"Μου αρέσει το κρέας αλλά αισθάνομαι ενοχές παραγγέλνοντας ένα χάμπουργκερ"

Oι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Harvard μας δίνουν ακόμη ένα λόγο για να προσπεράσουμε τη πιατέλα με τα τυριά στα πάρτι και να προτιμήσουμε απλώς τα καροτάκια. Τα βακτήρια του εντέρου μας, θα μας ευγνωμονούν!

Η μετάβαση σε μια διατροφή με πολύ με κρέας και τυρί - και λίγους  υδατάνθρακες - αλλάζει τα τρισεκατομμύρια μικροβίων που ζουν στο έντερο, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature.

Η αλλαγή εμμφανίζεται απότομα.  Μέσα σε δύο μέρες, τα μικρόβια αναπτύσσονται γύρω από το έντερο. Και υπάρχουν ενδείξεις ότι μερικές από αυτές τις αλλαγές  μπορεί να μην είναι τόσο καλές για το έντερο: Ένα είδος βακτηριδίου που αυξάνεται όταν τρώμε κρέας συνδέεται με φλεγμονές  και εντερικές παθήσεις που εμφανίζονται και σε πειραματόζωα.

"Μου αρέσει το κρέας", λέει ο μικροβιολόγος Lawrence David, ο οποίος συνέβαλε στη μελέτη και τώρα βρίσκεται στο Duke University. "Αλλά αισθάνομαι ενοχές παραγγέλνοντας ένα χάμπουργκερ ".

Αυτό που είναι πλέον κατανοητό για τους επιστήμονες είναι πως οι διατροφικες μας συνήθειες  συνδεόνται  με ένα σύνολο βακτηρίων που ζουν στο σώμα μας. Αυτοί οι μικροοργανισμοί  επηρεάζουν την υγείας , το βάρος μας  ίσως και τη συμπεριφορά μας..

Σχολιάζοντας τη μελέτη, ο γαστρεντερολόγος στη Mayo Clinic της Minnesota δήλωσε  ότι ακόμη κι αν κατατάξουμε σε κατηγορίες τα κακά βακτήρια , δεν μπορούμε να βγάλουμε σίγουρα συμπεράσματα".

Με πληροφορίες από npr.org

ΤΡΟΦΙΜΑ
Η Σιγκαπούρη έδωσε το πράσινο φως στην αμερικανική start-up εταιρεία Eat Just για την πώληση κρέατος κοτόπουλου που έχει παρασκευασθεί σε εργαστήριο
ΤΡΟΦΙΜΑ
Η συγκεκριμένη νόσος συνδέεται με υπερδιπλάσιο κίνδυνο εμφάνισης άνοιας, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική μελέτη, την πρώτη που κάνει αυτή τη συσχέτιση.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Η ιστορία της βιοπειρατείας του Harvard στην Κίνα την περίοδο 1994-1998 είναι άγνωστη στην Ελλάδα.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Η αμερικανική αλυσίδα μεγάλης διανομής Costco επέβαλε περιορισμούς στις ποσότητες μοσχαρίσιου, χοιρινού κρέατος και πουλερικών που οι πελάτες της μπορούν να αγοράσουν
ΤΡΟΦΙΜΑ
Γίνεται όλο και περισσότερο σαφές ότι η χρόνια φλεγμονή, είναι η αιτία πολλών σοβαρών ασθενειών – συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, πολλών καρκίνων και της νόσου του Alzheimer.
ΤΡΟΦΙΜΑ

Ο καρκίνος του παχέος εντέρου εκδηλώνεται, όταν αυτή η ανεξέλεγκτη κυτταρική ανάπτυξη συμβαίνει στα κύτταρα του παχέος εντέρου.