A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Αυτές οι 18 υπερτροφές θα δώσουν χαρά και υγεία στο σώμα σας

Αυτή η λίστα με τις υπερτροφές θα κάνουν κάθε γυναίκα να λάμπει και να είναι υγιής.



Κάθε γυναίκα έχει τους δικούς της τρόπους να κάνει το δέρμα της να φαίνεται φυσικά ομοιόμορφο και ακτινοβόλο. Αλλά υπάρχουν κάποια καθολικά πράγματα που θα σας βοηθήσουν να κάνετε το δέρμα να λάμπει και να επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά όπως η βιταμίνη C, η βιταμίνη Α και η βιταμίνη Ε επιταχύνουν τα φυσικά συστήματα αποκατάστασης του δέρματος και την προστατεύουν από τη ζημιά που κάνει ο ήλιος. 




Σύμφωνα με τη μελέτη αυτή, ορισμένα τρόφιμα ενδέχεται να προστατεύουν από τον καρκίνο και να εμποδίζουν την ανάπτυξη κυττάρων καρκίνου του μαστού. Το μπρόκολο, ειδικότερα, περιέχει ινδόλη-3-καρβινόλη, ένα αντιοξειδωτικό με τεράστια οφέλη για την υγεία. 



Το ασβέστιο είναι το πιο ουσιαστικό στοιχείο για τη δομή και την ανάπτυξη των δοντιών και των οστών. Είναι αδιαχώριστη από τη βιταμίνη D, η οποία προάγει την απορρόφηση του ασβεστίου και την ανοργανοποίηση των οστών. Η βιταμίνη D ενισχύει επίσης τη διάθεση και βελτιώνει τις γνωστικές επιδόσεις.  

Δείτε μερικές από τις πιο πλούσιες  τροφές σε ασβέστιο.



Μια μελέτη από τους κλινικούς ιατρούς του Cleveland (ΗΠΑ) έδειξε ότι το αναπαραγωγικό σύστημα έχει ζωτικό ρόλο στην επιβίωση του είδους. Για τις γυναίκες, η καλή γονιμότητα και η ορμονική ισορροπία καθορίζονται από την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη Ε, ιώδιο, χολίνη και βιταμίνη С.



Η πρωτεΐνη είναι εξαιρετικά σημαντική για τα νεαρά κορίτσια για να εξασφαλίσει τη βέλτιστη υγεία και τη σύνθεση του σώματος. Για τους ενήλικες, η πρόσληψη πρωτεϊνών είναι βέλτιστη για την απώλεια βάρους με την ενίσχυση του μεταβολισμού. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να καταναλώνουμε έως και 1 γραμμάριο πρωτεΐνης ανά λίβρα σωματικού βάρους. 

Τα κορυφαία τρόφιμα γεμάτα πρωτεΐνη είναι τα εξής:



Οι γυναίκες θα πρέπει να διατηρούν τη λήψη φολικού οξέος (βιταμίνη B9) στα 0,4 mg την ημέρα. Το φολικό οξύ βοηθά το σώμα σας να παράγει και να διατηρεί νέα κύτταρα, να διατηρεί μια ισορροπημένη συναισθηματική κατάσταση και να ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. 





brightside.me


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Συστημικής Αναπαράστασης προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες υποστήριξης της ψυχικής υγείας
ΥΓΕΙΑ
Ένα σημείο στο σώμα μπορεί, με τις κατάλληλες επιστημονικές μετρήσεις, να δείξει την κατάσταση της υγείας του ανθρώπου
ΥΓΕΙΑ
Η «τέλεια καταιγίδα» των χρόνιων ασθενειών και της Covid-19 έχει δημιουργήσει μια παγκόσμια συνδημία, σύμφωνα με μεγάλη διεθνή μελέτη
ΥΓΕΙΑ
Πρόκειται για μια πάθηση που αφορά όλες τις ηλικίες και συχνά υποδιαγιγνώσκεται με αποτέλεσμα να καθυστερεί η αντιμετώπισή της με δυσμενείς συνέπειες.
ΥΓΕΙΑ
Η κριτική στην εξωτερική εμφάνιση παρατηρείται έντονα στην καθημερινότητα καλλιεργώντας ένα κλίμα που ευνοεί την εκδήλωση διατροφικών διαταραχών
ΥΓΕΙΑ
Το αντίκτυπο της πανδημίας του COVID-19 είναι τεράστιο, όχι μόνο για τα συστήματα υγείας και τις διεθνείς οικονομίες των κρατών, αλλά και για την ψυχική υγεία
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x