A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Έρευνα: Η απάτη των "βιολογικών" καλλυντικών προϊόντων - Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν την λέξη "βιολογικό" στις ετικέτες των προϊόντων τους χωρίς να έχουν λάβει αντίστοιχη πιστοποίηση, προειδοποιεί ο Soil Association.

Σύμφωνα με τον ανεξάρτητο φορέα πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων της Αγγλίας, γνωστές εταιρείες έχουν κατηγορηθεί για παραπλάνηση των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας τη λέξη "βιολογικά" στις ετικέτες των καλλυντικών προϊόντων που προωθούν στην αγορά.

Η πρόσφατη έκθεση του Soil Association δείχνει ότι το 76% των καταναλωτών παραδέχονται ότι έχουν παραπλανηθεί από ετικέτες προϊόντων, πιστεύοντας ότι αγοράζουν "βιολογικά καλλυντικά".
 

Όπως φαίνεται από τη σχετική έκθεση, που δημοσιεύει ο Guardian, οι πωλήσεις οργανικών προϊόντων υγείας και ομορφιάς αυξήθηκαν κατά 20% το 2016, με την αγορά να ανέρχεται στα £61,2 εκατομμύρια στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη βιομηχανία έχει ξοδέψει πολλά χρήματα για να προωθήσει στην αγορά "πράσινα" προϊόντα, ωστόσο δεν έχει επενδύσει στην παρασκευή προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, χωρίς τοξικές ουσίες που είναι επιβλαβείς για το δέρμα, προειδοποιεί ο έγκριτος φορέας. 

Σε αντίθεση με τα βιολογικά τρόφιμα, τα οποία υπόκεινται σε αυστήρη ευρωπαϊκή νομοθεσία, δεν υπάρχουν νομικές δικλείδες ασφαλείας για την χρήση όρων όπως "βιολογικό" ή "φυσικό" για τα προϊόντα ομορφιάς. Στην πράξη, κάθε εταιρεία που προωθεί καλλυντικά προϊόντα μπορεί να έχει στις ετικέτες σήμανση "βιολογικό" ακόμα και αν το προϊόν περιέχει τοξικά ή μη βιολογικά συστατικά.

Ο Soil Association ξεκίνησε εκστρατεία με στόχο την ενημέρωση του κοινού για την "πράσινη βιομηχανία ομορφιάς".



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Έφτασε το τέλος της χημειοθεραπείας; Θα την αντικαταστήσει η ανοσοθεραπεία;
ΥΓΕΙΑ
Προωθούνται ως συμπληρώματα διατροφής για την ενίσχυση της ανδρικής σεξουαλικής δραστηριότητας
ΥΓΕΙΑ
Για ένα άγνωστο μέχρι σήμερα σύμπτωμα προειδοποιούν Αμερικανοί επιστήμονες
ΥΓΕΙΑ
Το άλγος στην περιοχή του ώμου, με αντανάκλαση πολλές φορές στην εξωτερική πλευρά του βραχίονα αποτελεί τη συνηθέστερη έκφραση του συνδρόμου
ΥΓΕΙΑ
Τι είναι το σύνδρομο, LongCOVID ή PostCOVID, ποια συμπτώματα και επιπλοκές (όψιμες ή μακροχρόνιες) περιλαμβάνει.
ΥΓΕΙΑ
Όλοι γνωρίζουμε σίγουρα κάποιο συγγενικό ή φιλικό μας πρόσωπο που βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x