A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Αυτές οι 18 υπερτροφές θα δώσουν χαρά και υγεία στο σώμα σας

Αυτή η λίστα με τις υπερτροφές θα κάνουν κάθε γυναίκα να λάμπει και να είναι υγιής.



Κάθε γυναίκα έχει τους δικούς της τρόπους να κάνει το δέρμα της να φαίνεται φυσικά ομοιόμορφο και ακτινοβόλο. Αλλά υπάρχουν κάποια καθολικά πράγματα που θα σας βοηθήσουν να κάνετε το δέρμα να λάμπει και να επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά όπως η βιταμίνη C, η βιταμίνη Α και η βιταμίνη Ε επιταχύνουν τα φυσικά συστήματα αποκατάστασης του δέρματος και την προστατεύουν από τη ζημιά που κάνει ο ήλιος. 




Σύμφωνα με τη μελέτη αυτή, ορισμένα τρόφιμα ενδέχεται να προστατεύουν από τον καρκίνο και να εμποδίζουν την ανάπτυξη κυττάρων καρκίνου του μαστού. Το μπρόκολο, ειδικότερα, περιέχει ινδόλη-3-καρβινόλη, ένα αντιοξειδωτικό με τεράστια οφέλη για την υγεία. 



Το ασβέστιο είναι το πιο ουσιαστικό στοιχείο για τη δομή και την ανάπτυξη των δοντιών και των οστών. Είναι αδιαχώριστη από τη βιταμίνη D, η οποία προάγει την απορρόφηση του ασβεστίου και την ανοργανοποίηση των οστών. Η βιταμίνη D ενισχύει επίσης τη διάθεση και βελτιώνει τις γνωστικές επιδόσεις.  

Δείτε μερικές από τις πιο πλούσιες  τροφές σε ασβέστιο.



Μια μελέτη από τους κλινικούς ιατρούς του Cleveland (ΗΠΑ) έδειξε ότι το αναπαραγωγικό σύστημα έχει ζωτικό ρόλο στην επιβίωση του είδους. Για τις γυναίκες, η καλή γονιμότητα και η ορμονική ισορροπία καθορίζονται από την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη Ε, ιώδιο, χολίνη και βιταμίνη С.



Η πρωτεΐνη είναι εξαιρετικά σημαντική για τα νεαρά κορίτσια για να εξασφαλίσει τη βέλτιστη υγεία και τη σύνθεση του σώματος. Για τους ενήλικες, η πρόσληψη πρωτεϊνών είναι βέλτιστη για την απώλεια βάρους με την ενίσχυση του μεταβολισμού. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να καταναλώνουμε έως και 1 γραμμάριο πρωτεΐνης ανά λίβρα σωματικού βάρους. 

Τα κορυφαία τρόφιμα γεμάτα πρωτεΐνη είναι τα εξής:



Οι γυναίκες θα πρέπει να διατηρούν τη λήψη φολικού οξέος (βιταμίνη B9) στα 0,4 mg την ημέρα. Το φολικό οξύ βοηθά το σώμα σας να παράγει και να διατηρεί νέα κύτταρα, να διατηρεί μια ισορροπημένη συναισθηματική κατάσταση και να ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. 





brightside.me


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Σύμφωνα με Βρετανούς επιστήμονες, πρόκειται για συμπτώματα-κλειδιά για τη διάγνωση της νόσου και όχι για περιθωριακά συμπτώματα.
ΥΓΕΙΑ
«Η συνεχιζόμενη εξάπλωση του νέου ιού SARS-CoV-2 και της νόσου COVID-19 που προκαλείται από το SARS-CoV-2, αποτελεί μια σοβαρή πρόκληση για την ανθρωπότητα»
ΥΓΕΙΑ
Η πανδημία του κορωνοϊού έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία και προβληματισμό στις εγκύους, οι οποίες όχι μόνο αναρωτιούνται αν μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εγκυμοσύνη, αλλά και αν μετά τη γέννηση του μωρού τους θα μπορούν να το θηλάζουν.
ΥΓΕΙΑ
Αμερικανοί και Βρετανοί επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι ανέπτυξαν το πρώτο τεστ αίματος που μπορεί -με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης- να ανιχνεύσει με ακρίβεια περισσότερους από 50 τύπους καρκίνου
ΥΓΕΙΑ
Μία σημαντική επιστημονική έρευνα, που δημοσιεύτηκε σε ένα από τα πλέον έγκυρα επιστημονικά περιοδικά, το Science, ανοίγει νέους δρόμους για την ανακάλυψη φαρμάκου, ειδικού για την καταπολέμηση του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2
ΥΓΕΙΑ
Η νόσος Covid-19, που προκαλείται από το νέο κορωνοϊό SARS-CoV-2, μπορεί να έχει μοιραίες συνέπειες όχι μόνο για τους ανθρώπους με υποκείμενη καρδιαγγειακή νόσο, αλλά και για ανθρώπους χωρίς τέτοιο ιστορικό, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι προκαλεί μυοκαρδιακή βλάβη ακόμη και σε ανθρώπους με υγιή καρδιά.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ