονιού)

14. Κουνουπίδι

15. Γκρέιπφρουτ


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων που έχει λάβει η κυβέρνηση για τη αποφυγή της διάδοσης του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα, ο ΕΦΕΤ ενημερώνει τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις τροφίμων
ΤΡΟΦΙΜΑ
Περισσότερα από τα μισά αρτοποιεία της Θεσσαλονίκης κάνουν ήδη διανομές σε σπίτια, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές -κυρίως σε ηλικιωμένους που συνήθιζαν να βγαίνουν κάθε πρωί προκειμένου να προμηθευτούν φρέσκο ψωμί από τον φούρνο της γειτονιάς τους
ΤΡΟΦΙΜΑ
«Μην τρέχετε στα σούπερ μάρκετ. Είναι και θα παραμείνουν ανοιχτά. Ανοιχτές θα παραμείνουν και οι υπαίθριες αγορές (λαϊκές). Να ενημερώνεστε μόνο από τις επίσημες ανακοινώσεις»
ΤΡΟΦΙΜΑ
Έχετε ακούσει ότι η κατανάλωση πρωινού μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό; Έτσι, είστε έτοιμοι να “φορτώσετε” το πρωινό σας τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες!
ΤΡΟΦΙΜΑ
Τα νηστίσιμα με καταβολές από την αρχαία Ελλάδα είναι πολύ δημοφιλή και σήμερα, κυρίως μετά την Αποκριά
ΤΡΟΦΙΜΑ
Αυτή την Καθαρά Δευτέρα, αποφύγετε να φάτε είδη που κινδυνεύουν με εξαφάνιση
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ