A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Μεταβολισμός: Οκτώ τροφές που τον αυξάνουν με φυσικό τρόπο

Δείτε με ποιες τροφές θα αυξηθεί ο μεταβολισμός σας και θα βοηθήσετε τον εαυτό σας να χάσει πιο εύκολα τα περιττά κιλά που ενδεχομένως έχετε:

  1. Ασπράδια αυγών: Τα ασπράδια των αυγών είναι πλούσια σε καλής ποιότητας αμινοξέα, τα οποία διατηρούν τον μεταβολισμό σας σε υψηλά επίπεδα. Τα αυγά είναι επίσης τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη και βιταμίνη D.

  2. Άπαχο κρέας: Το άπαχο κρέας είναι γεμάτο σίδηρο. Οι τυχόν ελλείψεις που έχετε σε βασικά μέταλλα μπορούν να επιβραδύνουν τον μεταβολισμό. Πρέπει να καταναλώνετε 3-4 μερίδες τροφών που είναι πλούσιες σε σίδηρο, όπως το κοτόπουλο ή τα εμπλουτισμένα με διάφορα μέταλλα δημητριακά.

  3. Νερό: Αν είστε ακόμη ήπια αφυδατωμένοι, ο μεταβολισμός σας μπορεί να επιβραδυνθεί σημαντικά. Συμβουλή: πίνετε κρύο νερό, το οποίο αναγκάζει το σώμα σας να χρησιμοποιήσει περισσότερες θερμίδες για να ζεσταθεί.

  4. Πιπεριές τσίλι: Οι πιπεριές περιέχουν καψαϊκίνη, μια χημική ένωση που μπορεί να ανεβάσει σημαντικά το επίπεδο του μεταβολισμού σας. Προσθέστε μια κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένες πιπεριές τσίλι σε ένα γεύμα σας μία φορά την ημέρα. Επίσης, οι πιπεριές τσίλι είναι μια πολύ καλή πηγή βιταμίνης C.

  5. Καφεΐνη: Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Physiology & Behavior έδειξε ότι ο μέσος μεταβολικός ρυθμός των ατόμων που καταναλώνουν καφέ με καφεΐνη ήταν 16% υψηλότερος από εκείνων των ατόμων που καταναλώνουν καφέ χωρίς καφεΐνη.

  6. Πράσινο τσάι: Περιέχει επιγαλλοκατεχίνη, μια ουσία που, σύμφωνα με πολλές έρευνες, αυξάνει τον ρυθμό καύσης του λίπους.

  7. Δημητριακά ολικής άλεσης: Τα δημητριακά ολικής άλεσης βοηθούν το σώμα σας να κάψει περισσότερο λίπος επειδή απαιτούν επιπλέον προσπάθεια για να αφομοιωθούν από τα επεξεργασμένα δημητριακά, όπως το άσπρο ψωμί και τα λευκά ζυμαρικά. Επίσης, οι τροφές με δημητριακά ολικής άλεσης, όπως το καστανό ρύζι και το πλιγούρι βρώμης, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

  8. Φακές: Περίπου το 20% των γυναικών έχει ανεπάρκεια σιδήρου, η οποία επηρεάζει άμεσα το πόσο αποτελεσματικά μπορεί το σώμα σας να κάψει θερμίδες. Ένα φλιτζάνι φακές παρέχει το 35% των ημερήσιων αναγκών σας σε σίδηρο.

Μετάφραση/απόδοση από Iatropedia με πληροφορίες από το
http://www.health.com


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Η ευλογημένη χώρα μας θα έρθει αντιμέτωπη με το πρόβλημα της λειψυδρίας, που εδώ και αρκετά χρόνια βιώνουν τα νησιά του Αιγαίου μας.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Η NASA και επιστήμονες στις ΗΠΑ ανίχνευσαν πέραν κάθε αμφιβολίας νερό στη φωτεινή (ορατή) πλευρά της Σελήνης.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Πέντε δίκες ενάντια στο Κίνημα μέσα σε 30 μέρες είναι πολλές για να πιστέψουμε ότι είναι ένα τυχαίο γεγονός.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Η κυβέρνηση της Ιαπωνίας αποφάσισε να πετάξει μολυσμένο νερό στη θάλασσα.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Σύμφωνα με πρόσφατες ανακοινώσεις τους, οι αρμόδιοι παράγοντες της ΔΕΥΑΜΒ σχεδιάζουν να υλοποιήσουν έργα εξοικονόμησης νερού με νέες υδρομαστεύσεις στο Πήλιο
ΤΡΟΦΙΜΑ
Όχι μία αλλά τέσσερις λίμνες με αλμυρό νερό μπορεί να βρίσκονται θαμμένες κάτω από τους πάγους στο νότιο πόλο του Άρη
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x