Το γηραιότερο δέντρο της Ευρώπης βρίσκεται στην Πίνδο και κρύβει ένα ισχυρό φυσικό αντιγηραντικό συστατικό

Ο «Άδωνις» της Πίνδου έγινε 1.075 ετών και είναι το γηραιότερο  εν ζωή δένδρο στην Ευρώπη που γνωρίζουμε.

Ο «Άδωνις» είναι ο πρεσβύτερος μίας ομάδας υπεραιωνόβιων πευκών που ανακαλύφθηκε πρόσφατα ψηλά στην οροσειρά της Πίνδου.

Οι επιστήμονες υπολογίζουν ότι φύτρωσε το έτος 941 και να ήταν ήδη 500 ετών όταν έπεσε η Κωνσταντινούπολη!

Φέτος έγινε 1.075 ετών.

Κατάφερε να επιβιώσει απο
την, συχνά, απειλητική ροή της ανθρώπινης ιστορίας σε ένα εξαιρετικά αφιλόξενο περιβάλλον, σε ένα τόπο που είχε κατοικηθεί για περισσότερα από 3.000 χρόνια.

Αυτή η Λευκόδερμος Πεύκη ανακαλύφθηκε από διεθνή ερευνητική ομάδα, η οποία, εμπνεόμενη από την ελληνική μυθολογία, την ονόμασε «Άδωνη» - ένα σύμβολο θεϊκής ομορφιάς και βλάστησης.

Μέχρι σήμερα παραμένει μυστική η τοποθεσία που φιλοξενεί για περισσότερα από 1.000 χρόνια αυτό το φυσικό μνημείο.

Πίνδος, ένα φυσικό οικοσύστημα με σπάνια χλωρίδα

Εθνικό φυσικό κεφάλαιο, ο ορεινός όγκος της Πίνδου αποτελεί ένα φυσικό οικοσύστημα που φιλοξενεί σπάνια χλωρίδα της χώρας, αλλά και ένα μοναδικό case study αειφορικής διαχείρισης.

Σε αυτή την επιβλητική οροσειρά, στην περιοχή Κρανιά, ακριβώς στο σημείο που σταματάει το δάσος της Μαύρης Πεύκης, ξεκινάει η Λευκόδερμος Πεύκη ή Ρόμπολο.

Οι ασημένιοι κορμοί δίνουν μία ονειρική νότα στο δασικό σύμπλεγμα με τη Λευκόδερμο Πεύκη.

Ένα αιωνόβιο δένδρο εξαιρετικής αντοχής, που έχει ως σημείο αναφοράς στην Ελλάδα την Πίνδο και επιβιώνει στις πιο υψηλές κορυφές, φτάνοντας σε υψόμετρο έως και 2,500μ.

Η αειφορική διαχείριση του δάσους - όρος που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από την κοινότητα των δασολόγων - είναι αυτονόητη.

Στόχος είναι να διατηρήσει το δάσος τη βιοποικιλότητα και την αναζωογονητική ικανότητά του, καθώς εκπληρώνει τις οικολογικές, οικονομικές και κοινωνικές λειτουργίες.

Η συγκομιδή ξύλου εξυπηρετεί αυστηρά την ανανέωση και τη διαμόρφωση της δομής του, τη διατήρηση ενός οικολογικά υγιούς δάσους.

Προκειμένου τα πιο ισχυρά δένδρα να αναπνεύσουν, να ζήσουν, να σταθούν αγέρωχα στο χρόνο, απομακρύνονται οι πιο δυνατοί ανταγωνιστές τους αντίθετα με την αναμενόμενη επιλογή των πιο ασθενών δένδρων - μία επιστημονικά μελετημένη πρακτική διαχείρισης που δίνει ανάσα ζωής σε ένα από τα σημαντικότερα δάση της Ελλάδας.

Ερευνα της ΚΟΡΡΕΣ ανακάλυψε στην Λευκόδερμο Πεύκη ένα νέο ισχυρό φυσικό αντιγηραντικό συστατικό

Συνεχίζοντας την πολυετή παράδοση και εξειδίκευση στη μελέτη των αιωνόβιων δένδρων, νέα πρωτογενής έρευνα της ΚΟΡΡΕΣ σε συνεργασία με το Τμήμα Φαρμακευτικής και το Τμήμα Βιολογίας (ερευνητική κατεύθυνση Μοριακής & Κυτταρικής Γήρανσης) του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών οδηγεί στην ανακάλυψη ενός νέου ισχυρού φυσικού δραστικού, της Λευκόδερμου Πεύκης.

Στο μικροσκόπιο τέθηκαν τα παρα - προϊόντα επιλεγμένων δενδρωδών ειδών, τα τμήματα που αποτελούν τα υπολείμματα της συνηθισμένης διαδικασίας επεξεργασίας.

Στόχος της έρευνας ήταν η απομόνωση φυτικών προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας για την ανάπτυξη καινοτόμων καλλυντικών λύσεων.

Η Λευκόδερμος Πεύκη από την περιοχή Κρανιά της Πίνδου διακρίθηκε για το ισχυρό αντιγηραντικό προφίλ της, καθώς αποδείχθηκε ότι ενεργοποιεί πολλαπλά μονοπάτια αντιγήρανσης και ειδικότερα τα γονίδια του πρωτεασώματος - κύριος μηχανισμός προστασίας του νεανικού φαινότυπου του δέρματος.

Ενισχύει την παραγωγή νέων πρωτεϊνών, ρυθμίζοντας την αναπαραγωγική ικανότητα της επιδερμίδας, ώστε διατηρεί το υγιές και νεανικό προφίλ των κυττάρων.

Παράλληλα, το συγκεκριμένο συστατικό κατέγραψε υψηλή αντιοξειδωτική απόδοση, αλλά και εξαιρετική λευκαντική δράση.

Η ΚΟΡΡΕΣ εισάγει για πρώτη φορά αυτό το νέο ισχυρό αντιγηραντικό φυσικό συστατικό ελληνικής προέλευσης στην παγκόσμια βιβλιοθήκη συστατικών (INCI), συμβάλλοντας στην εξέλιξη της βιομηχανίας φυσικής ομορφιάς.

Η Λευκόδερμος Πεύκη και συγκεκριμένα το εκχύλισμα που προέρχεται από το φλοιό του δένδρου και το οποίο παράγει η ΚΟΡΡΕΣ, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε καλλυντική φόρμουλα, στη νέα σειρά Λευκή Πεύκη.

Εκτός από το ισχυρά αντιγηραντικό εκχύλισμα Λευκής Πεύκης, η νέα σειρά βασίζεται και σε ένα καινοτόμο φυσικό δραστικό μείγμα πεπτιδίων με στοχευμένη δράση στην ορμονο-εξαρτώμενη γήρανση μετά την εμμηνόπαυση - δράση που ξεκινάει με την επαναφορά του ζωτικού νερού και της πυκνότητας του δέρματος στα επίπεδα προ-εμμηνόπαυσης.

Αυτά είναι τα κυρίαρχα φυσικά δραστικά μίας απόλυτα εξειδικευμένης σύνθεσης που προσφέρει αναπλήρωση όγκου και πυκνότητας, βαθιά ενυδάτωση, καταπολέμηση ρυτίδων και κηλίδων.

Η νέα σειρά Λευκή Πεύκη της ΚΟΡΡΕΣ είναι η ισχυρή φυσική λύση για επιδερμίδα χωρίς ηλικία, ακόμα και μετά την εμμηνόπαυση.

Μία σειρά που εμπνέεται από την ελληνική φύση, τεκμηριώνεται από την επιστημονική έρευνα και εμπλουτίζει την παγκόσμια γνώση.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ερώτηση προς τον Δήμο Αγρινίου, εντός των ορίων του οποίου πρόκειται να εγκατασταθούν 6 (έξι) Αιολικοί Σταθμοί Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας
Γράφει η Επιτροπή Αγώνα Πολιτών Βόλου Κατά της Καύσης Σκουπιδιών από την ΑΓΕΤ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η έκταση της ρύπανσης από τα πλαστικά μίας χρήσης και η ανεξέλεγκτη χρήση τους στην καθημερινότητά των ανθρώπων
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Οι κάτοικοι της Δυτικής Αθήνας και της Δυτικής Αττικής υποφέρουν καθημερινά λόγω της δυσοσμίας που προκαλείται από την οργανωμένη εγκατάσταση διαχείρισης απορριμμάτων της Φυλής
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Με ένα φρέσκο εργαστήριο κομποστοποίησης μαζί με διανομή παραδοσιακών σπόρων, ξεκινά και πάλι τις εργασίες του το Δίκτυο Συνοικιακής Κομποστοποίησης στα Βριλήσσια.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ