A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Μια νέα ιστοσελίδα γεμάτη από ..Θεσσαλονίκη

Όλα άρχισαν πέρσι το καλοκαίρι, όταν έξι φοιτητές από την Ιταλία, τη Φινλανδία, τον Καναδά, την Πολωνία, την Αμερική και την Τυνησία συνεργάστηκαν για να φτιάξουν ένα blog στο οποίο έγραφαν στα αγγλικά, κείμενα για τη Θεσσαλονίκη.

Μέσα σε ένα χρόνο το  blog εξελίχθηκε σε μια ενημερωτική ιστοσελίδα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Είναι η πρώτη ιστοσελίδα που διαθέτει ένας Οργανισμός Τουρισμού και έχει στόχο να ενώνει και να ενημερώνει τους νέους σε ηλικία τουρίστες που βρίσκονται στην πόλη της Θεσσαλονίκης ή έχουν σκοπό να την επισκεφθούν.  

Το δημιουργικό κομμάτι της μετατροπής του blog   σε ιστοσελίδα   ανέλαβαν δυο φοιτήτριες πληροφορικής και γραφιστικής από τη Ρωσία και τη Μολδαβία.

Τους δυο τελευταίους μήνες , η Olga Liabina από τη Ρωσία και η Silvia Stratan από τη Μολδαβία , οι οποίες βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη μέσω της AIESEC του Α.Π.Θ. αναδόμησαν το blog και με νέο γραφικό σχεδιασμό το μετέτρεψαν σε ιστοσελίδα.

Η Olga Liabina που έχει σπουδάσει Graphic Design (Γραφιστική) και η Silvia Stratan που σπουδάζει Πληροφορική συνεργάστηκαν με τον Ο.Τ.Θ. φροντίζοντας να διατηρήσουν αρκετά από τα χαρακτηριστικά του BlogSpot, ενώ συμπεριέλαβαν νέες κατηγορίες μεταξύ των οποίων και την κατηγορία «#thesStories», στην οποία φοιτητές από το εξωτερικό αφηγούνται εμπειρίες και τα βιώματά τους από τις επισκέψεις και την παραμονή τους στη Θεσσαλονίκη.

«Προχωρήσαμε σ’ αυτή την προσπάθεια επειδή διαπιστώσαμε ότι υπάρχει ανάγκη μιας τέτοιας επικοινωνίας και διασύνδεσης. Η νεολαία και το τουριστικό ενδιαφέρον των φοιτητών και των νέων σε ηλικία ανθρώπων από διάφορες χώρες παρουσιάζεται διαρκώς αυξανόμενο» δηλώνει η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου. 

«Ως Οργανισμός, άλλωστε, έχουμε θέσει ψηλά στο σχεδιασμό μας τα θέματα προβολής, επικοινωνίας και ενημέρωσης για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης που απευθύνονται σε νέους. Εκεί άλλωστε απευθύνονται πολλές από τις δράσεις που υποστηρίζει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε η κ. Πατουλίδου.

Η ιστοσελίδα, με παρουσία στο Facebook facebook.com/YouthThessaloniki
και στο Instagram instagram.com/youth_thessaloniki   έχει αναρτηθεί ήδη στον ιστότοπο youththessaloniki.com ενώ σύντομα θα συνδέεται και μέσω του portal προορισμού thessaloniki.travel/el

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί προς το παρόν αγγλική γλώσσα.
 





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ
Το νέο σχεδιασμό για τη διέλευση του σιδηρόδρομου από την πόλη της Πάτρας, καθώς και τη διασύνδεση του νέου λιμένα της πόλης με το σιδηροδρομικό δίκτυο, παρουσίασε ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης
ΕΛΛΑΔΑ
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 3.622 (ημερήσια μεταβολή +0,9%), εκ των οποίων 54,7% είναι άνδρες.
ΕΛΛΑΔΑ
Ένα πραγματικό θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη στην Εύβοια.
ΕΛΛΑΔΑ
Ο Οργανισμός υπογραμμίζει ότι η αγορά προϊόντων αρμοδιότητας του από μη αξιόπιστες πηγές, μπορεί να θέσει σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία του καταναλωτή.
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελληνική Αστυνομία προειδοποιεί να μην ανοίξετε αυτό το email.
ΕΛΛΑΔΑ
Με ανακοίνωσή της η Alter Ego Media αναφέρει ότι επέστρεψε τα χρήματα της καμπάνιας «Μένουμε στο σπίτι».
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x