A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Οι έφηβοι στις ΗΠΑ γύρισαν την πλάτη στο facebook

Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.


Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.


 To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.


Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).


Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015. 


Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).


Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.


Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.


Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.





Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ,   Παύλος Δρακόπουλος

 

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΚΟΣΜΟΣ
Η τραγική ιστορία της ζωής της, με αφορμή ένα βίντεο με τις μεταμορφώσεις της από τη γέννηση έως το θάνατό της, στα 43 χρόνια της.
ΚΟΣΜΟΣ
Η δικάστρια Ρουθ Μπέιντερ Γκίνσμπεργκ, μέλος του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ από το 1993,, πέθανε χθες Παρασκευή σε ηλικία 87 ετών,
ΚΟΣΜΟΣ
Ένα τέτοιο έγκλημα δεν μπαίνει σε ζυγαριά: κάθε παράνομη τουφεκιά, είναι μια απειλή και για τον άνθρωπο.
ΚΟΣΜΟΣ
Οι δεινόσαυροι είχαν εμφανιστεί 20 εκατομμύρια χρόνια πριν από αυτή τη μαζική καταστροφή , αλλά έως τότε ήταν σπάνιοι και μάλλον ασήμαντοι. Κατά την Ύστερη Τριασική περίοδο, διευκόλυνε την κυριαρχία τους, λέει το Πανεπιστημίου του Μπρίστολ
ΚΟΣΜΟΣ
"Η πλήρης ανάκαμψη ίσως χρειαστεί έως και πέντε χρόνια," δήλωσε σήμερα η επικεφαλής οικονομολόγος της Παγκόσμιας Τράπεζας Κάρμεν Ράινχαρτ: " Οι φτωχότεροι θα πληγούν πιο σκληρά από την κρίση στις πλούσιες χώρες και οι φτωχές χώρες θα πληγούν περισσότερο από τις πλούσιες"
ΚΟΣΜΟΣ
Σε μονάδες εντατικής θεραπείας βρίσκονταν απόψε 508 ασθενείς (έναντι 479 χθες), εκ των οποίων 100 εισήχθησαν τις τελευταίες 24 ώρες
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x