A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

10 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσουμε τη διατροφή μας χωρίς κόπο



1. Ακολουθούμε το πρότυπο της Μεσογειακής διατροφής
α. Τρώμε άφθονα λαχανικά & φρούτα
β.  Τρώμε συχνά όσπρια και ξηρούς καρπούς
γ. Επιλέγουμε το ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λίπους στη διατροφή μας.
δ. Τα δημητριακά είναι προτιμότερο να είναι ακατέργαστα γιατί είναι πολύ πιο θρεπτικά σε αυτή τη μορφή.
ε. Δεν ξεχνάμε να τρώμε λιπαρά ψάρια (1-2 φορές την εβδομάδα), κατά προτίμηση μικρά σε μέγεθος.
ζ. Περιορίζουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. 
 
2. Προτιμάμε ημίπαχο γάλα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
 
3. Περιορίζουμε την κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων (αλλαντικά).
 
4. Περιορίζουμε την κατανάλωση τροφίμων, όπως τα αλμυρά σνακ, παγωτά, τηγανητά, μπισκότα και ροφήματα με ζάχαρη, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια καθιστικών δραστηριοτήτων ή σε στιγμές ανίας, επειδή είναι τρόφιμα υψηλής ενεργειακής πυκνότητας & χαμηλής διατροφικής αξίας.
 
5. Επιλέγουμε νερό αντί για ροφήματα με προστιθέμενα σάκχαρα.
 
6. Περιορίζουμε το αλάτι και το αντικαθιστούμε με αρωματικά φυτά.
 
7. Δεν ξεχνάμε το πρωινό γεύμα (προβλέπονται τουλάχιστον 3-5 γεύματα την ημέρα).
 
8. Μαγειρεύουμε στο σπίτι και περιορίζουμε τα έτοιμα  φαγητά, το delivery και τα γεύματα σε fast foods.
 
9. Προσέχουμε το μέγεθός των μερίδων. 
 
10. Τρώμε μόνο όταν πεινάμε πραγματικά και σταματάμε τη λήψη τροφής όταν έχουμε χορτάσει. Τρώμε στο τραπέζι και απολαμβάνουμε κάθε μπουκιά του φαγητού μας.


 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Η ανθρώπινη ζωή… αιώνιο και εφήμερο… Ανεκτίμητη, απροσμέτρητη και ιερή.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Yπερθέρμανση, τήξη του permafrost και νέες πανδημίες. Πως το Lockdown μείωσε ατμοσφαιρική ρύπανση και θνησιμότητα: Η περίπτωση της Ινδίας. Η άγρια ζωή ανακτά χαμένο έδαφος.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Το Πρόγραμμα LIFE «BalkanDetox» στοχεύει στην αλλαγή της συμπεριφοράς και των αντιλήψεων όλων των εμπλεκομένων
ΤΡΟΦΙΜΑ
Μια υποβαθμισμένη παραθαλάσσια περιοχή στην Ολλανδία, με βιομηχανικές εγκαταστάσεις που φεύγοντας από τον τόπο άφησαν πίσω τους δυσάρεστες οσμές, αποφάσισαν να αναβαθμίσουν οι τοπικές αρχές.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ένας κορυφαίος γιατρός μελέτησε το «χωριό με την καλύτερη υγεία στον κόσμο» - και αποκάλυψε το μυστικό μακροζωίας
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x