A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

10 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσουμε τη διατροφή μας χωρίς κόπο



1. Ακολουθούμε το πρότυπο της Μεσογειακής διατροφής
α. Τρώμε άφθονα λαχανικά & φρούτα
β.  Τρώμε συχνά όσπρια και ξηρούς καρπούς
γ. Επιλέγουμε το ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λίπους στη διατροφή μας.
δ. Τα δημητριακά είναι προτιμότερο να είναι ακατέργαστα γιατί είναι πολύ πιο θρεπτικά σε αυτή τη μορφή.
ε. Δεν ξεχνάμε να τρώμε λιπαρά ψάρια (1-2 φορές την εβδομάδα), κατά προτίμηση μικρά σε μέγεθος.
ζ. Περιορίζουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. 
 
2. Προτιμάμε ημίπαχο γάλα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
 
3. Περιορίζουμε την κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων (αλλαντικά).
 
4. Περιορίζουμε την κατανάλωση τροφίμων, όπως τα αλμυρά σνακ, παγωτά, τηγανητά, μπισκότα και ροφήματα με ζάχαρη, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια καθιστικών δραστηριοτήτων ή σε στιγμές ανίας, επειδή είναι τρόφιμα υψηλής ενεργειακής πυκνότητας & χαμηλής διατροφικής αξίας.
 
5. Επιλέγουμε νερό αντί για ροφήματα με προστιθέμενα σάκχαρα.
 
6. Περιορίζουμε το αλάτι και το αντικαθιστούμε με αρωματικά φυτά.
 
7. Δεν ξεχνάμε το πρωινό γεύμα (προβλέπονται τουλάχιστον 3-5 γεύματα την ημέρα).
 
8. Μαγειρεύουμε στο σπίτι και περιορίζουμε τα έτοιμα  φαγητά, το delivery και τα γεύματα σε fast foods.
 
9. Προσέχουμε το μέγεθός των μερίδων. 
 
10. Τρώμε μόνο όταν πεινάμε πραγματικά και σταματάμε τη λήψη τροφής όταν έχουμε χορτάσει. Τρώμε στο τραπέζι και απολαμβάνουμε κάθε μπουκιά του φαγητού μας.


 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Αν θέλετε να περιορίσετε τη ζάχαρη που καταναλώνετε, αλλά δεν μπορείτε να πιείτε τον καφέ πικρό, υπάρχει λύση!
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ο ΕΦΕΤ απαίτησε την άμεση ανάκληση του συνόλου της συγκεκριμένης παρτίδας του εν λόγω προϊόντος
ΤΡΟΦΙΜΑ
Στην ανάκληση πιθανώς επιμολυσμένων αλειμμάτων τυριού από την αγορά προχωρά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ολοένα περισσότεροι ενήλικες, κυρίως γυναίκες, ταλαιπωρούνται από ακμή, η οποία άλλοτε παρουσιάζεται στην εφηβεία και επιμένει στον χρόνο και άλλοτε εμφανίζεται μετά την ενηλικίωση.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Μπορείτε επίσης να φέρετε κάτι από: μακαρόνια, όσπρια, ρύζι, ζάχαρη, γάλα μακράς διάρκειας (κανονικό και βρεφικό), αλεύρι, ντοματοπολτό, λάδι , καφέ και άλλα τρόφιμα μακράς διάρκειας.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ο κορωνοϊός έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας από τα τέλη Φεβρουαρίου και την έχει αλλάξει άρδην, με τις πληροφορίες να μας βομβαρδίζουν καθημερινά επί παντός του επιστητού, και κάποια δεδομένα συνεχώς να αλλάζουν.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x