A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Πέντε τρόποι για να προετοιμαστείτε ψυχικά και σωματικά για το φθινόπωρο

Έτοιμοι ή όχι, το φθινόπωρο έρχεται. Ενώ το φθινόπωρο είναι μια όμορφη εποχή, το τέλος του καλοκαιριού πάντα είναι λίγο μελαγχολικό. Ο χρόνος των διακοπών τελειώνει, ο καιρός δροσίζει και έρχεται ο Σεπτέμβριος. Αλλά γιατί να χάσετε τις ωραίες στιγμές του καλοκαιριού; Παρακάτω θα δείτε 5 τρόπους για να διατηρήσετε την νοοτροπία των διακοπών όλο το φθινόπωρο.

1. Μην υπερβείτε τον εαυτό σας.

Ναι, όλα αρχίζουν αμέσως. Είναι Σεπτέμβριος. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε τα πάντα ταυτόχρονα. Τα παιδιά έχουν σχολείο και αθλητισμό, έχετε προθεσμίες στη δουλειά, υπάρχει μια νέα τάξη γιόγκα ή τένις που θέλετε να συμμετάσχετε και, επίσης, πρέπει να φάτε κάποια στιγμή... Για να διαχειριστείτε τα πάντα, προσθέστε πράγματα σε εβδομαδιαία βάση και μην χρονοτριβείτε. Με αυτό τον τρόπο, δεν θα αγχωθείτε και θα έχετε χρόνο να εγκλιματιστείτε και να απολαύσετε ποιοτικό χρόνο για τον εαυτό σας.


2. Μην ξεχνάτε την καλοκαιρινή σας ευεξία.

Είχατε δεσμευτεί να τρώτε περισσότερα λαχανικά αυτό το καλοκαίρι;  Χάσατε 10 κιλά; Ξεκινήσατε ένα νέο είδος άσκησης; Επειδή ήρθε το φθινόπωρο, δεν σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να τα σταματήσετε όλα αυτά. Σίγουρα, μπορεί να είστε πιο απασχολημένοι, ες αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία. Υποσχεθείτε στον εαυτό σας να δεσμευθείτε για τους στόχους σας για άλλες 45, 60 ή 90 ημέρες. Δεν είναι τόσο δύσκολο, ειδικά αν το έχετε κρατήσει όλο το καλοκαίρι.


3. Ξεκινήστε να θωρακίζετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Είναι σχεδόν αναπόφευκτο ότι κάποιος στο σπίτι θα αρρωστήσει, ειδικά αν έχετε παιδιά. Για να αποτρέψετε τυχόν ανεπιθύμητες ασθένειες, επιλέξτε τακτική άσκηση, φτιάξτε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και διατηρήστε μια ισορροπημένη διατροφή. Μην ξεχνάτε ότι καθημερινά έχετε ανάγκη από φρέσκο ​​αέρα και το φως του ήλιου για να διατηρήσετε τα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό σας.

4. Αλλάξτε το πρωινό ξύπνημα.

Οι πρώτες στιγμές του πρωινού σας, μπορούν να φτιάξουν ή να χαλάσουν την ημέρα σας. Ξυπνήστε με ένα αναζωογονητικό ποτήρι νερό με λεμόνι, τεντωθείτε, διαλογιστείτε έστω για πέντε λεπτά, απολαύστε ένα καλό πρωινό που θα σας δώσει ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα.

5. Προγραμματίστε στιγμές μέσα στη μέρα σας.

Στις 2 το μεσημέρι κάθε μέρα, κάντε ένα διάλειμμα πέντε λεπτών για να αναπνεύσετε και να καθαρίσετε το μυαλό σας. Πιείτε λίγο νερό, απομακρυνθείτε από τον υπολογιστή, τεντώστε το σώμα σας. Μια συνήθεια τόσο απλή όσο αυτή θα μπορούσε να αλλάξει εντελώς τη διάθεση  και την παραγωγικότητά σας.





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Ο homo saecularis είναι το ραφινάτο απόσταγμα της ιστορίας. Για να φτάσουμε σε αυτόν, έπρεπε να ξεφορτωθούμε ένα σωρό βάρη: θρησκευτικά, πολιτικά, το βάρος της παράδοσης.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Φύγαμε από το χωριό για να φτάσουμε Τραπεζούντα μέσα στη νύχτα. Εγώ έκλαιγα, δεν μπορούσα να περπατήσω. Η μάνα μου, με είχε πολλές φορές αγκαλιά.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Σπουδάζω με Υποτροφία - Κλείνουν σε λίγες ημέρες οι αιτήσεις σε Alba Graduate Business School & Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
H δράση του σοβιετικού Συντάγματος Νυχτερινών Βομβαρδισμών 588 με πιλότους μόνο γυναίκες
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Το Αλληλοδιδασκαλείο είναι ένα ανεξάρτητο εκπαιδευτικό project κοινωνικού χαρακτήρα, με αντικείμενο τη ΔΩΡΕΑΝ παράδοση φιλολογικών μαθημάτων Γυμνασίου και Λυκείου μέσω διαδικτύου.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Ο “Μήνας Πράσινου Σχολείου” ανταποκρίνεται στις συνθήκες που διαμορφώνονται λόγω του COVID19 και επανέρχεται ψηφιακά!
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x