A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Βοηθούν και πόσο τα 20αρια τους μαθητές στην ενήλικη ζωή τους;

Μπορεί οι υψηλοί βαθμοί στο σχολείο να ανοίγουν την πόρτα των πανεπιστημίων και σε ένα βαθμό να επηρεάζουν την επαγγελματική μας επάρκεια αλλά δεν καθορίζουν την εξέλιξη μας κατά την διάρκεια της ενήλικης ζωή μας.

Μια νέα μελέτη έρχεται να αποδείξει ότι το κυνήγι των βαθμών στην διάρκεια της σχολικής μας ζωής δεν παίζει ρόλο στην διαμόρφωση της συναισθηματικής μας ζωής στην ενηλικίωση. Αντιθέτως.

Στην συγκεκριμένη μελέτη,  οι επιστήμονες κλήθηκαν να αξιολογήσουν την κοινωνική-συναισθηματική λειτουργία, όπως αυτή διαμορφώνεται στην έναρξη της σχολικης μας ζωής και πως εξελίσσεται, με την μορφή κοινωνικής ικανότητας, στο μέλλον. 

Η μελέτη έδειξε ότι τα στοιχεία που διαμορφώνουν καταλυτικά την ενήλικη ζωή μας είναι ο έλεγχος των συναισθημάτων μας και  σε αυτόν τον τομέα το σχολείο δεν έχει σοβαρό ρόλο. .

Στο συμπέρασμα αυτό οδηγήθηκαν οι επιστήμονες, μετά από μία μελέτη που κράτησε σχεδόν δυο δεκαετίες. Το 1991 οι ερευνητές κατέγραψαν τις δεξιότητες 800 παιδιών που φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο. Είκοσι χρόνια μετά, το 2011, συνάντησαν τα παιδιά αυτά και κατέγραψαν τι είχαν πετύχει στη ζωή τους. 

Την έρευνα στα πεντάχρονα πιτσιρίκια είχαν διενεργήσει οι νηπιαγωγοί τους που κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με την ικανότητα των νηπίων κατανοούν τα συναισθήματα των άλλων. Οι απαντήσεις τους αποθηκεύτηκαν τότε ενόψει της αξιολόγησης των ευρημάτων.

Να τι ανακοίνωσαν οι ερευνητές όταν ολοκληρώθηκε η μελέτη:

Στόχοι. Εξετάσαμε αν οι αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών των παιδικών σταθμών για τις κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών, ( ένας δείκτης της μη γνωστικής ικανότητας τους κατά την είσοδο στο σχολείο), προβλέπουν τα βασικά αποτελέσματα των εφήβων και των ενηλίκων. Στόχος μας ήταν να καθορίσουμε μοναδικές ενώσεις πέρα ​​από τα άλλα σημαντικά παιδικά, οικογενειακά και συμφραζόμενα χαρακτηριστικά.

Μέθοδοι. Τα δεδομένα προέρχονται από τη μελέτη σε γειτονιές χαμηλής κοινωνικοοικονομικής κατάστασης σε 3 πόλεις και 1 αγροτικό χώρο. Αξιολογήσαμε τις συσχετίσεις μεταξύ των μετρηθέντων αποτελεσμάτων στο νηπιαγωγείο και των αποτελεσμάτων 13 έως 19 έτη αργότερα (1991-2000). Τα μοντέλα περιελάμβαναν πολλές μεταβλητές ελέγχου που αντιπροσωπεύουν τα χαρακτηριστικά του παιδιού, της οικογένειας και του πλαισίου.

Αποτελέσματα. Βρήκαμε στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις μεταξύ των μετρημένων κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείο και των βασικών αποτελεσμάτων των νέων ενηλίκων σε πολλαπλούς τομείς της εκπαίδευσης, της απασχόλησης, της εγκληματικής δραστηριότητας, της χρήσης ουσιών και της ψυχικής υγείας.

Συμπεράσματα. Μετρώντας τις κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες των νηπίων, καταφέραμε να εκτιμήσουμε εάν τα παιδιά  από το έλλειμμα στις γνωσιακές δεξιότητές τους "κινδυνεύουν" αργότερα στην ζωή τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πράγματι  ότι υπάρχει συνάφεια ανάμεσα στις μη γνωστικές δεξιότητες που δεν ανέπτυξαν στη σχολική τους ζωή με την συναισθηματική τους ωριμότητα σαν ενήλικες. 

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο American Journal of Public Health  





ajph.aphapublications.org


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Αφιέρωμα - ενημέρωση για την αυτοκτονία, την αυτοκτονικότητα και την πρόληψη της
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Σύμφωνα με την Ελίζαμπεθ Κιούμπλερ Ρος, την πρωτοπόρο ψυχίατρο και συγγραφέα του μπεστ –σέλερ «on Death and Dying», η ίδια, στη μελέτη της για το θάνατο, ανέπτυξε τη θεωρία για τα πέντε στάδια του πένθους.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Ο Ίων Δραγούμης, διπλωμάτης, πολιτικός και συγγραφέας που εκτελέστηκε στις 31 Ιουλίου 1920 στην Αθήνα. Θύμα του Εθνικού Διχασμού. Από το βιβλίο του Φρέντυ Γερμανού «Η Εκτέλεση»
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Όσο περισσότερο συνδεόμαστε με αυτό που μας εξιτάρει, τόσο περισσότερη από τη λάμψη μας μπορούμε να προσφέρουμε σε αυτούς που αγαπάμε.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι οι αναρχικοί είναι υποστηρικτές της βίας, του χάους και της καταστροφής ή πως είναι τρελαμένοι μηδενιστές που απλά θέλουν να τινάξουν τα πάντα στον αέρα.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Κόντρα στην αβεβαιότητα της εποχής, επενδύοντας στην εκπαίδευση και επιθυμώντας να στηρίξει τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, η Equal Society ανοίγει τον νέο κύκλο του προγράμματος E-gnosis
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x