A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

10 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσουμε τη διατροφή μας χωρίς κόπο



1. Ακολουθούμε το πρότυπο της Μεσογειακής διατροφής
α. Τρώμε άφθονα λαχανικά & φρούτα
β.  Τρώμε συχνά όσπρια και ξηρούς καρπούς
γ. Επιλέγουμε το ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λίπους στη διατροφή μας.
δ. Τα δημητριακά είναι προτιμότερο να είναι ακατέργαστα γιατί είναι πολύ πιο θρεπτικά σε αυτή τη μορφή.
ε. Δεν ξεχνάμε να τρώμε λιπαρά ψάρια (1-2 φορές την εβδομάδα), κατά προτίμηση μικρά σε μέγεθος.
ζ. Περιορίζουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. 
 
2. Προτιμάμε ημίπαχο γάλα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
 
3. Περιορίζουμε την κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων (αλλαντικά).
 
4. Περιορίζουμε την κατανάλωση τροφίμων, όπως τα αλμυρά σνακ, παγωτά, τηγανητά, μπισκότα και ροφήματα με ζάχαρη, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια καθιστικών δραστηριοτήτων ή σε στιγμές ανίας, επειδή είναι τρόφιμα υψηλής ενεργειακής πυκνότητας & χαμηλής διατροφικής αξίας.
 
5. Επιλέγουμε νερό αντί για ροφήματα με προστιθέμενα σάκχαρα.
 
6. Περιορίζουμε το αλάτι και το αντικαθιστούμε με αρωματικά φυτά.
 
7. Δεν ξεχνάμε το πρωινό γεύμα (προβλέπονται τουλάχιστον 3-5 γεύματα την ημέρα).
 
8. Μαγειρεύουμε στο σπίτι και περιορίζουμε τα έτοιμα  φαγητά, το delivery και τα γεύματα σε fast foods.
 
9. Προσέχουμε το μέγεθός των μερίδων. 
 
10. Τρώμε μόνο όταν πεινάμε πραγματικά και σταματάμε τη λήψη τροφής όταν έχουμε χορτάσει. Τρώμε στο τραπέζι και απολαμβάνουμε κάθε μπουκιά του φαγητού μας.


 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων που έχει λάβει η κυβέρνηση για τη αποφυγή της διάδοσης του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα, ο ΕΦΕΤ ενημερώνει τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις τροφίμων
ΤΡΟΦΙΜΑ
Περισσότερα από τα μισά αρτοποιεία της Θεσσαλονίκης κάνουν ήδη διανομές σε σπίτια, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές -κυρίως σε ηλικιωμένους που συνήθιζαν να βγαίνουν κάθε πρωί προκειμένου να προμηθευτούν φρέσκο ψωμί από τον φούρνο της γειτονιάς τους
ΤΡΟΦΙΜΑ
«Μην τρέχετε στα σούπερ μάρκετ. Είναι και θα παραμείνουν ανοιχτά. Ανοιχτές θα παραμείνουν και οι υπαίθριες αγορές (λαϊκές). Να ενημερώνεστε μόνο από τις επίσημες ανακοινώσεις»
ΤΡΟΦΙΜΑ
Έχετε ακούσει ότι η κατανάλωση πρωινού μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό; Έτσι, είστε έτοιμοι να “φορτώσετε” το πρωινό σας τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες!
ΤΡΟΦΙΜΑ
Τα νηστίσιμα με καταβολές από την αρχαία Ελλάδα είναι πολύ δημοφιλή και σήμερα, κυρίως μετά την Αποκριά
ΤΡΟΦΙΜΑ
Αυτή την Καθαρά Δευτέρα, αποφύγετε να φάτε είδη που κινδυνεύουν με εξαφάνιση
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ