"Μου αρέσει το κρέας αλλά αισθάνομαι ενοχές παραγγέλνοντας ένα χάμπουργκερ"

Oι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Harvard μας δίνουν ακόμη ένα λόγο για να προσπεράσουμε τη πιατέλα με τα τυριά στα πάρτι και να προτιμήσουμε απλώς τα καροτάκια. Τα βακτήρια του εντέρου μας, θα μας ευγνωμονούν!

Η μετάβαση σε μια διατροφή με πολύ με κρέας και τυρί - και λίγους  υδατάνθρακες - αλλάζει τα τρισεκατομμύρια μικροβίων που ζουν στο έντερο, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature.

Η αλλαγή εμμφανίζεται απότομα.  Μέσα σε δύο μέρες, τα μικρόβια αναπτύσσονται γύρω από το έντερο. Και υπάρχουν ενδείξεις ότι μερικές από αυτές τις αλλαγές  μπορεί να μην είναι τόσο καλές για το έντερο: Ένα είδος βακτηριδίου που αυξάνεται όταν τρώμε κρέας συνδέεται με φλεγμονές  και εντερικές παθήσεις που εμφανίζονται και σε πειραματόζωα.

"Μου αρέσει το κρέας", λέει ο μικροβιολόγος Lawrence David, ο οποίος συνέβαλε στη μελέτη και τώρα βρίσκεται στο Duke University. "Αλλά αισθάνομαι ενοχές παραγγέλνοντας ένα χάμπουργκερ ".

Αυτό που είναι πλέον κατανοητό για τους επιστήμονες είναι πως οι διατροφικες μας συνήθειες  συνδεόνται  με ένα σύνολο βακτηρίων που ζουν στο σώμα μας. Αυτοί οι μικροοργανισμοί  επηρεάζουν την υγείας , το βάρος μας  ίσως και τη συμπεριφορά μας..

Σχολιάζοντας τη μελέτη, ο γαστρεντερολόγος στη Mayo Clinic της Minnesota δήλωσε  ότι ακόμη κι αν κατατάξουμε σε κατηγορίες τα κακά βακτήρια , δεν μπορούμε να βγάλουμε σίγουρα συμπεράσματα".

Με πληροφορίες από npr.org

ΤΡΟΦΙΜΑ
Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων που έχει λάβει η κυβέρνηση για τη αποφυγή της διάδοσης του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα, ο ΕΦΕΤ ενημερώνει τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις τροφίμων
ΤΡΟΦΙΜΑ
Περισσότερα από τα μισά αρτοποιεία της Θεσσαλονίκης κάνουν ήδη διανομές σε σπίτια, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές -κυρίως σε ηλικιωμένους που συνήθιζαν να βγαίνουν κάθε πρωί προκειμένου να προμηθευτούν φρέσκο ψωμί από τον φούρνο της γειτονιάς τους
ΤΡΟΦΙΜΑ
«Μην τρέχετε στα σούπερ μάρκετ. Είναι και θα παραμείνουν ανοιχτά. Ανοιχτές θα παραμείνουν και οι υπαίθριες αγορές (λαϊκές). Να ενημερώνεστε μόνο από τις επίσημες ανακοινώσεις»
ΤΡΟΦΙΜΑ
Έχετε ακούσει ότι η κατανάλωση πρωινού μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό; Έτσι, είστε έτοιμοι να “φορτώσετε” το πρωινό σας τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες!
ΤΡΟΦΙΜΑ