A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Δέκα παράξενοι τρόποι για να μειώσετε το άγχος

Αν προσπαθείτε να καταπολεμήσετε το άγχος δείτε δέκα πράγματα που μπορείτε εύκολα να κάνετε όποτε αισθάνεστε ότι θέλετε να χαλαρώσετε και να διώξετε την ένταση.

1. Φωνάξτε δυνατά

Απομονωθείτε και φωνάξτε ή μιλήστε δυνατά. Ο συγκεκριμένος τρόπος έκφρασης μπορεί να σας προσφέρει μια αίσθηση ηρεμίας και ελέγχου. Η απλή πράξη της άσκησης των φωνητικών σας χορδών έχει αποδειχθεί ότι μειώνει το άγχος.

2. Φουσκώστε ένα μπαλόνι

Μπορεί να ακούγεται παράξενο αλλά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναγκάσετε τον εαυτό σας να εισπνεύσει και να εκπνεύσει αργά. Σας κάνει να χρησιμοποιείτε το διάφραγμα σας και βοηθά το παρασυμπαθητικό νευρικό σας σύστημα για να εκφράζει με φυσικό τρόπο το άγχος.

3. Πιείτε ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού

Ο χυμός πορτοκαλιού είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C, η οποία είναι γνωστό ότι μειώνει την κορτιζόλη, την γνωστή και ως "ορμόνη του στρες". Κατά τη διάρκεια γερμανικής μελέτης, 120 άνθρωποι κλήθηκαν να μιλήσουν δημόσια και να επιλύσουν μαθηματικά προβλήματα. Εκείνοι που έλαβαν συμπλήρωμα βιταμίνης C έδειξαν πολύ χαμηλότερα επίπεδα κορτιζόλης και αρτηριακής πίεσης σε σύγκριση με εκείνους που δεν έλαβαν το συμπλήρωμα.

4. Μια χούφτα φιστίκια

Τα φιστίκια έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν την αρτηριακή πίεση. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Penn έδειξε ότι η κατανάλωση μια χούφτας φιστικιών την ημέρα μπορεί ακόμη και να χαλαρώσει τις αρτηρίες και να ασκήσει λιγότερη πίεση στην καρδιά.

5. Όμορφες μυρωδιές

Αμέτρητες μελέτες έχουν δείξει ότι η αρωματοθεραπεία είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη μείωση του στρες. Για να δείτε πώς λειτουργεί για τον εαυτό σας, μπορείτε να δοκιμάσετε τα απαλά αρώματα όπως η λεβάντα, το γιασεμί, η βανίλια, η καρύδα ή οποιεσδήποτε άλλες αγαπημένες μυρωδιές που ίσως σας αρέσουν. Η αίσθηση της όσφρησης σας είναι πιο βαθιά ριζωμένη στον εγκέφαλό σας από ό, τι οποιαδήποτε από τις άλλες τέσσερις αισθήσεις και είναι στενά συνδεδεμένη με τη μνήμη και το συναίσθημα, γι 'αυτό μπορεί να λειτουργήσει πολύ καλά για να καταπολεμήσετε το άγχος.

6. Περπατήστε ξυπόλητοι στο γρασίδι

Όχι, δεν είναι μόνο για μικρά παιδιά. Περπατώντας ξυπόλητοι στο γρασίδι έχει αποδειχθεί ότι οφελεί πολλαπλώς την υγεία: μείωση των φλεγμονών, βελτίωση του ύπνου, ρύθμιση της μεταβλητότητας του καρδιακού ρυθμού,  εξισορρόπηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα.

7. Μασάζ στα αυτιά σας

Στα αυτιά σας υπάρχουν σημεία πίεσης που μπορούν να σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε τα συναισθήματά σας. Δοκιμάστε να κάνετε μασάζ για 3 έως 5 λεπτά από τις εσωτερικές περιοχές του αυτιού σας προς τις περιοχές του εξωτερικού χόνδρου. Επαναλάβετε στο άλλο αυτί.

8. Μάσημα τσίχλας

Το μάσημα τσίχλας αποτελεί αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης του στρες. Μια μελέτη έδειξε ότι το μάσημα τσίχλας βοήθησε τους ανθρώπους να αισθάνονται λιγότερο άγχος και να αποδίδουν καλύτερα όταν τους δίνεται μια σειρά οδηγιών πολλαπλών εντολών.

9. Ζωγραφίστε

Τα βιβλία ζωγραφικής για ενήλικες αποτελούν μια νέα τάση και βοηθούν στη μείωση του στρες με δημιουργικό τρόπο.


10. Κάντε γιόγκα με τα χέρια σας

Οποιαδήποτε μορφή γιόγκα μπορεί να είναι χαλαρωτική και διαλογιστική, αλλά μπορείτε εύκολα να επωφεληθείτε από αυτή την άσκηση που ανακουφίζει από το στρες απλά παραμένοντας στη θέση σας. Δείτε πώς εδώ: youtube.com






ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Η κατάθλιψη είναι μια κοινή και σοβαρή ιατρική ασθένεια που επηρεάζει αρνητικά τον τρόπο που αισθάνεται κάποιο άτομο, τον τρόπο που σκέφτεται και τον τρόπο που ενεργεί.
ΥΓΕΙΑ
Το αντίκτυπο της πανδημίας του COVID-19 είναι τεράστιο, όχι μόνο για τα συστήματα υγείας και τις διεθνείς οικονομίες των κρατών, αλλά και για την ψυχική υγεία
ΥΓΕΙΑ
Οι επιστήμονες της Συμβουλευτικής Γραμμής 11525 της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» νιώθουν τη χαρά ότι εκπληρώνουν το όνειρό τους: Να βοηθούν.
ΥΓΕΙΑ
Οι ψυχολογικές επιπτώσεις της καραντίνας, την οποία πολλές χώρες που έχουν πληγεί από την πανδημία του κορωνοϊού παρέτειναν αυτή την εβδομάδα, ανησυχούν τους επαγγελματίες της ψυχικής υγείας, οι οποίοι ζητούν να ληφθεί υπόψη το ζήτημα αυτό.
ΥΓΕΙΑ
Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι η πρακτική διαλογισμού mindfulness, μπορεί να βοηθήσει στην άμβλυνση ψυχοπιεστικών καταστάσεων όπως το άγχος, η κατάθλιψη και ο πόνος.
ΥΓΕΙΑ
Αίσθηση προκαλούν τα στοιχεία που αφορούν την ψυχοκοινωνική υγεία των εφήβων στη χώρα μας, όπως αυτά προκύπτουν από τις ανακοινώσεις του ΕΠΙΨΥ
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x