A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Η απόλυτη πρωινή «ρουτίνα» για να ξεκινήσετε τη μέρα σας ανανεωμένοι και γεμάτοι ενέργεια

Είστε από τα άτομα που μισείτε να ξυπνάτε το πρωί, αισθάνεστε υποτονικά και παλεύετε για να σηκωθείτε από το κρεβάτι; Αν ναι, βάλτε στην πρωινή σας ρουτίνα αυτές τις συνήθειες και θα αισθανθείτε τη διαφορά από την πρώτη μέρα!

Είναι σημαντικό να ορίσετε μια πρωινή ρουτίνα για τον εαυτό σας και να είστε αρκετά πειθαρχημένοι ώστε να την τηρήσετε. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε πραγματικά να δώσετε στον εαυτό σας μια ώθηση και να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας το πρωί, πετυχαίνοντας μια συνολική ευημερία.

Οι στρατηγικές που αναφέρονται παρακάτω θα σας βοηθήσουν να αισθανθείτε ανανεωμένοι, γεμάτοι ενέργεια και ισχυροί πριν ξεκινήσετε τη μέρα σας. Σίγουρα θα έχουν υπάρξει φορές που έχετε βγει από το σπίτι σας το πρωί με ένα αίσθημα ευεξίας και εξαιτίας αυτού του γεγονότος είχατε μια επιτυχημένη ημέρα! Γιατί, λοιπόν, να μην αισθάνεστε έτσι κάθε μέρα;


Ξυπνήστε νωρίς!

Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για να αισθανθείτε υπέροχα το πρωί. Ποτέ να μην πατάτε στο ξυπνητήρι σας αναβολή, ξανά και ξανά και ξανά… πριν το καταλάβετε θα έχετε κοιμηθεί περισσότερο από ότι πρέπει! Αποκτήστε τη συνήθεια να σηκώνεστε αμέσως από το κρεβάτι μόλις χτυπάει το ξυπνητήρι.

Μην ξεχνάτε ότι για να είστε σε θέση να ξυπνήσετε νωρίς το πρωί και με όρεξη, σημαίνει ότι έχετε κάνει έναν καλό βραδινό ύπνο, γι’ αυτό οι ειδικοί συνιστούν να πηγαίνετε στο κρεβάτι σχετικά νωρίς και να μην ξενυχτάτε σε καθημερινή βάση. Επίσης, αποφύγετε να βρίσκεστε μπροστά σε οθόνη, τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο. Αν δεν νυστάζετε, είναι προτιμότερο να διαβάσετε ένα βιβλίο.


Χυμός λεμονιού για αποτοξίνωση

Φτιάξτε ένα χυμό λεμονιού το πρωί και βοηθήστε τον οργανισμό σας να αποτοξινωθεί, ενισχύοντας παράλληλα και τη γενικότερη κατάσταση της υγείας σας. Πάρτε ένα λεμόνι και κόψτε το στη μέση, έπειτα στύψτε το σε ένα φλιτζάνι και προσθέστε ζεστό νερό. Το πρωινό αποτοξινωτικό σας ποτό είναι έτοιμο τόσο απλά! Επίσης, πέρα από την αποτοξίνωση, ο χυμός αυτός σας χαρίζει και πολύτιμες βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός, ειδικά στην αρχή της μέρας.

Κάντε πρωινή προπόνηση

Μερικοί άνθρωποι τη λατρεύουν, άλλοι τη μισούν! Όπως και να έχει, η πρωινή προπόνηση είναι τόσο αναζωογονητική και αποτελεσματική που θα δείτε ότι όταν τη βάλετε στις καθημερινές σας συνήθειες, δεν θα την παραλείπετε ούτε ένα πρωινό! Επίσης, αν πηγαίνετε σε γυμναστήριο, το πρωί είναι η πιο κατάλληλη ώρα, αφού δεν έχει πολύ κόσμο και μπορείτε να κάνετε τις ασκήσεις σας πιο ήρεμοι και άνετοι.


Κάντε ένα κρύο ντους

Μετά τη γυμναστική, θα πρέπει να κάνετε και το απαραίτητο μπάνιο ώστε να ξεκινήσετε για τη δουλειά. Τα οφέλη του κρύου ντους είναι πολλά αν και μπορεί να σας φαίνεται αδιανόητο, ειδικά αν ο καιρός δεν βοηθάει. Παρόλα αυτά, αξίζει να το δοκιμάσετε και θα δείτε πόσο ανανεωμένοι θα νιώσετε. Δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιήσετε κρύο νερό από την αρχή… ξεκινήστε με ζεστό για χαλάρωση και λίγο πριν το τέλος γυρίστε το στο κρύο για μισό λεπτό. Η εναλλαγή θα σας αναζωογονήσει, θα σας δώσει ενέργεια για την αρχή της μέρας και θα βοηθήσει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, λόγω της συστολή και διαστολής που επιτυγχάνεται στο σώμα.

Το τελείωμα…

Τώρα που έχετε πιει το χυμό λεμονιού, έχετε κάνει την πρωινή σας προπόνηση και το κρύο ντους, ήρθε η ώρα για ανεφοδιασμό του οργανισμού. Είναι λογικό μετά από όλα αυτά να έχετε πεινάσει, γι ‘αυτό βεβαιωθείτε ότι θα καταναλώσετε ένα γεμάτο πρωινό με αρκετές πρωτεΐνες.

Αυτό ήταν! Η απόλυτη πρωινή ρουτίνα για να αισθάνεστε ενεργοποιημένοι και αναζωογονημένοι κάθε μέρα. Τις πρώτες μέρες μπορεί να είναι πραγματικά δύσκολη η εφαρμογή της. Αλλά αν πειθαρχήσετε τον εαυτό σας και μείνετε πιστοί στο πρόγραμμα για 2-3 εβδομάδες, σίγουρα θα αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα και δεν θα την αλλάζετε με τίποτα!




ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ
Η νόσος Covid-19, που προκαλείται από το νέο κορωνοϊό SARS-CoV-2, μπορεί να έχει μοιραίες συνέπειες όχι μόνο για τους ανθρώπους με υποκείμενη καρδιαγγειακή νόσο, αλλά και για ανθρώπους χωρίς τέτοιο ιστορικό, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι προκαλεί μυοκαρδιακή βλάβη ακόμη και σε ανθρώπους με υγιή καρδιά.
ΥΓΕΙΑ
Το 1110 θα παρέχει από αύριο Δευτέρα 30 Μαρτίου συμβουλευτική υποστήριξη σε ασθενείς με άνοια και στους φροντιστές τους
ΥΓΕΙΑ
Από… κομπάρσος, πρωταγωνίστρια. Ο λόγος για τη μύτη, που, αν και παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία και στη συνολική εικόνα του προσώπου, είναι παραμελημένη.
ΥΓΕΙΑ
Τα εργαστηριακά ευρήματα από τη νόσο covid-19 παρουσιάζουν ένα μεγάλο εύρος τιμών και ποσοστών, αλλά και του αμυντικού προφίλ του ασθενούς.
ΥΓΕΙΑ
Στην επικαιροποίηση των οδηγιών για ασθενείς με άσθμα και Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ) σχετικά με τον νέο κορωνοϊό (Covid -19), προχώρησε η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ).
ΥΓΕΙΑ
Στην κρισιμότητα των δύο επόμενων εβδομάδων για την πορεία της κρίσης του κορωνοϊού στην Ελλάδα τόνισε στον ΘΕΜΑ 104,6, η καθηγήτρια πνευμονολογίας και εντατικής θεραπείας στο ΕΚΠΑ και στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός Αναστασία Κοτανίδου.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ